home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 918 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Løn
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Løn  (Læst 2099 gange)
mvh6
Førsteholdsspiller

Løn
« : 10 Nov 2008, 16:21 »

Hvordan stiger man i løn?

Ps. Burde der ikke være et hjælp forum.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Løn
« Svar #1: 10 Nov 2008, 16:23 »

Hvis du bruger søgefunktionen oppe i højre hjørne, finder du utallige tråde om dette emne.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Brodtgaard
Manager

« Svar #2: 10 Nov 2008, 16:30 »

Lige et lille indspark...

Man falder i løn når Crewet sletter indlæg - F.eks i chat'en

Peace

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #3: 10 Nov 2008, 16:36 »

Peace

Er korrekt at dine indlæg i chat skakten tæller lidt med i dine stats, men det er meget lidt. Alligevel vil de fleste have oplevet en lille nedgang i deres løn efter chatskakten blev nulstillet. Beklager dette som jeg ikke lige tænkte over på det tidspunkt  Kys

JKJ
Gæst

« Svar #4: 10 Nov 2008, 16:36 »

Peace

Så kan man bare lære at skrive sine idnlæg de rette steder, jeg er i hvert fald ikke faldet i løn eller andre steder    Hævet Øjenbryn

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #5: 10 Nov 2008, 16:40 »

Hvordan stiger man i løn?

Ps. Burde der ikke være et hjælp forum.

Lønsystemet fungerer således at du har en række stats som går fra 1-20 (Ligesom i FM) Disse stats har indflydelse på din ugeløn, jo højere stats du har jo højere ugeløn får du.

Ligeledes har det indflydelse hvor lang tid du har haft din konto, hver 3 måned udløber din "kontrakt" som bliver fornyet automatisk og du stiger dermed i løntrin. Jo højere løntrin jo højere ugeløn.

Håber det forklarer det lidt Smiley

Kan godt prøve at uddybe stats også (Vil stadig prøve at lade noget af det være en hemmelighed):

Tid Online: Når du er online på fmfreaks.dk tæller den op hvor mange timer du har været på siden. Denne stat stiger alt afhængig af hvor mange timer du har været online på fmfreaks.dk

Loyalitet: Passiv stat som du ikke selv har indflydelse på. Den stiger alt efter hvor lang tid du har haft din konto.

Skribent: Denne stat stiger når du deltager i blogs og starter blogs samt et par andre ting.

Debattør: Denne stat stiger alt efter hvor aktiv du er på forum samt i chat skakten med mere. (Bemærk at jeg har reduceret indflydelsen chat skakten har på denne stat dags dato. Så den har meget lille indflydelse.)

Konkurrencer: I øjeblikket er der kun 1 måde at forhøje denne stat og det er ved at vinde i odds sektionen.

Taktik & Spejder disse stats er ikke i brug i øjeblikket. Var planlagt at bruge dem ved nogle nye sektioner der var planlagt men som ikke eksisterer endnu. (Disse skulle dog finde indtog på FmFreaks Version 4 som er under udvikling)
« Seneste Redigering: 10 Nov 2008, 16:49 af Acido » Logged

Gosser
Manager

« Svar #6: 10 Nov 2008, 19:01 »

Er korrekt at dine indlæg i chat skakten tæller lidt med i dine stats, men det er meget lidt.

Så må jeg have skrevet ekstremt mange indlæg i chat-skakten - er faldet fra ca. 3,5k til 2,6k Peace

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #7: 10 Nov 2008, 19:57 »

Så må jeg have skrevet ekstremt mange indlæg i chat-skakten - er faldet fra ca. 3,5k til 2,6k Peace
Jaeh men der var jo også over 200.000 beskeder hehe. så hvis du havde skrevet et par stykker om dagen så løber det jo hurtigt op men.

Citat af: Acido
(Bemærk at jeg har reduceret indflydelsen chat skakten har på denne stat dags dato. Så den har meget lille indflydelse.)

Bave
Gæst

« Svar #8: 10 Nov 2008, 20:10 »

Det forstår jeg ikke for jeg har da fået fjernet mine skribent stats fra 10 til 1.

Men hvis du kun har pillet ved debatør :-S

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010