home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Skal du noget specielt i morgen?
0 Brugere og 45 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Skal du noget specielt i morgen?  (Læst 30521 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Skal du noget specielt i morgen?
« Svar #15: 13 Nov 2008, 21:16 »

Jeg pjækker fra tre timer. Ro på kammerat.
Min mor er sikkert ikke glad for jeg pjækker, meeen hun skal jo bare skrive at spillet er kommet. Hun ved ikke at jeg kommer hjem klokken 12:00.

Tre timer er jo ingen ting...
Aha, ja. Ja, ja.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #16: 13 Nov 2008, 21:18 »

Skal i skole kl 8 til 13 så skal jeg lige i centret og købe det, også er det ellers hjem og game. Skal dog lige til træning kl 19 men det går nok, ellers går hele weekenden med FM 09 og se noget fodbold Opstemt

Hala Madrid!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #17: 13 Nov 2008, 21:19 »

1. Skole fra 8:00 til 11:25. (Haha, lær det! Opstemt)
2. 11:26 - står i fona, med savl hængende ned ad trøjen, og kigger på FM - jeg nåede ikke at forudbestille det her på sitet.
3. Football Manager 2009.......

Yoggidk
Gæst

« Svar #18: 13 Nov 2008, 21:21 »

1: Gymnasiet fra 8:00 til 14:30
2: Arbejde fra 14:40 til 17:30
3: Kigge i postkasse kl. 17:43:21
4: Spise aftensmad kl. 18:00 ca.
5: game FM09 resten af natten.

Badefar
Manager

« Svar #19: 13 Nov 2008, 21:22 »

Jeg skal:

Skole: 8:00 - 13:45
FM: 13:45 - 19:00
Fifa 09 med Fifa 09.dk Elite holdet: 19 - ca. 22:30
FM: ca. 22:30 - 1:00

enged
Gæst

« Svar #20: 13 Nov 2008, 21:23 »

jeg er simpelthen så heldig at jeg ikke arbejde fredag og lørdag og jeg først starter i skole igen til august, så jeg skal game i løbet af formiddagen og noget af eftermiddagen også står det ellers på kæreste tid Wink

HVIS, altså mit spil kommer, ellers så ved jeg sku ikke =)

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 13 Nov 2008, 21:23 »

Skole 8:15 til 14:00, så går jeg ned i byen og ser om Click har spillet, da de altid har de nyeste spil. Og så kigger jeg lige forbi Camilla som bor på vejen over til byen. Der vil jeg så bruge resten af dagen, hvis ikke weekenden Wink

mathias o
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 13 Nov 2008, 21:23 »

Som du kan se, får jeg ikke meget tid til det. :-(
Kan dog være, at jeg kan nå det efter gamle elevers aften, hvis jeg kommer tidligt nok hjem.. Ellers må det blive lørdag morgen. ;-)

Jeg ved heller ikke om jeg kan nå og få det i morgen Skuffet

Cesc
Gæst

« Svar #23: 13 Nov 2008, 21:30 »

I er slet ikke så hardcore som dem på FMDanmark - stram op! Smiley

Lige et par eksempler på nogle rigtig nørder som jeg selv fra FMDanmark:
"For mig startede opvarmningen allerede i går, hvor jeg blev mødt af en ligesindet i skolen, som sagde: ”Hey Ronny! FM kommer på fredag!” hvor vi derefter high-fivede hinanden spontant. Og så snakkede vi om det.

I dag var jeg så ude og købe mig en ordentlig kontorstol, så jeg kan sidde ordentligt, behageligt og føre mig frem. Så kan mine trashede Ikea-stole ryge til storskrald.

Jeg har ikke planer for de kommende to dage, udover at sørge for at alle pligter er udført, køleskabet er fyldt og have guf til dagen.
Jeg tager min skolegang ligeså seriøs som min skole, så jeg bliver hjemme på fredag, men desværre kan postbuddet dukke op imellem 9 og 13, så det kan vise sig at være halvforgæves." - Ronny

"Jeg har heller ikke noget liv, så jeg har med vilje reserveret hele weekenden til FM09. Har fri hele fredagen, lørdagen og søndagen, så der skal spilles(indsæt selv joke) igennem til den helt store guldmedalje.

Selvfølgelig har jeg som så mange andre herinde gjort det hele klart, så der ikke lige pludselig opstår den situation at man står uden cola midt i spillet! Eller at ens PC ikke lige er opdateret så spillet ikke virker.

Mit værste mareridt vil helt sikkert være at postbudet fucker det op, så jeg ikke får spillet fredag. Så bliver man jo nød til at downloade det fra Steam, for ellers er en helt weekend jo spildt.

De her dage op til fredagen skal bare overståes, for jeg er virkelig ved at have abstinenser..." - Thelonely

"Når jeg har fri fra skole kl 11,20 på Fredag.. Så tager jeg på MC D og får en ordentlig omgang burgere. Så kører jeg til brugsen og køber godt med sodavand, slik, chips, Dip, og chokolade kiks ... Så jeg tager nok et par kilo på i weekenden.. Ellers skal den bare stå på FM hele weekenden regner jeg med.." - TheFmChamp

"Er faktisk så meget FM-Nørd at jeg har aftalt med en god ven at vi begge tager dagen fri, og ringer sammen så snart vi begge har spillet i hånden. Så suser vi ned i nærmeste supermarkede og køber ind til en god gang Chili con carne` og 2 six pack coronas og så er der dømt mexicansk hygge og glade dage sammen med det nye manager!! Håber bare spillet ikke er så bugged som det plejer at være de første måneder (7-9-13) Men er optimistisk da der jo kommer en patch ud samme dag, så det blir en kanon dag.. glæder mig utrolig meget! (har ikke spillet i 3 uger og har lidt abstienser)" - LFCfan1985

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #24: 13 Nov 2008, 21:33 »

1. Skole fra 8:00 til 11:25. (Haha, lær det! Opstemt)
2. 11:26 - står i fona, med savl hængende ned ad trøjen, og kigger på FM - jeg nåede ikke at forudbestille det her på sitet.
3. Football Manager 2009.......

Nu kender jeg dig jo 4-real! du cykler slet ikke så hurtigt!

I ain't playin', nigga

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #25: 13 Nov 2008, 21:35 »

Nu kender jeg dig jo 4-real! du cykler slet ikke så hurtigt!

..siger en person som så sent som i mandags styrtede på en cykel? Grin

-LFC-
Manager

« Svar #26: 13 Nov 2008, 21:38 »

Personligt skal jeg se om det kan lade sig gøre, at kan komme hjem inden de sidste 2 timer, hvor jeg har fysik. Regner med at udgive mig for at være syg. Opstemt Jeg hader fredage...i skole til 14.30 og de sidste 4 timer er historie og fysik...jubiii! Skuffet ticked off

søgaard
Gæst

« Svar #27: 13 Nov 2008, 21:40 »

Cesc: Måske har folk herinde bare et liv i forhold til dem på FMD?

Desværre kan jeg ikke selv begynde at spille FM09 før på mandag, da jeg for tiden, har en stor opgave, som netop skal være færdig på mandag. Så jeg tør slet ikke, at åbne pakken, når den kommer i morgen Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28: 13 Nov 2008, 21:42 »

I er slet ikke så hardcore som dem på FMDanmark - stram op! Smiley

Lige et par eksempler på nogle rigtig nørder som jeg selv fra FMDanmark:
"For mig startede opvarmningen allerede i går, hvor jeg blev mødt af en ligesindet i skolen, som sagde: ”Hey Ronny! FM kommer på fredag!” hvor vi derefter high-fivede hinanden spontant. Og så snakkede vi om det.

I dag var jeg så ude og købe mig en ordentlig kontorstol, så jeg kan sidde ordentligt, behageligt og føre mig frem. Så kan mine trashede Ikea-stole ryge til storskrald.

Jeg har ikke planer for de kommende to dage, udover at sørge for at alle pligter er udført, køleskabet er fyldt og have guf til dagen.
Jeg tager min skolegang ligeså seriøs som min skole, så jeg bliver hjemme på fredag, men desværre kan postbuddet dukke op imellem 9 og 13, så det kan vise sig at være halvforgæves." - Ronny

"Jeg har heller ikke noget liv, så jeg har med vilje reserveret hele weekenden til FM09. Har fri hele fredagen, lørdagen og søndagen, så der skal spilles(indsæt selv joke) igennem til den helt store guldmedalje.

Selvfølgelig har jeg som så mange andre herinde gjort det hele klart, så der ikke lige pludselig opstår den situation at man står uden cola midt i spillet! Eller at ens PC ikke lige er opdateret så spillet ikke virker.

Mit værste mareridt vil helt sikkert være at postbudet fucker det op, så jeg ikke får spillet fredag. Så bliver man jo nød til at downloade det fra Steam, for ellers er en helt weekend jo spildt.

De her dage op til fredagen skal bare overståes, for jeg er virkelig ved at have abstinenser..." - Thelonely

"Når jeg har fri fra skole kl 11,20 på Fredag.. Så tager jeg på MC D og får en ordentlig omgang burgere. Så kører jeg til brugsen og køber godt med sodavand, slik, chips, Dip, og chokolade kiks ... Så jeg tager nok et par kilo på i weekenden.. Ellers skal den bare stå på FM hele weekenden regner jeg med.." - TheFmChamp

"Er faktisk så meget FM-Nørd at jeg har aftalt med en god ven at vi begge tager dagen fri, og ringer sammen så snart vi begge har spillet i hånden. Så suser vi ned i nærmeste supermarkede og køber ind til en god gang Chili con carne` og 2 six pack coronas og så er der dømt mexicansk hygge og glade dage sammen med det nye manager!! Håber bare spillet ikke er så bugged som det plejer at være de første måneder (7-9-13) Men er optimistisk da der jo kommer en patch ud samme dag, så det blir en kanon dag.. glæder mig utrolig meget! (har ikke spillet i 3 uger og har lidt abstienser)" - LFCfan1985

Undksyld jeg siger det - men hvad fucking så? Smiley

Nu har du godt nok rost FmD meget i dag, og det er da fnt, men hvorfor gøre det på en konkurerende side? Forstår det ikke. Hvis du kan lide FmD, så fred vær med det, og så brug den, men jeg synes bare at det der indlæg og de andre var lidt irriterende på en side som FmF.

Intet ondt herfra, forstår det bare ikke. Smiley

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #29: 13 Nov 2008, 21:44 »

Håber nogen kan hjælpe mig. Da hverken jeg eller mine forældre er hjemme hele dagen imorgen, er der ikke noget der kan tage imod FM for mig. Men så er mit spørgsmål bare: Skal jeg så på posthuset og hente det lørdag, eller bliver det bare lagt i postkassen? Håber selvfølgelig det bare kommes i postkassen, så jeg kan game når jeg kommer hjem, men ellers må jeg leve med at vente til lørdag med at spille.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010