home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 894 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Arrgh tråden (FM09)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 56 Udprint
Forfatter Emne: Arrgh tråden (FM09)  (Læst 150436 gange)
gleivb
Juniorspiller
**

Sv: Arrgh tråden (FM09)
« Svar #270: 10 Feb 2009, 22:26 »

Got dammit, hvorfor spiller mid 2. hold ikke nogen kampe?? Mine reserver rådner!! Jeg spiller med palermo

You'll never walk alone!

SoAP
Gæst

« Svar #271: 10 Feb 2009, 22:29 »

er der seriøst en bug der gør det?

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #272: 10 Feb 2009, 22:42 »

er der seriøst en bug der gør det?
Ja, jeg prøvede det også med Hoffenheim, hvor både Bayern, Werder og Stuttgarts 2. hold rykkede ud af Regionalligaen hvilket medførte at de satte alle deres stjerne til salg og jeg kunne få bla. Schweinsteiger og Lahm m.fl., men dér stoppede spillet for mit vedkommende, for det var ikke specielt sjovt at alle ens konkurrenter solgte deres stjerner og købte middelmådige spillere. Det var ellers et mega fedt spil, hvor jeg havde opnået en 3. plads efter at have fået mega gummiben til sidst. Men når der forekommer sådanne urealistiske fænomener ødelægger dét det.

SoAP
Gæst

« Svar #273: 10 Feb 2009, 22:52 »

Neder.. Det er jo bare for dårligt af SIGames at der en sådan fejl

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #274: 11 Feb 2009, 14:43 »

Ved ikke om jeg skal skrive det her eller i glædestråden. Jeg spiller med Poli Ejido, som ligger i den 3. bedste række i Spanien. Jeg har haft en forrygende sæson, på trods af min alt for ordinære trup, som på grund af økonomien kun har fået en forstærkning. Nå, jeg sluttede så på andenpladsen. PÅ trods af placeringen er jeg ikke rykket op, divisionen udemærker sig ved et lettere kaotisk system, med 4 puljer. Og for at der ikke skal rykke 12 eller 16 hold op i 2. division foregår der et slutspil. Jeg synes sku det er hamrende besværligt. Jeg sluttede på en 2. plads i min pulje, men på grund af strukturen, skal jeg nu spille 3 knock out kampe (altså 6 kampe), for at spille med om oprykning, og jeg her, ved første kamp i finalen, allerede ved den 25. juni. Kors hvor er det et fjollet system!

Og jeg må lige tilføje, at jeg i denne afgørende kamp møder et hold, der blev nr. 3 i min pulje, mens de suveræne fra Cadiz, der havde en record på noget lignende 33-2-3, er slået ud, og ikke rykker op :S
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 15:09 af El Kun » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #275: 11 Feb 2009, 15:13 »

Ved ikke om jeg skal skrive det her eller i glædestråden. Jeg spiller med Poli Ejido, som ligger i den 3. bedste række i Spanien. Jeg har haft en forrygende sæson, på trods af min alt for ordinære trup, som på grund af økonomien kun har fået en forstærkning. Nå, jeg sluttede så på andenpladsen. PÅ trods af placeringen er jeg ikke rykket op, divisionen udemærker sig ved et lettere kaotisk system, med 4 puljer. Og for at der ikke skal rykke 12 eller 16 hold op i 2. division foregår der et slutspil. Jeg synes sku det er hamrende besværligt. Jeg sluttede på en 2. plads i min pulje, men på grund af strukturen, skal jeg nu spille 3 knock out kampe (altså 6 kampe), for at spille med om oprykning, og jeg her, ved første kamp i finalen, allerede ved den 25. juni. Kors hvor er det et fjollet system!

Og jeg må lige tilføje, at jeg i denne afgørende kamp møder et hold, der blev nr. 3 i min pulje, mens de suveræne fra Cadiz, der havde en record på noget lignende 33-2-3, er slået ud, og ikke rykker op :S

Hehe det lyder noget indviklet og en del uoverskueligt...

Men i første omgang gælder det jo så bare ikke om at vinde divisionen men bare komme mellem de bedste... det lyder også forkert...   crazy

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #276: 11 Feb 2009, 15:21 »

Hehe det lyder noget indviklet og en del uoverskueligt...

Men i første omgang gælder det jo så bare ikke om at vinde divisionen men bare komme mellem de bedste... det lyder også forkert...   crazy
Lige præcis. Efter de første 9-10 kampe lå jeg faktisk over Cadiz, som endte med at vinde puljen med 25 point ned til mig, men da systemet så gik op for mig, så tog jeg det meget afslappet, og holdt kun øje med 5. pladsen, og ja, det virker sku forkert!

EDIT: Nu rykkede jeg faktisk op Opstemt

FCK88
Manager

« Svar #277: 11 Feb 2009, 15:23 »

Lige præcis. Efter de første 9-10 kampe lå jeg faktisk over Cadiz, som endte med at vinde puljen med 25 point ned til mig, men da systemet så gik op for mig, så tog jeg det meget afslappet, og holdt kun øje med 5. pladsen, og ja, det virker sku forkert!

EDIT: Nu rykkede jeg faktisk op Opstemt
SAY WHAT?!! .. fuck et mærkeligt system..

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #278: 12 Feb 2009, 10:42 »

Så har jeg oplevet et skadeshelvede jeg aldrig nogensinde mindes jeg har prøvet før...

Har i store træk været forskånet for skader i det hele atget med mit Liverpool hold, lige indtil jeg skal møde Man C  ca halvdelen inde i sæsonen...

Efter 10 min har jeg fået Gerrard og Macha skadet, efter 25 min må Carra også forlade banen, 2 min inde i 2. halvleg er det Alonso til at gå ud, efter yderlige 15-20 min er det Babel tur og for at det ikke skal være løgn slutter Arbeloa af  men en skade 10 min før tid...

6 skader i en kamp, hvoraf den korteste var til Arbeloa på 1 mdr og den længste var til Gerrard der er ude i 5 mdr... resten lå på 2-3 mdr... Det tror jeg altså aldrig jeg har prøvet i løbet af en kamp.
Det er jo hele min stamme på holdet der forsvant i længere tid der...

Jeg var naturligvis presset totalt i bund i det meste af 2. halvleg og sluttede jo også kun af med 8 mand, Torres spillede feks defensiv midtbane Wink men alligevel fik jeg 0-0...
Og alligevel er bestyrelsen ikke tilfreds med resultatet!!

FCK88
Manager

« Svar #279: 12 Feb 2009, 10:47 »

Så har jeg oplevet et skadeshelvede jeg aldrig nogensinde mindes jeg har prøvet før...

Har i store træk været forskånet for skader i det hele atget med mit Liverpool hold, lige indtil jeg skal møde Man C  ca halvdelen inde i sæsonen...

Efter 10 min har jeg fået Gerrard og Macha skadet, efter 25 min må Carra også forlade banen, 2 min inde i 2. halvleg er det Alonso til at gå ud, efter yderlige 15-20 min er det Babel tur og for at det ikke skal være løgn slutter Arbeloa af  men en skade 10 min før tid...

6 skader i en kamp, hvoraf den korteste var til Arbeloa på 1 mdr og den længste var til Gerrard der er ude i 5 mdr... resten lå på 2-3 mdr... Det tror jeg altså aldrig jeg har prøvet i løbet af en kamp.
Det er jo hele min stamme på holdet der forsvant i længere tid der...

Jeg var naturligvis presset totalt i bund i det meste af 2. halvleg og sluttede jo også kun af med 8 mand, Torres spillede feks defensiv midtbane Wink men alligevel fik jeg 0-0...
Og alligevel er bestyrelsen ikke tilfreds med resultatet!!
Hvad faen?? Har Gillett og Parry aldrig selv spillet fodbold siden de er utilfredse med at du får 0-0 med 8 mand?! Shockeret crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Zone 43
Manager

« Svar #280: 12 Feb 2009, 10:52 »

Jeg kan sagtens forstå bestyrelse. Det er for dårligt, at du ikke kan slå dem Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #281: 12 Feb 2009, 10:56 »

Hvad faen?? Har Gillett og Parry aldrig selv spillet fodbold siden de er utilfredse med at du får 0-0 med 8 mand?! Shockeret crazy

Åbenbart ikke, for var da mere end tilfreds med det resultat, jeg så faktisk ikke de sidste 5 min da det var totalt powerplay mod mit mål, tabte hvis skudstatistikken med 30-5 eller noget i den stil...

Men behøver vel ikke sige at Reina blev MOM  Thumbs Up

Jeg kan sagtens forstå bestyrelse. Det er for dårligt, at du ikke kan slå dem Wink

På en dag uden de skader burde jeg slå dem.. Men som sagt har jeg aldrig prøvet noget ligende så var faktisk godt tilfreds Wink

Det skal da lige siges at jeg før og efter ikke har haft ligende skader, ikke mere end dem der varer 7-14 dage, så ved ikke lige hvad der gik galt i præcis den kamp bortset fra det hele ramlede ned over mig på engang...

« Seneste Redigering: 12 Feb 2009, 10:58 af JKJ » Logged

Rooland
Manager

« Svar #282: 13 Feb 2009, 20:06 »

Så er Liverpool gået konkurs i mit spil i 3. sæson og stjerner som Mascherano og Carragher vil gerne til mit Aston Villa hold og jeg kan faktisk købe dem for langt under deres værdi Smiley Men jeg har self ingen penge lige i øjeblikket så misser nok udsalget  Sur

Caspper
Manager

« Svar #283: 13 Feb 2009, 20:08 »

Så er Liverpool gået konkurs i mit spil i 3. sæson og stjerner som Mascherano og Carragher vil gerne til mit Aston Villa hold og jeg kan faktisk købe dem for langt under deres værdi Smiley Men jeg har self ingen penge lige i øjeblikket så misser nok udsalget  Sur

En erfaren manager som dig har vel ikke glemt at spørge bestyrelsen efter penge Smiley

Rooland
Manager

« Svar #284: 13 Feb 2009, 20:09 »

En erfaren manager som dig har vel ikke glemt at spørge bestyrelsen efter penge Smiley

En erfaren manager som mig har allerede kigget i klubkassen og saldoen siger 0 Wink

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 56 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010