home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!  (Læst 5643 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #15: 09 Nov 2008, 22:42 »

Det holder på ingen måde det de siger.

Jeg har lige købt ny bærbar pc...

Min gamle havde 1GB DDR2 Ram og et Radeon X200 128mb grafik.. Det kunne ikke kører demoen AT ALL!

De nyeste drivers etc. var hentet..

Smiley

Og du er sikker på problemet ikke er at det er et delt grafikkort, men er en del der skulle blive fixet så det skulle komme til at virke.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #16: 09 Nov 2008, 23:18 »

Jamen hvis spillet skal udvikles så skal kravene til computeren vel også øges, det er vel en meget naturlig ting  Peace
Kan ikke være mere enig.

Nå, men altså hvad skal vi bruge denne tråd til ?
Der er vel intet at debatere ?
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #17: 09 Nov 2008, 23:38 »

Hvis man nu fravælger 3D-delen så burde kravene fra sidste år til i år da være noglelunde de samme ??
Det kræver vel kun mere hvis man absolut VIL/ikke kan leve uden 3.D delen som man i princippet bare kan slå fra..
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #18: 10 Nov 2008, 00:09 »

Og du er sikker på problemet ikke er at det er et delt grafikkort, men er en del der skulle blive fixet så det skulle komme til at virke.

Det et godt spørgsmål, men er næsten 100% sikker på det ikke er delt.

Det skal siges jeg intet har imod at kravene er lidt højere end tidligere spil, det logisk.

Men synes bare ikke de krav der stilles til computeren er høje nok. Minimum required er liiii' lovlig lavt synes jeg. Smiley

Fremfor 128mb grafik & 512mb ram burde den vel hedde 256mb grafik 1gb ram.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #19: 10 Nov 2008, 00:49 »

Nu kommer der jo en patch der retter nogle pc'ere, men ja bærbare pc'er er et stort problem fordi de er udstyret med håbløse grafikkort der ikke er istand til at kører noget som helst 3d... disse vil dog efter patchen kunne spille 2d.

Det samme gør sig nok også gældende for en lang række stationære pc'er som er købt alt for billigt og derfor ikke er i stand til at kunne kører 3d heller.

Folk ved desværre ikke ret meget om computere og køber derfor noget juks, som intet kan.

hov hov :b min bærbare computer fra zepto der blev købt i marts for 8500.- virker skam fantastisk godt til at spille 3D Wink Jeg kan altså sagtens spille et spil som Call Of Duty 4 på højest mulige opløsning og næsten de højeste andre grafiske indstillinger uden lag Wink Det kræver jo bare at man sætter sig lidt ind i hvad man køber og undersøger markedet for tilbud Smiley
Logged

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #20: 10 Nov 2008, 00:53 »

det er nu også noget andet da zepto laver bærbare med gode grafik kort.. det der er tale om er acer, dell osv Smiley du ved bilka/elgiganten/merlin/fona bærbare.. hehe Smiley

sidder selv med en Zepto nox som fyrer alle spil af stortset..


anyway, hvis man stadig sidder med en computer der lyder på 512mb ram og 128mb grafik, er det sgu os på tide man køber noget nyt..
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #21: 10 Nov 2008, 01:05 »

uha, jeg havde først en acer :b mit værste forhastede køb nogensinde, så blev den stjålet og vupti så var der en god computer hjemme Smiley

btw. Merlin is no more Wink de stakkels islændinge gik konkurs, desværre var det midt i skoletiden de holdte ophørs udsalg Skuffet
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010