home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Superligaens bedste diamant
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Superligaens bedste diamant  (Læst 13826 gange)
Krellz
Landsholdsspiller

Superligaens bedste diamant
« : 11 Nov 2008, 14:55 »

Superligaens bedste diamant

Ja, denne tråd handler om hvordan i synes den bedste diamant ser ud lige nu! Jeg vil gerne starte:

Onyszko

Pospech - AMC - Schlebrügge - Poulsen
              Djemba-Djemba

Krohn-Dehli                                Borring

Santin

Fall - Jallow

Onyszko: Synes Onyszko hiver nogle rigtige gode redninger frem, dette synes jeg faktisk han gør tit. Måske jeg synes han er den bedste pågrund af jeg er OB fan, men synes lige han er et niveau over Christiansen, Andersen og Ellegaard.

Pospech: Denne spiller kan jeg rigtig godt li', synes han er rigtig god offensiv og især hans skud er jeg meget glad for.

AMC: Super forsvarsspiller, som med sin makker Håland vinder alt i luften, hvor det også er hans specialitet. Hans absolutte svaghed er acceleration og hurtighed.

Schlebrügge: Endnu en forsvarsspiller som jeg virkelig godt kan li', han ruger sin krop fantastisk og vinder massere dueller i luften, en rigtig fighter!

Poulsen
: Endnu en spiller der godt kan lide at gå frem, og det elsker jeg ved backs. Kommer i overlap for Borring(hvis ellers han kan følge med), og ligger gode indlæg.

Djemba-Djemba: Styrer OBs midtbane godt og er virkelig god til at holde på bolden, og spiller den tit meget fornuftigt rundt.

Krohn-Dehli: Ja, jeg tror han har overrasket os alle positivt. Et fantastisk comeback efter hans ophold i hollandske Holland, fantastiske driblinger, måske SAS-Ligaens Cristiano Ronaldo?

Borring: Endnu en meget offensiv mand, selv om jeg ikke er så meget for at have skrevet ham på listen, eftersom han jo rykkede fra OB. Men jeg elsker virkelig bare den måde han bare suser af sted på ovre ved sidelinjen, og så er han også ganske målfarlig!

Santin: Endnu et godt køb af Don Ø og co., meget god og hjælper sine medspillere meget ved at gøre sig spilbar.

Fall: Ja, hvad kan man sige, han har virkelig fået et fantastisk comeback efter hans mislykkede ophold i Østen. Flere klubber som Feyenoord, Twente osv. er sigende interesseret i ham, og fuldt fortjent. Den mand vinder næsten alle hovedstødsdueller og er meget stærk fysisk. Han har også fået styr på sit temperament, men dommerne er ret tit i mod ham, stadig.

Jallow: Har vist sig at være ganske målfarlig, og han har potentiale til noget stort. Skal nok blive en vigtig mand med tiden hvis Brøndby ikke sælger ham.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 15:06 af Krellz » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller

Sv: Superligaens bedste diamant
« Svar #1: 11 Nov 2008, 15:05 »

er uenig i Christoffer Poulsen, AMC, Onyszko og Borring.

Onyszko skal erstattes med Stephan Andersen eller Jesper Cristiansen, jeg synes de er niveauer over Onyszko, synes nu stephan andersen er bedst.

Poulsen synes jeg skal erstattes er enten Thomas Rasmussen eller Oscar Wendt (nok Thomas Rasmussen Smiley )

AMC skal erstattes med Håland, synes Håland er et niveau over AMC.

Borring skal erstattes med Sionko, jeg synes Sionko har meget mere klasse end Borring har.

Er elleres enig i resten af holdet.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #2: 11 Nov 2008, 15:10 »

Det er så din mening Wink!

Synes at Onyszko er på niveau med SA, JP og KSE, og fordi han er OB mand valgte jeg ham.

Måske er det fordi jeg ikke ser så mange BIF kampe, men jeg synes over hovedet ikke at Thomas Rasmussen er specielt god. Som sagt kan jeg også bedst li' rigtig offensive backs.

AMC vs. Håland, hmh. Der faldt valget på AMC da jeg synes de er lige gode, dog ikke ved hurtigheden hvor jeg synes AMC er hurtigere, overraskende nok, synes jeg de begge er for langsomme.

Sionko skal bestemt ikke erstattes med Borring. Borring er meget mere målfarlig og har fast plads, dette har Sionko ikke, så han får ikke rigtig tid til at vise sit værd.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #3: 11 Nov 2008, 15:14 »

Det er så din mening Wink!

Synes at Onyszko er på niveau med SA, JP og KSE, og fordi han er OB mand valgte jeg ham.

Måske er det fordi jeg ikke ser så mange BIF kampe, men jeg synes over hovedet ikke at Thomas Rasmussen er specielt god. Som sagt kan jeg også bedst li' rigtig offensive backs.

AMC vs. Håland, hmh. Der faldt valget på AMC da jeg synes de er lige gode, dog ikke ved hurtigheden hvor jeg synes AMC er hurtigere, overraskende nok, synes jeg de begge er for langsomme.

Sionko skal bestemt ikke erstattes med Borring. Borring er meget mere målfarlig og har fast plads, dette har Sionko ikke, så han får ikke rigtig tid til at vise sit værd.

Du har måske lidt ret i det med sionko, selvom jeg synes han er en bedre fodbold spiller en Borring, men Sionko får ikke så meget spilletid som Borring, så der kan du godt have ret.

Med hensyn til T. Rasmussen, han spiller næsten ikke nogle dårlige kampe, han er altid så sikker både defensivt og offensivt, okay måske mangler han lidt i defensiven, for nogle gange er han lidt væk. Men jeg synes helt klart han er superligaens bedste venstre back.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #4: 11 Nov 2008, 15:15 »

Er HELT ærlig nu og synes den skal se sådan her ud og ikke fordi jeg er Biffer:

Andersen
          Pospech-Schlebrügge-?Huh??-T. Rasmussen
                           Djemba-Djemba
      Sionko                                          Krohn-Dehli
                               Santin
                        Jallow      Fall

EDIT: Fall er altså jagteg af mange flere klubber end du skriver (Nogen hemmelige som jeg ikke må sige)  Smiley

Og så må Santin bare lære at spille offensiv midt Tunge

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

alek9000
Manager

« Svar #5: 11 Nov 2008, 15:19 »

Altid Brøndby:
Sjovt med fire Brøndby spillere (;
Men Michael Jakobsen skal ind på den manglende plads Peace

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #6: 11 Nov 2008, 15:21 »

Ved selvfølgelig godt han er jaget af flere klubber, skriver jo også "osv." Altså ved godt at Real Madrid osv. gerne vil have ham Opstemt!

EDIT: AMC/Håland ind på den manglende, AMC lige udtaget til landsholdet Hævet Øjenbryn!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7: 11 Nov 2008, 15:22 »

Altid Brøndby:
Sjovt med fire Brøndby spillere (;
Men Michael Jakobsen skal ind på den manglende plads Peace

Tænkte jeg også på! Wink

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

alek9000
Manager

« Svar #8: 11 Nov 2008, 15:27 »

Bedste diamant

Zaza

Pospech - Schleebrügge - Jakobsen - Rasmussen

Djemba-Djemba

Sionko                                                      Due

Krohn-Dehli

Jallow                        Fall

JKJ
Gæst

« Svar #9: 11 Nov 2008, 15:28 »

Er jeg den eneste der mangler Bøgelund på højreback pladsen?? Han er da en ef da få hos AaB der har spillet godt selv under Rioch og dermed i hele sæsonen, ikke mindst krydret med en forygende landskamp mod Malta...

Ville også gerne have haft Due med, men MKD er jo nok lige den tand foran  Ubeslutsom

alek9000
Manager

« Svar #10: 11 Nov 2008, 15:31 »

Ved selvfølgelig godt han er jaget af flere klubber, skriver jo også "osv." Altså ved godt at Real Madrid osv. gerne vil have ham Opstemt!

EDIT: AMC/Håland ind på den manglende, AMC lige udtaget til landsholdet Hævet Øjenbryn!
Hør nu her, Morten Olsen er OB fanatiker! Så er jeg ligeglad med om AMC er udtaget til landsholdet. Han er ikke bedre end MJ. Sidste sæson hvor AaB var suveræne, udtog han ikke en eneste AaB'er. Fatter ikke Morten Olsen. MJ har været den klart bedste AaB'er denne sæson, og han laver sjældent fejl. Plus at han holder niveau hver kamp.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 11 Nov 2008, 15:33 »

Morten Olsen er OB fanatiker!

Det er alligevel første gang jeg hører den!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #12: 11 Nov 2008, 15:35 »

Ja, OMG! Han har udtaget AMC! Hvad sker der man? Han er kun en af de bedste midterforsvarer i Danmark, OMG OMG OMG! Fat nu af MJ spiller på U/21, og der kan han rådne, altså indtil han er for gammel Peace!

alek9000
Manager

« Svar #13: 11 Nov 2008, 15:35 »

Måske er OB fanatiker meget sagt. Men sidste sæson formåede nærmest hver førsteholdsforsvars spiller i OB en landsholdsplads.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #14: 11 Nov 2008, 15:36 »

En af Jacobsens svagheder for tiden er også røde kort Peace!

EDIT: Fordi de fleste var skadet, plus det var jo bare en venskabskamp Ubeslutsom?

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010