|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Glæde i Arsenal! Den 30. spillerunde skulle spilles i første sæson og jeg(Arsenal) tog hjemme imod Liverpool og et nederlag ville være fatalt for intentionerne om at hente mesterskabet hjem. Kampen går i gang og det er direkte pinligt at se på! Liverpool formår at komme frem til den ene store mulighed efter den anden, og fuldt fortjent kan Kuyt bringe dem foran efter 20 minutter. Det var heldigvis et wake up call for hjemmeholdet som fuldstændig overtager spillet herfra. Michael Owen gør det til 1-1 efter 26 minutter og kort efter gør Adebayor det til 2-1. Efter pausen udbyggede Gallas og Djourou føringen til 4-1 før Owen med 5 minutter igen lukker ballet og scorer til de ydmygende cifre 5-1!
En kanon kamp og nu er jagten på mesterskabet intensiveret da jeg ligger nr. 1 med 2 point ned til Utd. og hele 8 point til Chelsea.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Hold da kæft hvor vildt!  hvilken sæson er du lige i? kan man se SS af holdet? hvis der altså er nogle tilbage man kender? 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Må jeg se et SS af Igor Akinfeev? Hvor meget købte du ham for? Og rigtig flot at du har vundet så meget med dem! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Tak..Torres må sgu være gammel nu? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GraZiaZ
|
|
Må jeg se et SS af Igor Akinfeev? Hvor meget købte du ham for? Og rigtig flot at du har vundet så meget med dem!  6 mil £ i 2011/2012 sæsonen.  Tak..Torres må sgu være gammel nu?  Tja, 33, har spillet godt i sæsonen, med formdyk her til sidst, tror Aslan tager pladsen som første mand til næste sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
hvor er det vanvittigt han kun har lukket 15 mål ind, virkelig sygt.! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GraZiaZ
|
|
hvor er det vanvittigt han kun har lukket 15 mål ind, virkelig sygt.!  Et godt forsvar gør meget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Han er sgu godt nok blevet god! Så skal jeg helt klart holde på ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
ja det har du ret i, kan man se et SS af Sakho? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
6-0 hjemme mod HSV i 2. sæson. Gomez lavede hattrick! Så nu er de grønblusede godt på vej mod mesterskabet!
|
|
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
|
GraZiaZ
|
|
ja det har du ret i, kan man se et SS af Sakho?  Ja da. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GraZiaZ
|
|
Kun 15 i tackling?  Tjaeh, han spiller sku godt nok.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|