home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mission: Hviderusland
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ville du følge med i bloggen, hvis det blev lavet om til en hjemmeside?
Jeg føølger allerede med og vil forsat gøre det!
- 1 (20%)
Jeg følger med, men at skulle ind på en anden side ville gøre at jeg ikek gad.
- 3 (60%)
Jeg følger ikke med, men hvsi metioden blev lavet om ville jeg begynde på det.
- 0 (0%)
Jeg følger ikke med og vil ikke begynde på det.
- 0 (0%)
Andet (Skriv hvad)
- 1 (20%)
Antal Stemmer: 5

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Mission: Hviderusland  (Læst 9587 gange)
Thorøe
Reserveholdsspiller

Mission: Hviderusland
« : 27 Apr 2006, 21:39 »

Mission: Hviderusland!

Status siden!

Velkommen til bloggen Mission: Hviderusland. Da jeg så Danmark bloggen, blev jeg inspireret til at starte et blog med et landshold. Holdet jeg valgte blev Hviderusland, da jeg mener at det er en udfordring. Det her første indlæg vil jeg bruge som status side. Her vil være beskrivelser af alle spillere jeg udtager til truppen etc. Nå men lad os komme i gang med noget status:

Hviderusland til VM!

Ligaer
Danmark
Argentina
Brasilien
England
Spanien
Hviderusland
Tyskland

« Seneste Redigering: 18 Jun 2006, 00:21 af Jimboboy » Logged

Thore
Manager

Sv: Mission: Hviderusland
« Svar #1: 27 Apr 2006, 21:46 »

Skal nok blive spænende, du skal dog passe på, hvis du ikk levere gode resultater får du sikkert bøvl med regeringen  Cool

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 27 Apr 2006, 21:52 »

Anatoly Baidchny træder tilbage

Den ny forhenværende Hviderussiske landholdstræner Anatoly Baidchny har valgt at træde tilbage. Det offentlig gjorder det Hviderussiske fodbold forbund i en presse meddelelse i dag.

”Anatoly har gjort det godt for os, men han har af personlige grunde desværre valgt at træde tilbage. Både spillere og fans vil savne ham, men nu skal vi koncentrere os om at komme ud og finde en fuldgod afløser.”

Det siger formanden for det Hviderussiske fodbold forbund til en avis. Avisen peger på assistenttræneren Valery Streltsov, som favorit til at overtage posten, men der er også andre muligheder.  

CyTecniC
Gæst

« Svar #3: 27 Apr 2006, 21:59 »

bliver spændene at høre mere om hvordan det går Opstemt

Smith
Gæst

« Svar #4: 27 Apr 2006, 22:03 »

Det kan jo næsten kun gå bedre end United-Styrers landstræner job. Hehe

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 27 Apr 2006, 22:11 »

Hviderusland ansætter Henrik Madsen

Kun 2 dage efter Anatoly Baidchny trak sig tilbage har Hviderusland fundet en ny træner. Det blev ikke Valery Streltsov som de fleste aviser havde forudset, men derimod en forholdsvis ukendt dansk træner ved navn Henrik Madsen. Den 25-årige manager blev mødt med skeptiske spørgsmål, fra de store aviser, både til ham slev og til formanden til fodboldforbundet. Til spørgsmålet om hvorfor Madsen var blevet ansat, og hvad målene var, svarede formanden følgende:

”Vi har hentet Henrik, fordi vi tror, at han er den helt rigtige til at passe jobbet og opfylde vores ambitioner. Ambitionerne er foreløbigt ikke at tabe ansigt i Europa, men de kan hurtigt skrues op.”

Henrik Madsen svarede til spørgsmålet om hvordan han ville spille sådan her:

” Giv mig lige en chance til at lære spillerne at kende først, så kan i få at, vide præcist hvordan vi kommer til at spille” 

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 13 Maj 2006, 22:42 »

Jeg undskylder mangel på updates. Nu gider jeg enetlig ikke at skrive langt om kampene, det er en del tid side, så i får lige en meget kort update!

Slovenien 1-1 Hviderusland
Måske den mest sindsyge kamp jeg har spillet i FM Opstemt De får annuleret 4 mål på offside, og brænder 2 straffe
 Shockeret crazy funny Man kan vel kun sige at et skidt spillende Hviderussisk hold var heldig med det ene point

Hviderusland 3-2 Slovenien
Vores forsvar stod ikke godt nok, og lave fejl hvilket kostede mål ticked off Heldigvis var angriberne skarpe og sejren blev hevet hjem Cool

Jeg gik nu over til at spille mere defensivt, pga. de mange chancer vi havde givet væk i de første kampe.

Hviderusland 4-2 Skotland
YIIHA! Dejlig kampe hvor vi kun giver 2 chancer væk som de desvære score på Skuffet Nå, men der bliver lavet 4 mål i den anden ende og så er alting jo godt!

Moldava 0-2 Hviderusland
Tjaa. En kamp hvor vi styre det hele, men kun laver 2 mål. Mere at sige?

Hviderusland 2-1 Italien
Jeg vidste før kampen at det ville blive svært, og det gjorder det. Vi får et straffe efter 25 minutter og score på, helt ufortjent. I anden halvleg strater Italien som lyn og torden og de score da også hurtigt.  I det 90. minut score vi på en løs bold og vi kan dermed udfotjent tage de 3 points Opstemt Det ser nu ret godt ud med hensyn til VM.

Skotland 3-2 Hviderusland
[i]Med en sejr kunne vi ha' været sikre på direkte deltagelse, men sådan gik det desvære ikke Græder Vores spillere vågner først op i det 80. minut, og det er ligesom lidt sent når man er bagud 3-0 ticked off Nå, så må vi bare tage normændende!![/i]

Norge 0-0 Hviderusland
AHHHRR, CRAP!! ticked off Vi havde chance til at vinde, men vore front løbere var bare ikke gode nok i denne kamp ikke gode nok:S Nu skal vi ud i play-off hvor Sverige venter, det bliver svært!

Hviderusland 7-1 Sverige
Jeg sagde tidligere er Slovenien kampen måske var det vildeste jeg har oplevet i FM, men det her slå alt funny At vinde 7-1 over sverige er jo GALT!! Hvis vi smider den her væk fortjerne vi ikke at være med til VM Grin

Sverige 2-2 Hviderusland
Begge hold vidste at kampen var afgjort så ingen af spillerne tog det særligt seriøst. 2-2 var vidst et fair resultat, og jeg er med til VM:D

Ja, nu står jeg her med 13 dage til VM. Denne update var bare lige en lille hurtig en da jeg ikke så godt huskede kampene. De rigtige bliver ofc. længere,, og pænere sat op:P
« Seneste Redigering: 15 Maj 2006, 19:30 af Jimboboy » Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 14 Maj 2006, 00:46 »

Kære dagbog                  01.06.06

Henrik Madsen er i øjeblikket en populær mand i Hviderusland, efter at det er lykkedes ham at bringe landets fodbold landshold til Verdensmesterskaber ne i Tyskland. Om han kan få succes der må tiden vide, men en ting er sikkert, det bliver ikke nemt. Hvideruslands pulje i det indledende gruppe spil består af følgende hold:

Portugal
USA
Sydafrika

Med al respekt for Hviderusland må man sige, at det ser svært ud. Det så dog heller ikke nemt ud for Hviderusland at komme videre for deres kval gruppen, men det lykkedes altså, så nu må vi se hvor langt Madsens trup kan komme. Min samtale med Henrik Madsen blev udsat 2 gange, før det lykkedes os at få gennemført et interview. Det forgik på en bar i udkanten af Berlin, hvor Madsen og Hvideruslands hold har slået sig ned. Altså ikke på baren, men i udkanten af Berlin. Madsen sad allerede med en stor tysk fadøl i gang med at studere en stak papirer, da jeg kom. Han løftede sit hoved da jeg satte mig og sagde:
”Lige 2 sekunder, jeg skal lige læse færdig.”
Jeg nikkede og begyndte at finde en blok og pen frem. De 2 sekunder vistesig dog at blive til en halv time, men jeg ventede tålmodigt. Da han var færdig, rejste han sig og smuttede ud på toilettet, jeg ventede stadig. Da han kom tilbage, rakte jeg min hånd frem. Han tog imod den, og jeg præsenterede mig selv. Han satte sig ned igen, tændte en smøg og sagde:
”Bare fyr løs.”

På hans stemme kunne man høre, at det ikke er den første smøg, han har fået, i dag eller i det hele taget. Jeg kiggede ned på min liste med spørgsmål, og besluttede mig til at starte fra toppen af.
”Da du startede som Hviderussisk landstræner, troede du så på at komme med til VM?”
”Troede eller håbede?”
”Troede.”
”Tjaa, svært spørgsmål. Jeg vidste at det ville blive svært, men jeg så fra starten af potentiale i holdet.”
”Altså du regnede med at komme til VM?”
”Ja.”
” Fodbold forbundet i Hvideruslands formand sagde, at ambitionerne var ikke at tabe ansigt, og du siger, at du regnede med at komme til VM, hvordan passer det sammen?”
”Du må forstå at Hviderusland ikke er ligesom Danmark. Hvis Sergey havde sagt at målet var et VM, og det så var glippet, ville både hans og min sikkerhed være i fare.”
”Så det var af sikkerhedsmæssige grunde?”
”Ja.”
”Du nævnte selv, at Hviderusland ikke er det samme som Danmark. Hvordan er det at bo og arbejde i Hviderusland?”
”Det er anderledes. På træningsbanen sammen med har jeg det rigtigt godt, og vi more os. At bo i Hviderusland er helt klart noget andet end hjemme i Danmark. I starten var det meget svært at fortage sig noget, da jeg ikke kunne hviderussisk og ikke mange snakker engelsk. Det er heldigvis bedre nu. Der er samtidig nogen steder det er dumt at færde sig på nogen tidspunkter. Det var fodboldforbundet dog rigtig gode til at sætte mig ind i starten, vi kunne jo nødigt have at den nyansatte træner blevet tævet, som de sagde,” det sidste blev sagt med et smil på læben.
”Det lyder som om, at du er glad, for den måde du bliver behandlet på af fodboldforbundet. Er det rigtigt opfattet??”
”Ja! Serey og resten af ledelsen har været meget hjælpsomme, både med hensyn til sprogundervisning, bolig og meget mere,” i det samme rinede Madsens telefon, han tog den og begyndte at sige en masse på hviderussisk.
” Jeg bliver nød til at smutte, mød mig her igen i morgen, så kan vi forsætte.”
Inden jeg nåede at svare var han ude af døren. Så hurtigt at han helt glemte sin pakke Marlboro. Jeg samlede den op og puttede den i min taske, med den tanke at han sikkert gerne vil have den når jeg møder ham i morgen. Jeg rejste mig, men inden jeg nåede ud af døren, kom en tjener stormene. Han pegede på Madsens halv fulde fadøl, og forklarede mig på tysk at jeg må betale den. Jeg stak ham beløbet, noterede på min blok at Madsen skylder mig for sin fadøl og gik.

Jeg har besluttet mig for at skrive denne blog fra Jounalistens syn, da jeg synes ideén var orginal. HVad synes i om det?
« Seneste Redigering: 14 Maj 2006, 12:03 af Jimboboy » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #8: 14 Maj 2006, 01:02 »

Jeg synes at det lyder rigtig godt! Men sikke en svans, ryger,uproffesionel og lige en tand for selvtilfreds, men sådan er Mourinho jo også  Wink Endelig pænt godt klaret at du kom til VM  Smiley

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 14 Maj 2006, 10:10 »

Jeg synes at det lyder rigtig godt! Men sikke en svans, ryger,uproffesionel og lige en tand for selvtilfreds, men sådan er Mourinho jo også  Wink Endelig pænt godt klaret at du kom til VM  Smiley

Tak for rosen Smiley I ander må også gerne kommentere, også gerne med kritik så jeg kan forbedre mig. Wink Btw. hvorfor bliver mine pics fucket? De bliver strukket?

ZhotLog
Gæst

« Svar #10: 14 Maj 2006, 10:18 »

Vides ikke herfra.. Men United-Styrer eller Joseph Guardiola har et svar på dine trængsler.. Da United-Styrer uddybte det for mig gav det dog ikke den store mening i mit hoved  Skuffet

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 14 Maj 2006, 10:25 »

Vides ikke herfra.. Men United-Styrer eller Joseph Guardiola har et svar på dine trængsler.. Da United-Styrer uddybte det for mig gav det dog ikke den store mening i mit hoved  Skuffet

har de MSN?

ZhotLog
Gæst

« Svar #12: 14 Maj 2006, 10:28 »

Det har de sikkert!!  Smiley problemet er bare at jeg ikke har den  Cool

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 14 Maj 2006, 10:36 »

Det har de sikkert!!  Smiley problemet er bare at jeg ikke har den  Cool
funny Så skriver jeg dem bare en PB.

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 14 Maj 2006, 12:08 »

Kære Dagbog.               02.06.06

Jeg vågnede ved mit vækkeurs højlydte støj, slå til det og rejste mig fra min seng. Ør i hovedet tog jeg et bad og bevægede mig, med min bærbar under armen, ned til mit hotels restaurant for at få lidt morgen mad. Jeg bestilte noget bacon og æg, mens jeg prøvede at samle op på gårdagens interview. En halv time senere gik jeg ud i Berlins gader og prægede en taxi. Jeg bad chaufføren om at køre til den bar, hvor jeg skulle mødes med Henrik Madsen for anden gang, og satte mig til at høre musik på min Ipod Nano. Efter at sange så som, What a wonderfull world med Louis Armstrong, House of rising sun med The Animals og My way med Frank Sinatra, havde fyldt mit hoved i knap 40 minutter, var jeg fremme. Jeg stak chaufføren et par sedler og gik ud. Henrik Madsen sad igen ved et bord, da jeg ankom. Denne gang sad han dog ikke og læste, derimod skev han noget ned på en blok. Denne gang var han dog hurtig til at lægge den væk.
”Du må undskylde afbrydelsen i går. Vores bus var blevet ’angrebet’ af en flok uromagere, jeg blev nød til at se på det,” sagde Madsen, dog uden at vise store tegn på sorg efter at have brændt mig af.
”Det går nok,” svarede jeg, mens jeg henkastet smed hans pakke Marlboro og regningen fra hans øl på bordet. Hen kiggede kort på det, hvorefter han tog en smøg fra pakken og gav mig pengene. Så var vi kvit, og interviewet kunne begynde. Igen.
”Der er 9 dage til at i skal spille jeres første kamp ved dette VM, den er mod USA. Hvad er dine forventninger til den kamp og til hele slutrunden?”
”Mine forventninger mod USA er en meget jævnbyrdig kamp. Nu vil du sikkert sige, at USA har et meget bedre hold end os osv., men det har Sverige også? Og der klarede vi os meget godt? Til hele slutrunden forventer jeg at vi går videre fra gruppen! Vi har et ungt og talentfuldt hold, der når det rammer dagen kan slå selv de store. Det kræver selvføleligt gode taktiske oplæg at klare sig godt til en slutrunde, men de er der!!” Det sidste blev sagt med et selvtilfreds smil på læben.
”Hvilke resultater tror du at i skal have, får at kunne gå videre fra jeres gruppe?”
”En sejr over Sydafrika og USA og så en uafgjort mod Portugal, så tror jeg at den er der.”
”Regner du med at i kan klare det?”
”Ja, eller ville jeg ikke sige det,” betroede Madsen mig, mens han aggressivt førte sit hoved hurtigt frem mod mit og stirrede mig i øjnene.
”Bookmakere og aviser siger at i skal være heldige hvis i ikke bliver ydmyget. Hvad er din kommentar til det?”
”Min kommentar til det er at bookmakere og journalister er nogen af de dummeste mennesker på jorden!,” Madsens kulør er på kort tid skiftet fra hvid til høj rød,” de aner ikke en skid om det de snakker om. Havde nogen af dem troet, at vi kom med til VM? Nej! Havde nogen af dem troet, at jeg blev ansat som Hviderussisk landstræner? NEJ!”
Da han nærmest havde råbt det sidste, rejste han sig, smed en stak papirer i favnen på mig og gik rasende ud af baren dør. Papirerne viste sig at være hans forventede opstilling imod USA. Jeg puttede dem ned i min mappe og gik. Velvidende at jeg nok ikke ser Madsen inden for de næste par dage.

Kommentare er MEGET velkommenede! Både positive og negative!
« Seneste Redigering: 14 Maj 2006, 21:13 af Jimboboy » Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010