home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  2 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Glædestråden (FM09)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 142 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM09)  (Læst 273499 gange)
Ben92
Gæst

Sv: Glædestråden (FM09)
« Svar #1230: 12 Maj 2009, 22:10 »

Endnu engang klare mine reserver sagen. I Kvartfinalen skulle jeg imod Bristol City, og i det 88 minut scorer Cup-helten Sam Vokes til 2-1. Trejde gang den dreng sikre mig videre avancement. Han banker foralvor på til startopstillingen. I ligaen går det også forrygende, og jeg ligger nummer 9 efter 15 runder. Specielt mit forsvar har været ekseptionelt, hvilket jeg plejer at have problemer med. Det kører bare! Thumbs Up

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #1231: 12 Maj 2009, 22:16 »

Endnu engang klare mine reserver sagen. I Kvartfinalen skulle jeg imod Bristol City, og i det 88 minut scorer Cup-helten Sam Vokes til 2-1. Trejde gang den dreng sikre mig videre avancement. Han banker foralvor på til startopstillingen. I ligaen går det også forrygende, og jeg ligger nummer 9 efter 15 runder. Specielt mit forsvar har været ekseptionelt, hvilket jeg plejer at have problemer med. Det kører bare! Thumbs Up
flot spil du køre. jeg solgte sam vokes som det første overhovedet da jeg spillede med wolves. flotte resultater med et nogenlunde start-hold. jeg skifter altid hele holdet ud så det er kalrt til international. wolves er jo opryknings favorit så det var derfor jeg tog dem første gang. nu er turen faldet til qpr og jeg rykkede også op i første sæson. slog southampton 3-2 i playoff hehe Opstemt ligger nr 16 i min første sæson i pl foran blackburn. jeg er overhovedet ikke i fare for at rykke ned så jeg er glad Opstemt

maaahhh-h-h-h

Ben92
Gæst

« Svar #1232: 12 Maj 2009, 22:30 »

flot spil du køre. jeg solgte sam vokes som det første overhovedet da jeg spillede med wolves. flotte resultater med et nogenlunde start-hold. jeg skifter altid hele holdet ud så det er kalrt til international. wolves er jo opryknings favorit så det var derfor jeg tog dem første gang. nu er turen faldet til qpr og jeg rykkede også op i første sæson. slog southampton 3-2 i playoff hehe Opstemt ligger nr 16 i min første sæson i pl foran blackburn. jeg er overhovedet ikke i fare for at rykke ned så jeg er glad Opstemt
Plejer også normalt at skifte meget af holdet ud når jeg er oprykke, og det er rimelig tit. I dette spil har jeg valgt at gøre det modsatte, og jeg synes det fungere rigtig godt. Jeg har aldrig haft en så god harmoni i truppen, som jeg har nu. Mener den ligger omkring de 90%, og jeg tror det har stor skyld i min placering. Jeg tror mange undervudere harmonien, hvilket jeg har gjort, og den er yders vigtig hvis man vil have succes, og det er helt sikkert, at jeg kommer til at lægger langt mere fokus på det i min kommende spil, for at se om det har en så stor indvikning.

Kan ikke forstår du har solgt Sam Vokes, den mand er jo Genial! Han er godt nok kun indskifter/reserve, men han er fantatisk at smide frem i slutminutter pga. sin styrke, også har han rigtig gode stats. I mit spil har han også udvilket sig helt vildt, og har fået nogle heftige stats af en 20-årig.

Ben92
Gæst

« Svar #1233: 12 Maj 2009, 23:35 »

Endnu engang er Sam Vokes på pletten! Skal spille et vigtig opgør mod Middlesbrough, hvor en sejr kan for alvor isolerer dem i bunden, mens jeg vil tage et stort skridt imod at blive i PL. Jeg Beslutter at give knejten, Sam Vokes, chancen fra start, trods mine andre angriber Ebanks-Blake og Henok Goitom spiller rigtig godt sammen. Efter kampen har været lidt igang, begynder jeg at tvilve på mit valg.. Men min tvilv blev gjort til skamme! Efter 90 minutter har Sam Vokes scoret 2 mål og lavet en assist, og alene har han været med til at sænke Boro 3-0! Fantatisk! Den knejt bliver stor!

Danielsen
Manager

« Svar #1234: 12 Maj 2009, 23:36 »

Endnu engang er Sam Vokes på pletten! Skal spille et vigtig opgør mod Middlesbrough, hvor en sejr kan for alvor isolerer dem i bunden, mens jeg vil tage et stort skridt imod at blive i PL. Jeg Beslutter at give knejten, Sam Vokes, chancen fra start, trods mine andre angriber Ebanks-Blake og Henok Goitom spiller rigtig godt sammen. Efter kampen har været lidt igang, begynder jeg at tvilve på mit valg.. Men min tvilv blev gjort til skamme! Efter 90 minutter har Sam Vokes scoret 2 mål og lavet en assist, og alene har han været med til at sænke Boro 3-0! Fantatisk! Den knejt bliver stor!

ham Sam Vokes  fyren, lyder da som  en fin fyr

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

-LFC-
Manager

« Svar #1235: 12 Maj 2009, 23:37 »

Vil du poste SS af denne Sam Vokes, Ben? Peace

Ben92
Gæst

« Svar #1236: 12 Maj 2009, 23:43 »

Det må du glæde dig til i morgen, da jeg lige har lukket FM, og er på vej i seng. Wink

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #1237: 13 Maj 2009, 14:58 »

YEEES !!!!!

Har lige fået Mario Balotelli til Brøndby i 4 sæson for 35 mil Opstemt Opstemt Opstemt

Ben92
Gæst

« Svar #1238: 13 Maj 2009, 15:50 »

Som lovet;

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #1239: 13 Maj 2009, 21:15 »

Uha videre fra UEFA Cup-gruppespillet som nummer #1 med Partizan! :p

Danielsen
Manager

« Svar #1240: 13 Maj 2009, 21:22 »

Som lovet;

Han er da rimelig god

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

BuLa
Ynglingespiller

« Svar #1241: 13 Maj 2009, 22:34 »

Suverænt!

Overtog Ascoli i vinteren i anden sæson. Klubbin lå på 10 pladsen i serie b, og efter jeg overtog dem blev det til en fuldstændig sikker oprykning.
Mere suverænt blev det i den lige afsluttede første sæson i serie a, her blev det på mirakuløs vis til en 4. plads, som giver adgang til kvalifikationsrunde n til Champions League næste år! SUVERÆN første sæson i serie a Opstemt

Edit: så blev man lige approchet af United, tottenham og Sevilla =D
« Seneste Redigering: 13 Maj 2009, 22:36 af BuLa » Logged

Mart
Ynglingespiller

« Svar #1242: 13 Maj 2009, 22:48 »

Suverænt!

Overtog Ascoli i vinteren i anden sæson. Klubbin lå på 10 pladsen i serie b, og efter jeg overtog dem blev det til en fuldstændig sikker oprykning.
Mere suverænt blev det i den lige afsluttede første sæson i serie a, her blev det på mirakuløs vis til en 4. plads, som giver adgang til kvalifikationsrunde n til Champions League næste år! SUVERÆN første sæson i serie a Opstemt

Edit: så blev man lige approchet af United, tottenham og Sevilla =D

Er ved at starte sæson 3 med Ascoli.
Oprykning i 1. sæson og en 7 plads i Serie A 2. sæson som giver Uefa cup. Mistede pusten i slutningen af sæsonen men lå nr 4-5 men blev til sidst overhalet af Juventus Palermo, dog ingen tilbud fra nogle andre klubber.
Men er godt tilfreds, kan jeg se dit hold?

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #1243: 13 Maj 2009, 22:54 »

Nice!!

Kom til Dortmund i midten af sæsonen, da de lå nummer tolv, fik dem så endt på en syvende plads, med sejre over bla. Bayern, Schalke, Werder og Hamborg. I den nye sæson ligger jeg nummer et efter ti kampe med 6 point ned til nummer 2. Med kun et nederlag til Hoffenheim, som jeg ikke har nogen idé om hvordan jeg skal slå, fandens kontra bold.   Wink

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Ben92
Gæst

« Svar #1244: 14 Maj 2009, 14:30 »

Så har klubben lige besluttet af udvide stadion med 13475 pladser!! Fantatisk! Samtidig vil de også opgradere træningsfaciliterne!! Det køre bare!

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 142 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010