home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23480
  2 Brugere, 463 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tmrzllx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Dit seneste køb (FM09)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 80 Udprint
Forfatter Emne: Dit seneste køb (FM09)  (Læst 174396 gange)
Madridista
Juniorspiller
**

Sv: Dit seneste køb (FM09)
« Svar #630: 25 Mar 2009, 20:47 »

Jeg er Inter, og jeg har købt følgende spillere: Er i min 1. sæson

Miguel Veloso - 115 mill. kr.
Jeg synes, at han passer godt ind i mit system, hvilket er 4-4-2 med Veloso og Stankovic på den centrale midtbane pt.  Veloso er oprydderen på midtbanen, mens Stankovic er den lidt mere offensive type.
Skal lige sige, at jeg har solgt Cambiasso til Real Madrid for 300 mill. kr.

Carlos Vela - 105 mill. kr.
Ham har jeg købt pga. det enorme potentiale han har. Jeg regner med, at han og Balotelli kommer til at slås om pladsen ved siden af Zlatan Ibrahimovic  Smiley

Sakho - 75 mill. kr.
Når man starter med Inter, så er 4-5 forsvar spillere skadet, og så tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne købe Sakho til at overtage pladsen indtil Samuel kom tilbage fra hans skade og + at Sakho bliver en af de bedste centrale forsvare efter nogle sæsoner  Opstemt

vondracek
Gæst

« Svar #631: 26 Mar 2009, 15:37 »

ANDERSON - FRI TRANSFER
Brasilianeren Anderson, som mange af Jer nok kender fra Manchester United, kunne hentes på fri transfers i det sidste halve år af sæonen 2011/12 (4. sæson). Dog blev han ved med at vente på det rigtige tilbud, og afviste mig hver gang jeg tilbød ham en kontrakt. Kort efter jeg afsluttede sæsonen, og mirakuløst kvalificerede mig til Champions League for første gang i klubbens historie, blev han pludselig interesseret i et skifte - og jeg slog selvfølgelig til med det samme. Han afviste Manchester Uniteds kontraktudspil, og accepterede mit, hvilket betyder, at mit Real Sporting de Gijón mandskab har sikret sig endnu en verdensklasse spiller :-)
« Seneste Redigering: 26 Mar 2009, 15:39 af Vondracek » Logged

Guldbrand
Gæst

« Svar #632: 26 Mar 2009, 15:50 »

Jeg er Inter, og jeg har købt følgende spillere: Er i min 1. sæson

Miguel Veloso - 115 mill. kr.
Jeg synes, at han passer godt ind i mit system, hvilket er 4-4-2 med Veloso og Stankovic på den centrale midtbane pt.  Veloso er oprydderen på midtbanen, mens Stankovic er den lidt mere offensive type.
Skal lige sige, at jeg har solgt Cambiasso til Real Madrid for 300 mill. kr.

Carlos Vela - 105 mill. kr.
Ham har jeg købt pga. det enorme potentiale han har. Jeg regner med, at han og Balotelli kommer til at slås om pladsen ved siden af Zlatan Ibrahimovic  Smiley

Sakho - 75 mill. kr.
Når man starter med Inter, så er 4-5 forsvar spillere skadet, og så tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne købe Sakho til at overtage pladsen indtil Samuel kom tilbage fra hans skade og + at Sakho bliver en af de bedste centrale forsvare efter nogle sæsoner  Opstemt

Kedelige handler der desværre alt for ofte bliver købt....

macro
Lilleputspiller
*

« Svar #633: 26 Mar 2009, 15:56 »

Kedelige handler der desværre alt for ofte bliver købt....

Måske fordi det er klogt gjort?

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #634: 26 Mar 2009, 16:01 »

Måske fordi det er klogt gjort?

Her kan jeg kun trykke på ENIG knappen.

Jeg synes det er kedeligt at det altid er: Sakho, Veleso og Vela der specielt altid bliver købt

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

macro
Lilleputspiller
*

« Svar #635: 26 Mar 2009, 16:07 »

Her kan jeg kun trykke på ENIG knappen.

Jeg synes det er kedeligt at det altid er: Sakho, Veleso og Vela der specielt altid bliver købt

Jamen det jo fordi det er klogt gjort? Det jo dumt at købe nogle ukendte dårlige spillere? sjovt og nyt men er det godt? Men man kan sagtens finde bedre talenter end dem ja

Guldbrand
Gæst

« Svar #636: 26 Mar 2009, 17:53 »

Jamen det jo fordi det er klogt gjort? Det jo dumt at købe nogle ukendte dårlige spillere? sjovt og nyt men er det godt? Men man kan sagtens finde bedre talenter end dem ja

Tja, men i stedet for at købe de talenter som man på forhånd ved at bliver blandt de bedste i spillet inden for få år, og som man er sikker på at kunne sælge videre for mange gange mere end det man gav for dem, så kunne man i stedet købe andre talenter, eller måske endda ligefrem verdensstjerner..

Må indrømme at det godt nok høre til sjældenhederne at man høre folk der køber en Zlatan Ibrahimović, David Villa eller Ribery eller en anden stjernespiller for den sags skyld. Og det syntes jeg at er ærgeligt..  Selvfølgelig er det de færreste klubber der har råd til netop disse spillere, men det er stadig sjældent at man høre om folk der køber deciderede profiler, fremfor "kendte FM talenter". For hvor mange er det lige der har set en Sakho, Veleso osv spille i virkeligheden..?

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #637: 26 Mar 2009, 18:37 »

Jeg er så evigt enig. jeg køber af princip kun newgens eller folk jeg kender.
det andet er for mig den lette vej til succes

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

-LFC-
Manager

« Svar #638: 26 Mar 2009, 18:42 »

Tja, men i stedet for at købe de talenter som man på forhånd ved at bliver blandt de bedste i spillet inden for få år, og som man er sikker på at kunne sælge videre for mange gange mere end det man gav for dem, så kunne man i stedet købe andre talenter, eller måske endda ligefrem verdensstjerner..

Må indrømme at det godt nok høre til sjældenhederne at man høre folk der køber en Zlatan Ibrahimović, David Villa eller Ribery eller en anden stjernespiller for den sags skyld. Og det syntes jeg at er ærgeligt..  Selvfølgelig er det de færreste klubber der har råd til netop disse spillere, men det er stadig sjældent at man høre om folk der køber deciderede profiler, fremfor "kendte FM talenter". For hvor mange er det lige der har set en Sakho, Veleso osv spille i virkeligheden..?
Sakho har vidst flere gange vikarieret som anfører i PSG i en alder af 17-18 år og spiller vidst også ret ofte. Veloso så de fleste vel i efteråret og Vela får nu en del kampe for Arsenal. Peace

Guldbrand
Gæst

« Svar #639: 26 Mar 2009, 23:01 »

Sakho har vidst flere gange vikarieret som anfører i PSG i en alder af 17-18 år og spiller vidst også ret ofte. Veloso så de fleste vel i efteråret og Vela får nu en del kampe for Arsenal. Peace

Men hvor mange kampe ser den "almindelige dansker" lige med PSG og Sporting i løbet af en sæson?  Veloso nævnte jeg ikke da jeg er klar over at mange følger med i Premier League..

Men det korte i det lange er at de spillere udelukkende bliver købt fordi de kan erhverves relativ billigt, og at man på forhånd er sikker på at man får nogle af spillets bedste spillere som man uden problemer kan sælge til langt over den pris man selv har givet.. De spillere er "mainstream" og derfor syntes jeg at det er kedeligt at købe dem, og ikke et køb jeg bliver begejstret for.. Sagt med andre ord, det er sku for nemt at købe dem!

-LFC-
Manager

« Svar #640: 26 Mar 2009, 23:03 »

Men hvor mange kampe ser den "almindelige dansker" lige med PSG og Sporting i løbet af en sæson?  Veloso nævnte jeg ikke da jeg er klar over at mange følger med i Premier League..

Men det korte i det lange er at de spillere udelukkende bliver købt fordi de kan erhverves relativ billigt, og at man på forhånd er sikker på at man får nogle af spillets bedste spillere som man uden problemer kan sælge til langt over den pris man selv har givet.. De spillere er "mainstream" og derfor syntes jeg at det er kedeligt at købe dem, og ikke et køb jeg bliver begejstret for.. Sagt med andre ord, det er sku for nemt at købe dem!

Jeg ved da, at PSG har en del fans i DK. Peace Sporting er måske så meget sagt.. Peace

alek9000
Manager

« Svar #641: 26 Mar 2009, 23:04 »

Ribery er nu meget nem at få fat i. Skulle vist blot give 250 for ham i anden sæson med Shitty Peace

Caspper
Manager

« Svar #642: 26 Mar 2009, 23:32 »

Ribery er nu meget nem at få fat i. Skulle vist blot give 250 for ham i anden sæson med Shitty Peace
Han plejer at kunne købes for 100-150 på grund af Bayerns dårlige økonomi  Grin

larsenkrelle
Ynglingespiller

« Svar #643: 27 Mar 2009, 09:12 »

Jeg fik ham engang for 0 kr, da han var sat til salg fra Milan

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

2730lillemand
Reserveholdsspiller

« Svar #644: 27 Mar 2009, 22:04 »

Sidste køb til FCK

Lukasz Fabianski på fri transfer

(målmand i arsenal)

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 80 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010