|
Caspper
|
|
De har måske Buffon + vds + barthez + schmeichel på mål.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Roxer - Jeg har engang haft 32 og 9 på mål og vandt 1-0 -.-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Roxer - Jeg har engang haft 32 og 9 på mål og vandt 1-0 -.-
Det gjorde så bare at jeg røg ud af UEFA CUP 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pølleboben
|
|
Det gjorde så bare at jeg røg ud af UEFA CUP  Jeg spillede mod Marsille i semifinalen med FCK. Taber 3-1 ude og vinder 2-1 hjemme. Havde også en utællelig sum af chancer samt at deres mål blev scoret af min midterforsvarer.... Den er svær at sluge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
har haft 2 kampe hvor jeg kunnne hive mesterskabet hjem før tid. med 6 sejre i træk skal jeg møde aab. Spasserne smader min topscorer marquinhos så han er ude reten af sæsonen samt gasbarroni. den ender 2-2. næste kamp er mod lyngby og jeg tænker jeg hiver den sku hjem. så spiller mongolerne 1-1. til grin. Har foster på mål og han stillede sig fuldstændig i den ene side på et frispark som kim aabech med lethed sparker i mål. det er så til grin
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
hvis den ikke kommer hjem mod vejle nu smadrer jeg lortet!!! er bif
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
mester´skabet blev dog mit med en sejr over vejle på 6-0
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
tja, er sgu ikke helt tilfreds! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wonder Jones
|
|
Spillet virker ikke...ARGH!
|
|
|
|
|
|
Brøndby fan til jeg dør! Haha! Det dér, det er nice 
|
|
|
|
|
BuLa
|
|
Argh! Lorte uambitiøse board jeg har. Er Valladolid i tredje sæson (er ved januar transfer vinduet) og det er gået over forventning indtil videre (8 plads + 6 plads og pt en 5 plads). Pedro Leon har været en stor del af denne succes med fantastisk mange assists. Nu byder Juventus så sølle 107 millioner og mit board siger ja tak  ARGH! Edit: for pengene (dem jeg fik sat til rådighed) kunne jeg dog hive Balotelli og de Silvestri til klubben, så mon ikke det går alligevel 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Maj 2009, 14:25 af BuLa »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Jeg er foran 2-1 mod Frankrig med Serbien på Stade de France hele kampen igennem, men tre minutter før slutfløjt svigter mine ellers så luftstærke forsvarer Vidic og Stepanov og Viera scorer på et hovedstød fra en dødbold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Efter at være sluttet 2'er af point med Bayern i første sæson, er jeg automatisk i CHL. Træk en gruppe der lyder på Man U, Real Madrid samt Juventus. Jeg er Hoffenheim. Den bliver squ svær 
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Nej nej nej!!!!!!!!!! ARGGHHHH!!!!  Jeg vinder fortjent 2-1 på Old Trafford over Inter i CL-kvartfinalen og deres trøstemål bliver scoret af Materazzi, som begår frispark da han får bolden ind bag reservekeeper Foster.. Jeg burde havde vundet med 4-0!!! MINDST  ' Returkampen er vildt lige, men det er alligevel kun Ibrahimovic, som formår at score og så får Tevez annulleret to scoringer samt han udgår med en skade.. Fucking lort!! Så må jeg jo bare vinde The Treble i England..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|