|
C. Ronaldo
|
|
Fordi jeg havde købt dem. Og jeg syntes det kunne være fedt at fortælle om  Den må du altså længere ud på landet med. Desuden bør positionen heller ikke vises hos en spiller hvis den kun er gul eller orange..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Så laver du nyt indlæg. Først skriver du: Fordi jeg lige havde hentet dem fra mine billeder Og nu: Fordi jeg havde købt dem. Og jeg syntes det kunne være fedt at fortælle om  Fortæl dog sandheden. Du er jo fanget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Jeg har btw. lige købt Zlatan, Ronaldo, Ronaldinho og Vidic til Viborg i første sæson... (Nej jeg har bare fået lysten tilbage til FM  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Theis Mørup
|
|
Okay, fint så la' da forhelvede være med at tro på det altså !!
Syntes bare det kunne være fedt at fortælle om ..
Men ... Gulp! Åbenbart ikke ...
|
|
|
|
|
|
(:
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Så find dog et bevis for at du ikke snød. Ellers så indrøm du snød.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Haha, du har snydt så det basker.  Men who cares? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Det er jo ikke fedt at fortælle om hvis man ikke har nogle konkrete beviser på at der ikke er brugt editor eller anden form for snyd til at hente de spillere..
Og når du samtidig retter dit indlæg fuldstændig, så må der være noget fusk bag det hold der!
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
GhettoKlinac
Gæst
|
|
Fordi jeg havde købt dem. Og jeg syntes det kunne være fedt at fortælle om  Haha. Bare sig: "Jeg har brugt editor, tilgiv mig" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Theis Mørup
|
|
Jeg snød ikke !!! Prøv at start en sæson med liverpool. Din bestyrelsesformand er ikke glad for klubben, og derfor er der en ny der køber klubben !!! Jeg fik lidt over 1 mia. at købe spillere for. Og derfor købte jeg disse  Men hvis i bare skal nedgøre det, så lad dog endelig være med at skrive  På forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
(:
|
|
|
|
|
Theis Mørup
|
|
Man kunne godt tro at jeg har brugt en ny database eller editor eller hva det nu hedder men det har jeg altså ikke.
... ..
|
|
|
|
|
|
(:
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Jeg snød ikke !!! Prøv at start en sæson med liverpool. Din bestyrelsesformand er ikke glad for klubben, og derfor er der en ny der køber klubben !!! Jeg fik lidt over 1 mia. at købe spillere for. Og derfor købte jeg disse  Men hvis i bare skal nedgøre det, så lad dog endelig være med at skrive  På forhånd tak  Det forklarer stadigvæk ikke at Torres kan spille SW (som også er blevet nævnt tidligere) og meget andet så tidligt i spillet.. En spiller kan ikke lære at spille på så anderledes position end sin normale på så kort tid..
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Jeg snød ikke !!! Prøv at start en sæson med liverpool. Din bestyrelsesformand er ikke glad for klubben, og derfor er der en ny der køber klubben !!! Jeg fik lidt over 1 mia. at købe spillere for. Og derfor købte jeg disse  Men hvis i bare skal nedgøre det, så lad dog endelig være med at skrive På forhånd tak  På forhånd tak for hvad. Desuden kan du ikke få alle disse spillere for 1 milliard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
På forhånd tak for hvad. Desuden kan du ikke få alle disse spillere for 1 milliard.
Og Liverpools reputation er slet ikke høj nok i 1. sæson til at alle de spillere vil til klubben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C. Ronaldo
|
|
Det tager mindst en måned at lære en spiller en ny position. Dine har lært omkirng 5 på måned. Og Fernando Torres er endda forsvar som ville tage meget mere tid end en måned.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Du har snydt, det er faktum, sådan er det bare, og nu snyder du dig selv ved at benægte det. En ny bestyrelsesformand kan give dig penge, men han kan ikke lære Torres at spille back på så kort tid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|