Lasseee
Lilleputspiller
|
|
Er lige startet med United idag  . Klub: United. Spiller: Tevez Købe/sælge: Sælge. Bud: 188 mio af Madrid . Deal no deal ?
|
|
|
|
|
|
Glory of United .
|
|
|
|
|
Mattias_agger
|
|
Klub: Olympique Lyon Spiller: Jeremy Toulalan Købe/sælge: sælge Køber/Sælger: Arsenal Beløb: 160 mio.
Deal/No deal. Er lige i starten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebman
|
|
No man Toulalan er for vild, du skal minimum have dobbelt så meget
|
|
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Klub: Brøndby Spiller: Andres D'Allesandro Købe/sælge: købe Køber/Sælger: Internacional (brasil) Beløb: 35 mio.
- Deal/No deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Klub: FCM Spiller: Fagerberg Købe/sælge: sælge Køber/Sælger: AIK Beløb: 13 mio + 50% videresalg
Det skal siges han har fået over 20 kampe og kun scoret 4 mål
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Klub: FCM Spiller: Fagerberg Købe/sælge: sælge Køber/Sælger: AIK Beløb: 13 mio + 50% videresalg
Det skal siges han har fået over 20 kampe og kun scoret 4 mål
Deal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Klub: Brøndby Spiller: Andres D'Allesandro Købe/sælge: købe Køber/Sælger: Internacional (brasil) Beløb: 35 mio.
- Deal/No deal?
Jeg tror jeg ville sige no deal, har haft ham før, men synes han skal have for meget i løn i forhold til hvad han udretter. Men det kan være du er bedre til at udnytte hans potentiale end mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
så er fagerberg solgt  EDIT: dum stavefejl 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Højgaard7
|
|
Er lige startet med United idag  . Klub: United. Spiller: Tevez Købe/sælge: Sælge. Bud: 188 mio af Madrid . Deal no deal ? NO DEAL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
40000 om ugen, 4 år hos fcm. slutningen af første sæson. Det er selvfølgelig min kontrakt  Deal/No Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Klub:Barcelona Spiller:Cristian Zapata Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Udinese Beløb:250 mio.
Klub:Barcelona Spiller:Andrea Bazagli Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Wolfsburg Beløb:117mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
@ Søgaard Det lader til du mangler en midterforsvarer  No deal til Zapata Deal til Barzagli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Klub: Barcelona Spiller: Etoo Købe/sælge: sælge Køber/Sælger: Inter Milan Beløb: 400+Balotelli.
- Deal/No deal? (Etoo har scoret 2 mål for mig på 20 kampe) :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|