home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1090 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Arrgh tråden (FM09)
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 56 Udprint
Forfatter Emne: Arrgh tråden (FM09)  (Læst 149886 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Arrgh tråden (FM09)
« Svar #150: 23 Dec 2008, 23:14 »

Nu eksploderer jeg også snart!!

bliver sku nød til at fyre en sviner af nu. sorry..

det er da utroligt og ufatteligt at man ikke engang kan holde en føring på 2-0 med 3 minutter igen. og enda i overtiden.. førte 2-0 med Hull over Stoke og så scorer de 3 mål i overtiden!!! hvad sker der!!! LORTESPIL!!! ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det lyder sgu som lidt af en dukkert Shockeret

Fuldstændig latterligt som du siger, det ville jo ikke ske i virkeligheden, og viser der at FM stadig har lidt vej til det helt realistiske. Nøj du må være sur nu, det er da utroligt! Så må du fyrer mentaltræneren og hele forvsaret Opstemt

AFC
Gæst

« Svar #151: 23 Dec 2008, 23:17 »

Jamen damn jeg er sur lige nu man. Det kan simpelthen bare ikke passe!!!!!!!!

AB4EVER
Juniorspiller
**

« Svar #152: 24 Dec 2008, 11:22 »

AFC: Det er da også helt vildt!! Synes også det er vanvittigt de føringer man nogen gange sætter over styr!

Og ny fejl: Fik en spiller for næsen af en anden klub på fri transfer. Prøver nu, kort tid efter, at sælge ham videre til samme klub for ½mio, han har kontrakt til 2010, jeg er lige startet og er i 2008 og så kan de købe ham uden at betale noget hvor jeg intet kan gøre?!?!

Men det spil kan seriøst bringe vrede op i en!

AFC
Gæst

« Svar #153: 25 Dec 2008, 19:09 »

Argh, er lige rykket ned med Hull og det betyder usikker jobstatus Skuffet.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #154: 25 Dec 2008, 19:17 »

Føj for den, AFC. Du må bede om flere transferpenge, og hvis det skal til, så stil et ultimatum. Det ville jeg have gjort.

Men kæft, jeg ville også være sur! Jeg har også et stort temperament mht. FM. Hvis jeg fører boldbesiddelse med bare 5% procent og har et nogenlunde antal chancer, så bliver jeg pisse sur! Op på hesten igen, AFC. Smiley

AFC
Gæst

« Svar #155: 25 Dec 2008, 19:19 »

Jamen har 22mio til rådighed. De er tilfredse med mit køb af Kikin Fonseca. Han gør det også super godt!.

Nu er problemet bare at jeg jo ligger til fyring, men vil fortsætte da jeg elsker savet med Hull.

Kodahl
Juniorspiller
**

« Svar #156: 26 Dec 2008, 01:36 »

20 sejr - 6 uafgjorte - 1 tabt med Benfica og alligevel syntes de jeg underpræstere i ligaen.

alek9000
Manager

« Svar #157: 26 Dec 2008, 01:38 »

20 sejr - 6 uafgjorte - 1 tabt med Benfica og alligevel syntes de jeg underpræstere i ligaen.
Du ligger vel nummer et?

Kodahl
Juniorspiller
**

« Svar #158: 26 Dec 2008, 01:44 »

Nej nummer 2. men med den statistik må jeg vel have fuldført målet at være med i titel kampen..

United-styrer
Gæst

« Svar #159: 26 Dec 2008, 19:30 »

Arrgh!

Per Bjerregaard har endnu en gang valgt at sælge den absolutte profil på mit Brøndby-hold.

Først hentede jeg Andres d'Alessandro, så blev han solgt.

Så hentede jeg Willians Santana, og så blev han solgt.

Nu havde jeg fundet hans afløser: en endnu bedre udgave, Alex Teixeira. Ham nåede jeg at have i en halv sæson, hvorefter Per B. solgte ham for et beløb, der blot var 15 mio. højere end det, jeg gav. En fortjeneste på 15 mio. kroner for et af spillets største talenter! Jeg kunne have fået 200-300 mio. for ham, hvis jeg havde beholdt ham - og så kunne jeg oven i købet nyde godt af hans kvaliteter indtil da.

Gud, hvor er det irriterende!

thecatholic
Ynglingespiller

« Svar #160: 26 Dec 2008, 22:22 »

PIS jeg er lige blevet finsk landstræner "jeg er halv finne, så det er stort for mig Smiley " så vil jeg udtage lauri dalla valle også er han låst tol Italien ARGHHHH.. Jeg ved at han har valgt Finland in real life så hvorfor er han ikke låst til Finland i spillet.. RØV Skuffet

arsenalistic
Manager

« Svar #161: 27 Dec 2008, 14:35 »

Efter mange sæsoner, hvor jeg har kørt over modstand, så er det nu blevet umuligt for mig at vinde kampe. Jeg spiller med Arsenal i 2013/14 sæsonen og det startede halvejs inde i sidste sæson. Grunden til at jeg ikke kan noget længere, er at min midtbane bare ikke kan dominere. Ligemeget hvad, så taber jeg hele tiden på midten. Da jeg så prøvede at ændre taktik, så viste mine verdensklasse angribere, at de heller ikke kan holde på bolden, vinde en hovedstødsduel eller drible. Det er simpelthen så fucking latterligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go you Gunners!

a to the o
Juniorspiller
**

« Svar #162: 29 Dec 2008, 15:51 »

ARRRGH.. 2-2 mod Fulham og Dempsey scorer i 89 min. SØRENS

-LFC-
Manager

« Svar #163: 29 Dec 2008, 15:59 »

ARRRGH.. 2-2 mod Fulham og Dempsey scorer i 89 min. SØRENS
Det var jo ikke i FM? Rullende Øjne

Medmindre du altså har oplevet det samme? Peace

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #164: 29 Dec 2008, 21:30 »

Arrrrgh...

Det er fandme svært at vinde bare en enkelt lille bitte kamp... Og lige så svært at score  Sur
Jeg spiller med Brøndby. Har kun vundet en eneklt kamp siden turneringen startede.
Har spillet de sidste 3 uafgjort 0-0.

Her er kampprogrammet - ikke særligt imponerende

Er der nogen af jer som har en taktik der virker ?

EDIT...  Nå ja, så irriterer det mig også helt vildt at mine spillere bliver langtidsskadede.  Farnerud er f.eks ude i 5 - 6 måneder... Madsen og Lorentzen er ude i 2 måneder. Har desuden også haft en del småskader til forskellige spillere.

Det irriterer mig også at se kampene i 3D når spilleren med bolden står stille i  l a n g  tid inden han får taget sig sammen til at gøre noget.  Alene af den grund ser jeg ikke kampene længere - kun kommentarerne :s

EDIT EDIT...  Nu fik jeg endelig scoret...  Jeg vandt 4-0, med det var også kun over Birkerød, og de fik en mand smidt ud allerede efter 3 minutter

Min storbror har det omvendt. Han er næsten ubesejret måske den første halvdel af sæsonen. I CL var han i gruppe med Chelsea som han vandt. Han har kun tabt en gang til Real Madrid og stået lige mod Getafe og Barcelona

Han er At. Madrid

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 56 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010