MiguelIndurain
Gæst
|
|
Jeg har fulgt den her lidt på sidelinjen i et stykke tid.
Jeg har sikret mig PCM 2005 for en flad 50´er - og har hentet SAVOLUCA DB 1,0 og PATCH 1,5 R.
Men når jeg starter spillet op er hold - og rytternavne ikke ændret ? Jeg har installeret DB 1,0 i Cyanide/ProcyclingManager mappen - skulle den så ikke klare resten selv ? Eller har jeg gjort noget forkert ?
Håber der er en venlig sjæl, som vil hjælpe - tak på forhånd
|
|
|
|
|
|
|
|
MiguelIndurain
Gæst
|
|
I øvrigt er "handlerne" ikke opdateret - dvs. Cancellara kører for Fassa Bortolo osv. - så noget må jeg jo ha gjort forkert :-)
Har også et "museproblem" som jeg så en anden også havde. Markøren er "væk" men man kan stadig markere og trykke hvis man vel at mærke er god til at ramme rigtigt uden markør.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Hvor har du gemt savoluca henne?
|
|
|
|
|
|
|
|
MiguelIndurain
Gæst
|
|
Mener du installeret ?
Jeg har installeret den i denne sti : C:\Programmer\Cyanide\Pro Cycling Manager
Er det forkert ? den skal måske ind i selve databasen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MiguelIndurain
Gæst
|
|
Ja
Men er det relevant ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Jeg plejer at gøre sådan :
Downloade den lægge den i Pcm mappen updpak den Højre klik og tryk klip går ind i database gå ind i original højreklik ved siden af den database man starter med i spillet og tryk sæt ind
og så skal du først starte et nyt spil før det virker.
Spørg hvis du ikke forstår det.
|
|
|
|
|
|
|
|
MiguelIndurain
Gæst
|
|
Det der kan undre mig lidt er når jeg starter spillet op og kommer ind på forsiden er der en fin grafisk detalje med danske detaljer og der står Savoluca. Så den burde jo være installeret fint nok.
Men navnene og holdene er altså ikke opdateret til 2006 - det skulle vers. 1,0 gøre ikke sandt ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merved
Lilleputspiller
|
|
Det kommer an på om det er 2005 eller 2006 db'en du har installeret. Hvis det er 2005'eren så er det der problemet er.
|
|
|
|
|
|
|
|
MiguelIndurain
Gæst
|
|
Downloade den GJORT lægge den i Pcm mappen GJORT updpak den JA - MEN HVILKEN STI SKAL JEG ANGIVE DEN SKAL PAKKES UD I ? Højre klik og tryk klip HØJREKLIK PÅ HVAD ? går ind i database gå ind i original højreklik ved siden af den database man starter med i spillet og tryk sæt ind
|
|
|
|
|
|
|
|
MiguelIndurain
Gæst
|
|
Det kommer an på om det er 2005 eller 2006 db'en du har installeret. Hvis det er 2005'eren så er det der problemet er.
Det er den fra Feltet.dk, som hedder Savoluca Danish DB 1.0 og det er selvfølgelig PCM 2005 jeg har 
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
stien : Programmer/cyanide/Pcm/og når den er updpakket højre klip på det der kommer frem efter udpakningen og som Merved siger du Skal have 2006 udgaven.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Download den fra mit link.
|
|
|
|
|
|
|
|
MiguelIndurain
Gæst
|
|
Link virker ikke - 2006 udg. af databasen eller af spillet ?
Ja undskyld mig - jeg er nok lidt amatør på det her område.
|
|
|
|
|
|
|
|