|
Bimmand
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Temp
|
|
@Bimmand
Nej det er det ikke.
Kig længer bag i tråden, på pcmgeeks download eller søg på google.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Okay.
Tænkte på om nogle vil hører en blog om Team CSC, jeg har fundet mit pcm07 frem så vil være fra det spil jeg ville lave en blog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hvis du mener med rytteropdateringer, transfers osv., så prøv at tage et kig på pcmgeeks.dk under downloads  Mange tak  Jeg fandt en.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
når jeg henter real name fra pcmskandinavia så når jeg har udpakket den og alt det man skal så er der ingen ændringer i spillet fel.s hedder armstron - neilstrong
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Okay.
Tænkte på om nogle vil hører en blog om Team CSC, jeg har fundet mit pcm07 frem så vil være fra det spil jeg ville lave en blog
Ja det ville da være okay at høre om 
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Hvad skal man gøre når man er midt i en etape og så går spillet i stå og skærmen bliver helt hvid??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Findes der facepacks til PCM?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suckins
|
|
På Daily er der en som har lavet noget han kalder det, men med en størrelse på 64x64 er det meget begrænset hvad der kan være udover et billed modsat FM (:
Hvis det er fordi nogen mangler billeder i din DB, har de fleste DBs man kan downloade opdateret med billeder.
|
|
|
|
|
|
former zoesuckins
|
|
|
|
|
Suckins
|
|
når jeg henter real name fra pcmskandinavia så når jeg har udpakket den og alt det man skal så er der ingen ændringer i spillet fel.s hedder armstron - neilstrong
Hvilken DB er det og har du sikret dig den er til 09 og er udpakket rigtig?
|
|
|
|
|
|
former zoesuckins
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
ved ikke om den er udpakket rigtig men den hedder PCM09 Realname DB
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suckins
|
|
ved ikke om den er udpakket rigtig men den hedder PCM09 Realname DB
Gjorde du det hertil: Udpak database-filen til Programmer/Cyanide/Pro Cycling Manager 2009/Database? Ellers vil jeg da anbefale en DB som er mere end en Realname f.eks. Dailys eller Beneluxs (:
|
|
|
|
|
|
former zoesuckins
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
ja, og når han siger man skal fjerne de der 2 mapper så når jeg kommer ind i spillet har ingen af holdne flag eller natinal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suckins
|
|
Nu er jeg ikke helt med hvad du snakker om?
|
|
|
|
|
|
former zoesuckins
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Når man henter Real name så står der man skal år jeg har gjort og udpakket og alt det der så har Slette 2 mapper og der er flags og en anden en og så nek.s Vandborg hans flag uden i siden er bare blåt istedet for det danske
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|