home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Skin download
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skin download  (Læst 1480 gange)
Rooland
Manager

Skin download
« : 29 Apr 2006, 11:22 »

Jeg har et problem med at downloade skins.Jeg ved kun at man skal gå ind i programmer/sports interactive/football manger 2006/data.hvor skal man et gemme skin. jeg er ny i football manger;og jeg er ikke ret god

United-styrer
Gæst

Sv: Skin download
« Svar #1: 29 Apr 2006, 11:53 »

De skal ind i Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2006\data\skins. Det er der, de skal udpakkes til :-)

Rooland
Manager

« Svar #2: 29 Apr 2006, 12:11 »

Det virker ikke.skal man først genstarte spillet?

United-styrer
Gæst

« Svar #3: 29 Apr 2006, 12:12 »

Det virker ikke.skal man først genstarte spillet?

Ja, og når du så går ind igen, skal du ind i Options og fjerne fluebenet fra "Use skin cache".

Rooland
Manager

« Svar #4: 29 Apr 2006, 12:29 »

Det virker stadigvæk ikke

United-styrer
Gæst

« Svar #5: 29 Apr 2006, 12:32 »

Det virker stadigvæk ikke

Sig mig, hvilket skin det drejer sig om, så guider jeg dig igennem.

Rooland
Manager

« Svar #6: 29 Apr 2006, 12:37 »

Sig mig, hvilket skin det drejer sig om, så guider jeg dig igennem.

tusind tak, turnstyle3

United-styrer
Gæst

« Svar #7: 29 Apr 2006, 12:48 »

Det første du gør, er at hente skinnet og gemme det på dit skrivebord. Når det ligger der, skal du bruge et program, der hedder WinRar. Det kan du hente her tryk på Danish. Dette program installerer du bare ved at dobbeltklikke og blive ved med at trykke videre, så installerer det stort set sig selv. Det skal du nu bruge på skinnet. Højreklik på den fil, du fik, da du hentede skinnet og tryk "Extract to here". Du får nu to nye mapper, turnstyle3 og turnstyle3_right, og det er dem, du skal bruge. Marker de to, højreklik og tryk kopier, og gå derefter ind i denne sti: Denne computer\C: (eller det drev du nu har installeret FM2006 på)\Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2006\data\skins. Herinde højreklikker du på den hvide baggrund og trykker "sæt ind", hvorefter de to mapper vil blive overført dertil. Du kan nu slette de to, du hentede til skrivebordet. Herefter går du ind i dit FM-spil, smutter ind i Options og fjerner fluebenet i "Use skin cache". Bekræft, og gå påny ind i Options. Denne gang burde du kunne vælge Turnstyle III samt højresideversionen.

Rooland
Manager

« Svar #8: 29 Apr 2006, 13:08 »

tusind mange gange tak

Rooland
Manager

« Svar #9: 29 Apr 2006, 13:35 »

En ting til.hvor dan kan man sætte spiller billeder ind. eks. man går ind og kigger under skins så er der et billede med frank lampard ved turnstyle3. og så går jeg en  i mit football manager søger på lampard og der er ik noget billede af ham

tturbo1
Manager

« Svar #10: 29 Apr 2006, 13:45 »

Der skal du ind og hente diverse Face Packs som du kan finde rundt omkring på forskellige FM-sider.
Prøv og tjek de forskellige FM sider under vores menu øverst der hedder FM-Scenen.
De forskellige face packs skal alle pakkes ud i følgende bibliotek: C:\Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2006\data\graphics\pictures\players.

Du kan også vælge at hente en hel grafikpakke med spillerfotoes, spillertrøjer, klublogoer og meget mere.
Du kan finde en komplet grafikpakke her på siden under Download og Grafikpakker her:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=download;gid=1;id=21.

Rooland
Manager

« Svar #11: 29 Apr 2006, 13:50 »

tusind tak.Jeg kan ikke takke dig nok. har prøvet i flere uger at downloade skin og facepacks men uden held

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010