Slux
Lilleputspiller
|
|
Noget man kan gøre hvis en spiller ikke går igennem helbredsundersøgels en?
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Noget man kan gøre hvis en spiller ikke går igennem helbredsundersøgels en?
Vente til han bliver skadesfri 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
i min lille stener har jeg kommet til at gemme et gammelt spil ovenpå min nye tottenham hvor jeg i 2. sæson vandt uefacuppen og ligacuppen og blev nr 3. SURT 
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! For helvede i fanden!?!?!?!?! Så brænder Agüero fucking et straffespark i overtiden mod Inter!?!?!?! FUCKING FUCK!
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Den her havde jeg puttet i glædestråden. 380 mio 
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Den her havde jeg puttet i glædestråden. 380 mio  Ja men det er en af mine bedste spillere.. han er anføreren og holdets sjæl.. der er lidt Gerrard over ham.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Ja men det er en af mine bedste spillere.. han er anføreren og holdets sjæl.. der er lidt Gerrard over ham..  Havde også solgt Gerrard for den pris 
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
Philli
|
|
Alek9000@ Så er du sguda også skide penge-liderlig, hvis man kan sige det sådan. Imo sælger man aldrig holdets store profiler, ligegyldigt prisen.
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Alek9000@ Så er du sguda også skide penge-liderlig, hvis man kan sige det sådan. Imo sælger man aldrig holdets store profiler, ligegyldigt prisen.
Jeg er møg liderlig, ja 
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Ja jeg kan godt bruge pengene - men jeg er bare ikke interesseret i at miste en så vigtig figur.. Held og lykke til ham i Manchester United.. Nu skal der spejdes efter en spansk afløser..  Og jeg forstår ikke du vil sælge Gerrard for så lidt.. han er jo vild.. og det siger jeg som United-fan.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
AB4EVER
|
|
Er jeg den eneste der har oplevet af den taktik der funker fint ikke dur overhovedet når patchene kommer? Har måtte fine nye taktikker 4 gange nu :@ Desuden er jeg røv træt af at når man siger offensiv kommer der INGEN chancer!! Hvad helvede er så ideen med funktionen
|
|
|
|
|
|
|
|
naitsirhc
|
|
det kommer jo også an på hvilke angribere du har og hvordan du spiller bolden frem på banen etc.
|
|
|
|
|
|
|
|