home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Windows Hjælp
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Windows Hjælp  (Læst 775 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Windows Hjælp
« : 28 Apr 2006, 15:26 »

Ja nu har jeg været så dum og købe et spil hvor man skal have windows XP, det er da dumt da jeg selv har windows ME.
Nu vil jeg så gerne have installeret windows XP, men jeg kan ikke komme ud i DOS her i ME, så den der med og skrive Format C: virker ikke rigtig.
Nogen der kan hjælpe?

Altså da jeg ikk mener man kan opgradere windows ME til XP, bliver jeg nød til og formatere.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2006, 15:32 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Windows Hjælp
« Svar #1: 28 Apr 2006, 15:34 »

Du kan bruge windows XP disk'en til at formatere med. Smid CD'en i, start installationsprogra mmet op. På et eller andet tidspunkt siger den noget i retning af: "Hov, du har jo et styresystem i forvejen, du er nok nødt til at formatere. Vil du det?" og så går du bare i gang.

Tror jeg nok ... det er ved at være et stykke tid siden jeg formaterede sidst.  Wink
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Windows Hjælp
« Svar #2: 28 Apr 2006, 17:21 »

Det virker desværre ikke, i hvert falde ikke med det windows XP jeg har, så bliver nød til og fjerne mit ME.
Nogen der kan hjælpe?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Windows Hjælp
« Svar #3: 28 Apr 2006, 19:13 »

Hvad virkede ikke?

For at installere XP skal du putte XP cd'en i, genstarte computeren, og så trykke på en knap når den siger at man skal trykke på en knap for at boote fra CD. Hvis den ikke spørger om det (det burde den), skal du ind i din BIOS og tilføje at den skal forsøge at boote fra CD-rommen før dine HDD.

Når den så har bootet op, viser den dine diske, og så kan du vælge hvilken partitionering der skal installeres på. Du kan så trykke "slet partition", hvilket betyder at du formatterer den HDD. Så skal du trykke F8 og E og enter i en bestemt rækkefølge som jeg ikke kan huske, og så kører det ellers derudaf...

Held og lykke Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MuNkEhOlM
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Windows Hjælp
« Svar #4: 28 Apr 2006, 19:38 »

ja som der er blevet sagt... sæt din computer til at boote på din CD drev først og tryk på en tast når der står det Smiley så er du igang Opstemt der kan du vælge at slette din gamle partition og indstallere win XP ... Opstemt
Logged

Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..."


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010