home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1016 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Arrgh tråden (FM09)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 56 Udprint
Forfatter Emne: Arrgh tråden (FM09)  (Læst 150206 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller

Sv: Arrgh tråden (FM09)
« Svar #255: 09 Feb 2009, 17:40 »

SCOLARI FYRET IRL!! havde han ikke fortjent! seriøst

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #256: 09 Feb 2009, 17:59 »

SCOLARI FYRET IRL!! havde han ikke fortjent! seriøst

Du er i det forkerte topic, mester Smiley

Må jeg forslå Chelsea tråden?

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #257: 09 Feb 2009, 18:01 »

Dér har han skam også skrevet det Smiley

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #258: 10 Feb 2009, 15:08 »

Skandale!
Jeg er jo Lyon i sæson 2012/2013.
Før sæsonen henter jeg Gomis hos St. Etienne på en fri transfer. Godt køb osv. Men efter 4 kampe og 3 måneder er han utilfreds med spiletiden og jeg er utilfreds med hans dårlige præstationer. Jeg vælger så at leje ham ud til Caen. Nu har han spillet 17 kampe for Caen og lavet 19 mål Opstemt Og vi mangler 4 kampe...

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #259: 10 Feb 2009, 15:15 »

Haha hvor bittert.. :b

Han kan ikke lide at spille med stjernerne Wink

FCK88
Manager

« Svar #260: 10 Feb 2009, 15:38 »

Skandale!
Jeg er jo Lyon i sæson 2012/2013.
Før sæsonen henter jeg Gomis hos St. Etienne på en fri transfer. Godt køb osv. Men efter 4 kampe og 3 måneder er han utilfreds med spiletiden og jeg er utilfreds med hans dårlige præstationer. Jeg vælger så at leje ham ud til Caen. Nu har han spillet 17 kampe for Caen og lavet 19 mål Opstemt Og vi mangler 4 kampe...

Fuck hvor fesent da..! ticked off

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

SoAP
Gæst

« Svar #261: 10 Feb 2009, 15:49 »

Det her bliver jeg virklig nød til at post.

Sidste sæson (14/15) trækker jeg med mit Newcastle hold Leverkusen i kvart finalen i CL. Jeg vinder 2-0 hjemme og har klart et hold der kunne vinde det her år. I anden kamp er jeg dog ramt af en del skader og karantæner hvilket resultere i at jeg hurtigt er bagud to gange, men får inhendtet dem, så den stod 2-2 efter 30 min. spil. Mine spillere havde det dog svært og og i det 85 min. står den 4-2 i Leverkusens favør, hvilket stadig ville sende mig videre. Jeg spiller bolden rundt, trækker tiden ud og alt muligt. Mit hold kunne slet ikke følge med nemlig. Det ser udtil at det skal lykkes for mig at holde stik og komme videre, men men men!
I det 90. minut for Kiessling en friløber og gør det stensikkert til 5-2, hvilket resulterer i at jeg røg ud.

Sæsonen efter var jeg i Champions League finalen mod Bayern München. Det starter perfekt. Efter en halv time fører jeg 3-0 på to mål af Oba Martins og et af Sergio Agüero. Kort før pausen reducerer Toni Kroos for Bayern.
JEG MENER SERIØST AT JEG ALDRIG HAR HAFT SÅ MANGE PROBLEMER MED EN ENKELT SPILLER SOM HAM FØR (hvilket også gjorde at jeg jagtede ham som en sindsyg på transfer markedet bagefter).
Det ender med at jeg i anden halvleg ikke kan følge med Bayern og Toni Kroos og efter to mål af Leandro Lima står den nu 3-3.
10 min. før tid kan jeg ikke holde stand og Lima får lavet sit hattrick, hvilket gør at jeg er bagud og må sætte alt ind offensivt.
I det 88 min. får Bayern en kontra og Toni Kroos runder 4-5 mand, inden han sparker den op i nættagt.

Jeg taber kampen mod Toni Kroos (han lavede 2 mål og 1 assist og dribblede konstant rundt med mine spillere) 5-3 !
Det var nedtur, nu må jeg vente endnu et år for at vinde pokalen med de store øre Græder

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #262: 10 Feb 2009, 15:53 »

Kom bagud 1-0 mod Viborg, kom på 1-1 og nu står der gudhjælpende 2-1 til viborg igen -_-

FCK88
Manager

« Svar #263: 10 Feb 2009, 15:56 »

Det her bliver jeg virklig nød til at post.

Sidste sæson (14/15) trækker jeg med mit Newcastle hold Leverkusen i kvart finalen i CL. Jeg vinder 2-0 hjemme og har klart et hold der kunne vinde det her år. I anden kamp er jeg dog ramt af en del skader og karantæner hvilket resultere i at jeg hurtigt er bagud to gange, men får inhendtet dem, så den stod 2-2 efter 30 min. spil. Mine spillere havde det dog svært og og i det 85 min. står den 4-2 i Leverkusens favør, hvilket stadig ville sende mig videre. Jeg spiller bolden rundt, trækker tiden ud og alt muligt. Mit hold kunne slet ikke følge med nemlig. Det ser udtil at det skal lykkes for mig at holde stik og komme videre, men men men!
I det 90. minut for Kiessling en friløber og gør det stensikkert til 5-2, hvilket resulterer i at jeg røg ud.

Sæsonen efter var jeg i Champions League finalen mod Bayern München. Det starter perfekt. Efter en halv time fører jeg 3-0 på to mål af Oba Martins og et af Sergio Agüero. Kort før pausen reducerer Toni Kroos for Bayern.
JEG MENER SERIØST AT JEG ALDRIG HAR HAFT SÅ MANGE PROBLEMER MED EN ENKELT SPILLER SOM HAM FØR (hvilket også gjorde at jeg jagtede ham som en sindsyg på transfer markedet bagefter).
Det ender med at jeg i anden halvleg ikke kan følge med Bayern og Toni Kroos og efter to mål af Leandro Lima står den nu 3-3.
10 min. før tid kan jeg ikke holde stand og Lima får lavet sit hattrick, hvilket gør at jeg er bagud og må sætte alt ind offensivt.
I det 88 min. får Bayern en kontra og Toni Kroos runder 4-5 mand, inden han sparker den op i nættagt.

Jeg taber kampen mod Toni Kroos (han lavede 2 mål og 1 assist og dribblede konstant rundt med mine spillere) 5-3 !
Det var nedtur, nu må jeg vente endnu et år for at vinde pokalen med de store øre Græder

Kan klart følge dig min ven.. det er fandeme træls at tabe en så stor kamp som en CL-finale til EN spiller.. ticked off

SoAP
Gæst

« Svar #264: 10 Feb 2009, 16:03 »

Kan klart følge dig min ven.. det er fandeme træls at tabe en så stor kamp som en CL-finale til EN spiller.. ticked off
Jeg havde dem i sækken og så går det galt  Skuffet

Derfor har jeg stadig ikke vundet Champions League. Jeg mistede så meget lysten til det save efter den kamp  ticked off

FCK88
Manager

« Svar #265: 10 Feb 2009, 16:03 »

Jeg mistede så meget lysten til det save efter den kamp  ticked off
Men du spiller vel stadig på det? EDIT : det kan jeg sgu egentlig godt forstå..

SoAP
Gæst

« Svar #266: 10 Feb 2009, 16:07 »

Ja det gør jeg . Jeg SKAL lige vinde CL

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #267: 10 Feb 2009, 16:19 »

Fuck hvor fesent da..! ticked off
Ja. Nu er de fire sidste kampe spillet. Han lavede så 30 mål i 21 kampe....  funny crazy

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

FCK88
Manager

« Svar #268: 10 Feb 2009, 16:21 »

Manden kunne åbenbart bare ikk med stjernerne funny crazy

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #269: 10 Feb 2009, 22:16 »

Fuck så meget jeg hader FM nogle gange. Fordi mit 2. hold rykker ned anmoder samtlige af mine førsteholdsspillere om at blive transferlistet. Lortebugs!!!

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 56 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010