home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 910 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Intet fungerer.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Intet fungerer.  (Læst 4766 gange)
Yohemming
Reserveholdsspiller

Intet fungerer.
« : 03 Nov 2008, 19:17 »

Det er ligemeget hvad jeg gør med min taktik, jeg kan bare ikke vinde i sasligaen. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.

vondracek
Gæst

Sv: Intet fungerer.
« Svar #1: 03 Nov 2008, 19:27 »

Det er vel også forståeligt, at du ikke kan vinde ligaen, idet man kun kan spille en halv sæson.

Demoen er altså næsten lige blevet udgivet, hvorfor der højst sandsynlig er flere tusinde managers med samme problem som dig – inklusiv de helt store taktikere. Jeg tror (og næsten ved), at det er for tidligt at konstatere hvilket indstillinger der fungerer og hvilket der ikke gør. Prøv dig frem. Det er trods alt ikke andet end en demo.

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 03 Nov 2008, 19:32 »

Der står vinde I ligaen, det er helt umuligt at få en sejr. selvom jeg tager en standardtaktik, som der er givet indstillinger..

-KNM-
Manager

« Svar #3: 03 Nov 2008, 19:35 »

Tag en taktik og nulstil ALT!

Så prøver du med en bunke træningskampe og ændrer småting, hver gang du finder en fejl i din taktik. Det er en god måde at lave en taktik på.

alek9000
Manager

« Svar #4: 03 Nov 2008, 19:36 »

Hvilket hold er du?

vondracek
Gæst

« Svar #5: 03 Nov 2008, 19:37 »

Yohemming: Ja den smuttede lige.

Som sagt før, så prøv dig frem. Ingen kan endnu konstaterer om den og den teori fungerer optimalt, om den og den indstilling kan anbefales til en bestemt position etc. etc. Prøv eventuelt at finde inspiration i en af dine taktikker fra 2008, og se om det hjælper. Ellers så gælder det bare om at finde ud af hvad dine spillere gør forkert på banen, og dernæst rette på det.

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 03 Nov 2008, 19:47 »

Det er svært at rette på at mine spillere ligepludselig laver en aflevering lige til de andre..

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #7: 03 Nov 2008, 19:53 »

Ikke nødvendigvis. Det kan være, du har for højt tempo på dine afleveringer, eller spiller for smalt/bredt (især i forhold til din afleveringsstil - korte afleveringer og meget stor bredde fungerer ikke optimalt).

Går ud fra, du spiller som FCN? Hvis ikke jeg tager meget fejl (hvilket jeg muligvis gør, da jeg ikke følger så forfærdelig meget med i dansk fodbold), ville korte afleveringer, 1-3 takker frem i tempo samt 2-3 takker tilbage i bredde nok være smart. Har indtil videre kun rigtig spillet med Lyngby, men efter venskabskampene samt 6~ liga/cup-kampe lader det til, at det er bedst at spille med "Closing Down" (kan ikke huske det danske navn) et par takker tilbage, da en del af mine spillere "ikke er vant til at spille med det" (i følge assistenten).

EDIT: Selvfølgelig skal du også have Personlige Indstillinger hos hver eneste spiller - de simpleste burde være lette nok at finde ud af (mentalitet etc.), mens du nok gerne vil prøve dig frem med resten.
« Seneste Redigering: 03 Nov 2008, 19:57 af Emeight » Logged

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 03 Nov 2008, 20:06 »

Jeg prøver dine råd.
Men jeg tror mere det er offensiven der halter, scorer kun på hjøne, eller direkte frispark. Mine angriber scorer ikke.

Beardsley
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 04 Nov 2008, 13:17 »

"(især i forhold til din afleveringsstil - korte afleveringer og meget stor bredde fungerer ikke optimalt)."

Hvorfor skulle det ikke kunne fungere optimalt? Jeg ville da eksempelvis mene at Barcelona spiller med de indstillinger.

koby
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 04 Nov 2008, 14:08 »

Mañana I`m doing nada

RALS92
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 04 Nov 2008, 19:19 »

Hvordan er det gået i dine trænings kampe, i mit første spil skyndte jeg og lave min egen taktik det gik af h til, nu er jeg startet ud med en standard som jeg har lavet små ændringer på hen ad vejen det går bedrer men det afhænger  self også af hvem man vælger

enged
Gæst

« Svar #12: 04 Nov 2008, 19:37 »

Jeg synes altså også sagtens man kan spille bredt med højt tempo og korte afleveringer, med fck har jeg den taktik, ikke kørt fuldt ud, men den fungerer alligevel, mit hold spiller rigtig godt og producerer mange chancer, også mod de større holdi Europa, selvfølgelig kan man sjældent gå ud med den taktik i starten også regne med at spillerne spiller fantastisk.
Forresten så spiller jeg 4-4-2 med enten offensive wings eller med en diamant, hvis man virkelig lægger vægt på at skulle score mange mål (4+) hver kamp så kan man også spille med en almindelig cm og ellers to offensive wings og en offensiv midt. Denne taktik kræver så at ens hold enten er fuldkommen overlegent offensivt og kan hold meget på bolden og at ens deffensiv er rigtig sikker, ellers lukker man alt for mange mål ind, det er heller ikke unormalt at der går en enkelt eller to ind i hver kamp, men når jeg spiller sådan med fx. mit real hold i 06 udgaven hvor jeg vidst nok havde c ronaldo, robben, en jeg ikke kan huske også raul og ibrahimovic i angrebet også med pirlo som central midt, det var et hold der lavede mål, jeg vandt en kamp 11-3 over Mallorca Smiley

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #13: 05 Nov 2008, 16:05 »

Tanken var nu mest, at du med korte afleveringer og bredt spil evt. forvirrer spillerne, da de jo skal søge en kort aflevering, hvilket et sideskift modstrider, men hvis det virker for jer, har jeg nok bare fejlfortolket det. Jeg tror dog, det handler meget om spillernes kvalitet, ligesom man (ofte) holder sig til simplere taktikker i lavere rækker.
Kan forresten også godt se, jeg fik det til at lyde lidt som om, at det bare var sådan som jeg mente, hvilket bestemt ikke var meningen, da jeg ikke er en særlig erfaren taktikker. Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010