home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Skal du noget specielt i morgen?
0 Brugere og 48 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Skal du noget specielt i morgen?  (Læst 30527 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Skal du noget specielt i morgen?
« Svar #60: 13 Nov 2008, 22:14 »

Ja, kan godt nævne et par stykker som jeg synes mangler.

Men fx dig, du har ikke den samme FM-gnist som da du var mindre. Jeg er mindre nu, og jeg mister den sikkert også en smule med årerne. Ingen problemer med det, men jeg synes det er vildt, der ikke har været en eneste som virkelig er hardcore.

Om jeg har mistet nogen gnist, ved jeg nu ikke. Smiley

Hvad er der at være hardcore over? De er jo ved at bide sig selv i nummergøjen, hvis de ikke snart ændrer spillet radikalt. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #61: 13 Nov 2008, 22:14 »

Okay, så vil jeg da også komme med en nærmere udredning!

8.15-12.30 (ca): Gruppearbejde på Uni
13.00: Ud og løbe
13.30-17.00: Skiftes til at spille FM, skrive projekt og gå tur med hunden.
17.30:  Laver aftensmad
18.00-19.00: Spiser
19.00-21.00: Laver gruppearbejde eller ser fjernsyn
21.00-23.00: Ser film
23.00: Går i seng og evt. ser fjernsyn

Lørdag og søndag kommer til at gå med skiftevis gruppearbejde, en aflevering og FM

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

motZ
Gæst

« Svar #62: 13 Nov 2008, 22:15 »

Endelig en der faktisk skal spille spillet! Respekt NF. Vi er vel næsten de eneste som skal spille det i morgen.

Du spiser meget slik, så det behøver du ikke skrive på.

Wink

Jeg skal da selvfølgelig også spille på livet løs. Smiley

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #63: 13 Nov 2008, 22:15 »

Cesc måske bliver du skuffet over spillet i sisdte ende, da du glæder dig så meget. Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #64: 13 Nov 2008, 22:16 »

Endelig en der faktisk skal spille spillet! Respekt NF. Vi er vel næsten de eneste som skal spille det i morgen.

Wink

Som om det er tilfældet, tvivler på så mange har købt spillet blot for at lade det samle støv Wink

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #65: 13 Nov 2008, 22:16 »

Wink

Nu ikke provokere mere end nødvendigt, kære Cesc. 9/10 herinde skal vel spille spillet i morgen.

absalonsen
Gæst

« Svar #66: 13 Nov 2008, 22:17 »

Jeg glæder mig naturligvis også til spillet kommer. Men ligefrem at "rydde" hele weekend for at spille, er en overdrivelse af dimensioner!! Der går ca. et år til, FM10 udkommer.. Mon ikke vi når at spille 09 bare et par enkelte dage? Wink

Vinokourov
Manager

« Svar #67: 13 Nov 2008, 22:17 »

Kan godt sidde og grine lidt over dem, som pjækker fra skole for at spille et computerspil, som de alligevel skal spille de næste mange hundrede / tusinde timer, men ja det er da nok lige de 3 timer som gør forskellen
Du er så klog at høre på, C90. Smiley Fuldstændig enig.

Jeg kan da godt se det fede i at spille smart på et forum for at få street credit - eller... det kan jeg faktisk ikke.  Rullende Øjne

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #68: 13 Nov 2008, 22:18 »

Cesc @
Man forpester altså ikke fm-verden ved ikke at være så vanvittig, som de tåber du nævner der, nej man har bare realitetssans. Ja, det er et spil, som der kan bruges en hvis mængde tid på, men hvis ens liv er bygget så meget op om FM som tilfældene der, så er jeg ked af at sige det, men så har man ikke særlig meget indhold i sit liv. Til gengæld synes det er fint at du pjækker, det er fin stil. Nu skal jeg ikke komme med moraleprædiker af værste skuffe, men det er pjækning fra folkeskolen vi snakker om. Hånende vil jeg ikke være, men altså meget af den skole kan man nemt springe over. Når du kommer videre i systemet, så bliver pjækning, omend ikke en del af din hverdag, men en del af din skolegang Tunge

Kære El Kuni, vi ved vidst alle sammen at det er lidt sejt at pjække fra skole, for så er man lidt en badass i de andres øjne. Jeg synes dog du skal gå forrest som et godt og modent eksempel, for ellers ender drengen jo med at have højt fravær i NV, ligesom os andre.. Hvorfor også gå i byen en fredag aften, nu hvor spillet man endelig har ventet på og så er fyldt med fejl kommer? Der er jo massere af fredage og lørdage til at gå i byen i, men der er kun de resterende mandage, tirsdage, onsdage, torsdage, til dels fredag og søndag til at spille i?

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #69: 13 Nov 2008, 22:19 »

Ja min dag ser sådan ud at jeg får fri 12.45, hvorefter det er hjem og installere det, mens jeg skal pakke, fordi jeg skal på ferie lørdag kl 05.00 Opstemt
Så meget spillen bliver det ikke til mig. Opstemt

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #70: 13 Nov 2008, 22:19 »

Jeg tror også Cesc blev misforstået, så lad os nu hellere snakke om spillet Smiley

Jeg er først hjemme ved 6 tiden i morgen, men så står den forhåbentligt også FM hele aftenen!

Lagotolio
Ynglingespiller

« Svar #71: 13 Nov 2008, 22:19 »

Jeg kan da godt se det fede i at spille smart på et forum for at få street credit - eller... det kan jeg faktisk ikke.  Rullende Øjne

Det med street respect kan man få masser af i Mujafa Spillet... Alt for cool spil, så tak fordi du mindede mig om det, ved at skrive street credit.  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #72: 13 Nov 2008, 22:20 »

Uhh fødselsdag i dag og FM i morgen...kan det blive bedre? Opstemt

Skal personligt game det ligeså snart jeg kommer hjem. Har dog først fri 14.30 så overvejer om, at jeg skal pjække lidt. Ihvertfald fra de sidste 2 timer som er fysik. Overvejer det ihvertfald. Dog ikke kun pga. FM kommer, men også fordi det bare er et røvsygt fag som burde skydes. Så vil jeg smutte ind i Netto og købe lidt ind også lukke mig inde med en cola og lidt slik, mens jeg gamer løs. Glæder mig! Opstemt Lørdag vil jeg dog gerne lidt ud.. Wink
« Seneste Redigering: 13 Nov 2008, 22:22 af -LFC- » Logged

motZ
Gæst

« Svar #73: 13 Nov 2008, 22:22 »

Når nu spillet endelig kommer, tror jeg ikke man kan finde ud af hvem man vil være i spillet. Smiley

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #74: 13 Nov 2008, 22:23 »

Det er der mange der siger.. Wink

Det er folk som dig, Lago, der gør at man aldrig keder sig på arbejde en søndag. Der er altid nok at lave :b

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010