home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Skal du noget specielt i morgen?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Skal du noget specielt i morgen?  (Læst 30543 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Skal du noget specielt i morgen?
« Svar #75: 13 Nov 2008, 22:24 »

Når nu spillet endelig kommer, tror jeg ikke man kan finde ud af hvem man vil være i spillet. Smiley

Haha, det har du nok ret i - tror jeg laver en randomise indtil jeg får en klub i en af de lavere rangerede engelske ligaer Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #76: 13 Nov 2008, 22:26 »

Det med street respect kan man få masser af i Mujafa Spillet... Alt for cool spil, så tak fordi du mindede mig om det, ved at skrive street credit.  Thumbs Up

Alt for fedt spil! Jeg kan huske, at vi bruge mange frikvarter på at spille det spil i folkeren..

Topic: Skal intet specialt i morgen.. Bare chille som jeg har gjort det sidste halve år ca. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

enged
Gæst

« Svar #77: 13 Nov 2008, 22:27 »

Hvis man pjækker 3 timer fra folkeskolen, hvad sker der så? Man slipper for at høre på en masse andre skrigende og råbende børn og for at se på en stakkels lettere stresset lærer. Sølle 3 timer mister man intet på. Jeg tror jeg pjækkede 1/4 af 9. klasse, og alligevel havde jeg et gennemsnit tæt på 10 til eksamen. (Det er ikke for at 'blære' mig, men for at illustrere at man ikke tager skade af at blive lidt væk, så længe man godt kan følge med)

NV er tilgengæld noget man SKAL pjække fra mindst 5 gange Opstemt

Chakana
Manager

« Svar #78: 13 Nov 2008, 22:28 »

Fysik er da slet ikke det værste fag, hvad så med tysk, historie og dansk (grammatik xD).

Når nu spillet endelig kommer, tror jeg ikke man kan finde ud af hvem man vil være i spillet. Smiley
Arsenal, Valencia og Brøndby - ingen tvivl dér! Wink

Arsenal Football Club

motZ
Gæst

« Svar #79: 13 Nov 2008, 22:31 »

Fysik er da slet ikke det værste fag, hvad så med tysk, historie og dansk (grammatik xD).
Arsenal, Valencia og Brøndby - ingen tvivl dér! Wink

Jeg ved også hvem jeg vil være, så det er ikke et problem for mig. Smiley

Real Madrid, Arsenal, FC Midtjylland og Newcastle United.

-KNM-
Manager

« Svar #80: 13 Nov 2008, 22:32 »

LAge og C90:

Synes I virker lige lovligt uforstående overfor de folk, der "tager fri" for at spille spillet. Det er jo ikke for at spille smart på et forum, man spiller spillet.
Hvis jeg køber en cd, så sætter jeg den da også på anlægget så snart jeg kommer hjem. Jeg sætter den ikke bare på hylden og tænker "den skal jeg nok få hørt på et tidspunkt".

Nu er det et spil, man har glædet sig til i flere måneder, så kan da SAGTENS forstå at folk pjækker/tager fri for at spille spillet.

Og hvis jeg selv havde bestilt spillet, så havde jeg da også haft det med i studiet i morgen.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #81: 13 Nov 2008, 22:33 »

Cesc nu er vores aldersgruppe herinde lidt ældre end over på den anden side, så derfor er her ikke lige så mange skolebørn som bare pjækker og spiller fm. Bare fordi folk ikke i samme grad opretter tråde for at fortælle løs om hvordan og hvorledes de skal pjække, og hvordan det sætter så og så meget tid af til det, betyder det bestemt ikke folk ikke går op i og bruger langtid på udgivelsen.

Et hurtigt klik på nyeste aktive emner etc, indikerer klart at her er langt mere liv her på forumet, end der er over på den anden side, så det er noget ævl at påstå.

Kan du dokumentere ovenstående... eller er det bare en meget løs påstand, Sunbao? Uden at følge synderligt meget med på FMdanmark.dk, så kan gennemsnitsalderen vel ikke blive meget lavere end her. Jeg har faktisk en fornemmelse af, at FmFreaks.dk desværre i større grad har overtaget alle 'børnene' fra FMdanmark.dk. Såfremt gennemsnitsalderen er lavere her forklarer det også aktiviteten her i forhold til FMdanmark.dk.

Derudover så skal jeg overhovedet ikke spille FM i morgen eftersom jeg afventer at få spillet af FmFreaks ;o).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Brodtgaard
Manager

« Svar #82: 13 Nov 2008, 22:34 »

Hvad med jer andre? Skal i noget specielt?

Jeg skal på arbejde kl 7:00 og tager fri kl. 13:30. Så går turen til feriehus i Skagen med familien.
Det har været bestemt længe.

Så jeg får ikke gamet, før jeg kommer hjem igen sent søndag aften, når ungerne er kommet i seng...

Græder

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #83: 13 Nov 2008, 22:37 »

Haha. Jeg tror bare, heroppe i det mørke Jylland, at postbudene er rimelig kedelige? Skuffet

Ahva? De mangler i hvert fald ikke kreativitet i den midt/vestlige del af Jylland..

Altså, postkassen proppes først og fremmest. Men derefter er der ligesom frit slag. Har oplevet, at det er sat ind i garagen, at de har ringet på for at give det, og at - hvis vi ikke åbner og døren ikke er låst - de selv har åbnet døren og sat det indenfor  crazy

enged
Gæst

« Svar #84: 13 Nov 2008, 22:39 »

fysik og matematik, det er det værste Opstemt tysk vælger man jo fra og tager spansk Wink historie og dansk er da ikke specielt svært?  Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #85: 13 Nov 2008, 22:39 »

Kan du dokumentere ovenstående... eller er det bare en meget løs påstand, Sunbao? Uden at følge synderligt meget med på FMdanmark.dk, så kan gennemsnitsalderen vel ikke blive meget lavere end her.
Selvfølgelig kan han ikke dokumentere det - jeg tvivler på at der er blevet lavet ret mange statistiske undersøgelser af de to siders alder på brugerne. I hvert fald ikke nogen som man kan bruge til noget.

Såfremt gennemsnitsalderen er lavere her forklarer det også aktiviteten her i forhold til FMdanmark.dk.

Derudover så skal jeg overhovedet ikke spille FM i morgen eftersom jeg afventer at få spillet af FmFreaks ;o).

Det er ikke til at sige, men hvis du kigger på antal af brugere online, ligger vi som regel også højere end FMD hvilket vil forklare det øgede antal indlæg her i forhold til FMD. - det er selvfølgelig også delvist vores top-spammer Absalonsens skyld.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #86: 13 Nov 2008, 22:40 »

LAge og C90:

Synes I virker lige lovligt uforstående overfor de folk, der "tager fri" for at spille spillet. Det er jo ikke for at spille smart på et forum, man spiller spillet.
Hvis jeg køber en cd, så sætter jeg den da også på anlægget så snart jeg kommer hjem. Jeg sætter den ikke bare på hylden og tænker "den skal jeg nok få hørt på et tidspunkt".

Nu er det et spil, man har glædet sig til i flere måneder, så kan da SAGTENS forstå at folk pjækker/tager fri for at spille spillet.

Og hvis jeg selv havde bestilt spillet, så havde jeg da også haft det med i studiet i morgen.

Nu havde jeg da håbet på, at nåede at ironien ville skinne igennem. Jeg synes bare det er lidt sjovt, at man vil oprette en tråd for at skrive, at man pjækker fra skole i morgen, for at spille 3 timer mere Smiley

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

KF
Landsholdsspiller

« Svar #87: 13 Nov 2008, 22:41 »

Selvfølgelig kan han ikke dokumentere det - jeg tvivler på at der er blevet lavet ret mange statistiske undersøgelser af de to siders alder på brugerne. I hvert fald ikke nogen som man kan bruge til noget.

Det er ikke til at sige, men hvis du kigger på antal af brugere online, ligger vi som regel også højere end FMD hvilket vil forklare det øgede antal indlæg her i forhold til FMD. - det er selvfølgelig også delvist vores top-spammer Absalonsens skyld.

Præcis, Hawk1nZ. Det kan nemlig ikke dokumenteres, hvorfor det er MEGET underligt, at slynge sådan en påstand ud. Sunbao fremlægger det jo som om, at det er et faktum.

Det var sådan set bare det, jeg ville frem til.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

enged
Gæst

« Svar #88: 13 Nov 2008, 22:42 »

Ahva? De mangler i hvert fald ikke kreativitet i den midt/vestlige del af Jylland..

Altså, postkassen proppes først og fremmest. Men derefter er der ligesom frit slag. Har oplevet, at det er sat ind i garagen, at de har ringet på for at give det, og at - hvis vi ikke åbner og døren ikke er låst - de selv har åbnet døren og sat det indenfor  crazy

Låser i ikke jeres dør eller hvad? Opstemt Vi har smæklås for at være helt sikre på at døren låser  Peace men jeg bor heller ikke mere end 10 min på cykel fra nørrebro så vi er måske bare mere udsat for folk prøver at komme ind Wink

Vi har faktisk haft 4 indbrudsforsøg på halvandet år, ikke rart når man kommer hjem og glasset ved sidden af ens dør er smadret.

Det blev lidt OT, men pyt Wink

-KNM-
Manager

« Svar #89: 13 Nov 2008, 22:43 »

C90:

Cesc fortalte at han har fri klokken 3 om fredagen. Så kan jeg da godt forstå, at han tager fri.

Skal siges at jeg kun lige skimmede indlæggene i denne tråd, så kan meget vel være at jeg bare har overset ironien.

@Alle: Enig med KF

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010