home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mission: Hviderusland
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ville du følge med i bloggen, hvis det blev lavet om til en hjemmeside?
Jeg føølger allerede med og vil forsat gøre det!
- 1 (20%)
Jeg følger med, men at skulle ind på en anden side ville gøre at jeg ikek gad.
- 3 (60%)
Jeg følger ikke med, men hvsi metioden blev lavet om ville jeg begynde på det.
- 0 (0%)
Jeg følger ikke med og vil ikke begynde på det.
- 0 (0%)
Andet (Skriv hvad)
- 1 (20%)
Antal Stemmer: 5

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Mission: Hviderusland  (Læst 9583 gange)
Thorøe
Reserveholdsspiller

Sv: Mission: Hviderusland
« Svar #45: 15 Jun 2006, 16:34 »

Pinligt, skamfuldt og super dårligt!

Kære dagbog.            
06.08.06

Inden kampen havde der været meget uro omkring AaB og specielt Martin Ericsson. Ericsson havde i pressen udtalt at han gerne ville til en større klub. Det havde chokeret AaB træner Henrik Madsen, der havde bedt den svenske stjerne og landshold spiller om at blev i Aalborg. Da Ericsson stadig holdt fast i, at han ville have flere udfordringer sagde Henrik Madsen vredt til Ekstra Bladet:

Martin Ericsson har åbenbart ikke lyst til at blive her i Aalborg, det vil vi acceptere. Han er blevet sat til salg. Derudover kan han vente at modtage en bøde, da det er dybt uprofessionelt at køre sådanne sager over medierne, som han har gjort. Han vil hellere ikke efter næste kamp af, altså efter FCM kampen, være at finde i startopstillingen, da vi ikke kan have folk med som har hjertet et andet sted!!”
Altså en klar besked fra en rasende AaB træner.

MM: K. Stenild

VB: Ø. Svenning
CF: A. Dalku
CF: M. Reda
HB: Rissut

VM: A. Due
CM: T. Agustinussen
HM: M. Lindström

OCM: M. Ericsson
OCM: Melinho

BO: S. Bræmer

Det var de 11 der startede inde for AaB. Kenneth Stenild havde aflyst en skadet Martin S. Jensen, men eller var det de samme som i de 2 forgående kampe.

Om det var pga. tumulten inden kampen at AaB spillede som de gjorder er ikke til at sige, men en ting er sikkert, det var bare ikke godt nok. Allerede efter 1. halvleg, der totalt var styret af FCM, var nordjyderne bagud 3-0. Målene blev scoret i henholdsvis 9., 33., og 38. minut, og alle sat ind af Dennis Sørensen.

FCM fik udbygget deres føring yderligere i 2. halvleg, da Christian Traore i det 61. minut scorede på en ripost givet af K. Stenild. Resten af halvlegen forløb som første, med massiv FCM dominans. De formåede dog ikke at prikke den ind. Det gjorder Simon Bræmer til gengæld i det 90. minut, så han pyntede lidt på AaB skamfulde nederlag.

AaB har altså efter 3 kampe kun 1 point, og sidste års toere ligger på en pinlig 10. plads. 

Anyhoe?

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 16 Jun 2006, 17:35 »

Ueffa cuppen.

Kære dagbog.               
10.08.06

Så kom d. 10., og AaB skulle spille deres første europæiske kamp i denne sæson. Det var på Aalborg stadion mod det rumænske hold: UFC Rapid Bucharest, bedre kendt som Rapid. Startopstilling var næsten den samme som skandale kampen mod FCM, Ericsson var ikke med, da han som bekendt var blevet sat af, men taktikken var ændret en del. Den så derfor sådan her ud:

MM: K. Stenild

VB: Ø. Svenning
CF: A. Dalku
CF: M. Reda
HB: Rissut

DM: T. Agustinussen

VM: A. Due
OCM: Melinho
HM: M. Lindström

OCM: J.L. Curth

BO: S. Bræmer

Fra start af lignede det dagen hvor AaB kunne få sin første sejr under Madsens styre. Aalborgenserne sad på det fra start, og specielt Melinho virkede i hopla på sin nye position. Det var da også Melinho der scorede kampens første mål efter 36 minutter. Melinho fulgte op på Curths skud og kunne let score til 1-0. Det blev det sidste mål i den halvleg, og AaB kunne tilfredse gå til pausen foran 1-0

7 minutter inde i anden halvleg var der igen fare på fædre i Rapids forsvar. Deres ventreback lagde bolden direkte tilbage til Bræmer, som så løb ind i feltet. Der blev han tacklet bagfra af en forsvar, og så havde AaB en god mulighed for at komme på 2-0. Som om det ikke var slemt nok blev Negru, som forsvarsspilleren hed, også vidst ud. Dalku formåede dog ikke at udnytte chancen over dem alle, skuddet fra 11 meter pletten, så Rapid var stadig med i kampen. Det glemte Dalku og AaB fansene dog hurtigt, for blot 4 minutter efter scorede Melinho et fantastik mål. Et skud langt ude fra blev drejet op i hjørnet af spilleren med nummer 7 på ryggen, og så var der fest på tribunerne. I det 84. minut koksede det igen i Rapids forsvar. Deres målmand Marian følte trang til at drible ud af sit mål med bolde, men det skulle han ikke havde gjort, for Simon Bræmer snuppede den fra ham og scorede let til 3-0. Sådan endte kampen, og AaB fik sin første sejr under Madsens ledelse!

Kommenter for fanden!!! ticked off

Dusty78DK
Manager

« Svar #47: 16 Jun 2006, 19:37 »

Hmmm ... jeg ved ikke om jeg synes dagbogsformen fungerer. Det er teksttungt og jeg sidder bare og skimmer det uden at være vildt interesseret.

Sorry, men du bad om kommentarerne  Forseglede Læber  Wink

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 16 Jun 2006, 20:03 »

Hmmm ... jeg ved ikke om jeg synes dagbogsformen fungerer. Det er teksttungt og jeg sidder bare og skimmer det uden at være vildt interesseret.

Sorry, men du bad om kommentarerne  Forseglede Læber  Wink

Både negativ og positiv kritik er velkommen! Fik lige en syg ide Opstemt Jeg kunne evt. designe en AaB hjemmeside, smide et newsscript op, og så skrive nyhederne der i gennem? HVad siger i til det?

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #49: 18 Jun 2006, 00:03 »

Halløj!

Så vil jeg gerne have at vide. Skal jeg forsætte bloggen, eller er den uintressant? HVsi i synes jeg skal forsætte, i hvilken stil skulle det så være? Hjemmeside tingen, eller dagbog?

Zone 43
Manager

« Svar #50: 18 Jun 2006, 00:06 »

Det ville være spænende hvis du lavede en side med det, synes jeg. I hvert fald til at starte med..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #51: 18 Jun 2006, 00:11 »

Det ville være spænende hvis du lavede en side med det, synes jeg. I hvert fald til at starte med..

Tror jeg også, det eneste jeg er bange for, er at folk så ikke læser det, da de så sakl ind på en helt anden side?

Zone 43
Manager

« Svar #52: 18 Jun 2006, 00:13 »

Tror jeg også, det eneste jeg er bange for, er at folk så ikke læser det, da de så sakl ind på en helt anden side?

Lav evt. en afstemning så om brugerne så ville læse det. I hvert fald glæder jeg mig da til at se hvad det ender med Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010