|
Caspper
|
|
Tak tak  jeg tror jeg sætter en defensiv taktik, og så en offensiv midt + en angriber og spille på kontra. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Tak tak  jeg tror jeg sætter en defensiv taktik, og så en offensiv midt + en angriber og spille på kontra.  Hvordan sætter du den til kontrangreb?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Holdinstillinger > spil på kontra, eller sådan noget.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Holdinstillinger > spil på kontra, eller sådan noget.
Taktik - Holdinkstruktioner - Spil på kontra. Ja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Har fundet det nu. Mange tak. Hvor mange dage er der tilbage til Uefa Cup finalen Caspper?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Det skal dog også lige siges at Superligaen er hjemme, jeg havde fået et solidt forspring over Aab på 10 point med 2 kampe bagud, efter de kom ind i en utrolig dårlig stime med 5 nederlag i træk. Og Lyngby er min modstander i den danske pokalturneringsfina le, så der går ihvertfald 2 pokaler hjem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Har fundet det nu. Mange tak. Hvor mange dage er der tilbage til Uefa Cup finalen Caspper?
4 dage.. Skal bare lige spille en Aab kamp færdigt først.. Er sgu bagud 0-1  Men jeg har vundet superligaen alligevel  Er 13 point foran Aab lige pt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Utroligt så meget succes I kan få. Jeg vinder højst mine ligaer med 2-4 point ned til. Du har vundet med flere. Gør du noget specielt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Utroligt så meget succes I kan få. Jeg vinder højst mine ligaer med 2-4 point ned til. Du har vundet med flere. Gør du noget specielt?  Jeg bruger Casppers 4-4-2 normal taktik!  Hmm, jeg tror jeg har været heldig denne gang! Jeg tog et sats med mange indkøb, som ellers ofte ødelægger rytmen på mit hold. Men det har virket denne gang. Og så passer truppens personlighed rigtig godt sammen. Blev total smadret af Aab med 0-3 på energi nord arena. Ikke så godt op til UEFA finalen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Ikke god optakt nej. Håber dog du får vendt skuden og slår Bayern. Det ville være fantastisk. Har dog kun prøvet at nå til kvartfinalen i Champions League og Uefa Cuppen med FCK i henholdvis første og anden sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Hvis jeg vinder over dem, så er der hul i loftet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Så begynder kampen.. Min assistent er optimistisk og vil spille dem ud af banen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper