|
3460-NicO
|
|
Det kunne du i realiteten godt, men den eneste man kender er Asenjo  Når hehe ja  , så kan det jo næsten også være lige meget så 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlacher
|
|
Medmindre du vil se SS's af samtlige spillere  Er jo i 18/19, så kører mere på regens
|
|
|
|
|
|
Long Live Spurs!
|
|
|
|
|
3460-NicO
|
|
Medmindre du vil se SS's af samtlige spillere  Er jo i 18/19, så kører mere på regens Hvis du så gider lægge allesammen ind  Så vil jeg godt nogle af dine bedste regens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Du søger på 2. division (eller hvad den hedder i editoren) under competitions, og så markerer du det hold der skal udskiftes, og vælger swap team. Så vælger du det hold som du skal rykke op  Men hvor finder man editoren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde.. Tabte finalen i UEFA cuppen anden sæson med Atletico, og jeg bliver samme sæson nummer 3(!) med hele 91 point.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Simze
|
|
Må jeg se ligatabellen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
God sæson aligevel;) hvem mødte du i finalen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Tjaa..
Jeg mødte Everton. De scorede i den forlængede spilletid et par minutter før straffesparkskonkur rencen.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
GadeFM
|
|
Men hvor finder man editoren?
Simze du finder Editor ved at følge denne vej: Programmer/Steam/SteamApps/common/FM09/tools/data Editor
|
|
|
|
|
|
Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!
"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Tusind tak GadeFM:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Nu har jeg bare det problem at når jeg går ind og vil sige Swap team så kommer der et filter og der kommer ikke noget når jeg skriver den klub jeg vil bytte med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Jeg er fandme glad for at mit Ajax mandskab har været total suveræne her i 2. sæson i det hollandske... Mesterskabet med 12 point ned til nummer 2 og en sejr i pokalen... Helt kanon sæson!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Wuhu  .. Er i 2010, Februar, med Toulouse og har faaet tilbuddet om at blive manager i Elfenbenskysten.. Ved bare ikke om jeg skal acceptere  .. Er fucking happy lige nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Wee. Har lige skaffet Nicklas Bendtner til mit City hold her i 2013 da jeg manglede en reserveangriber for 70 mio og der fandt jeg Bendtner og i sin debut scorer han til slutresultatet 1-0 over Tottenham og ugen efter mod Everton scorer han 2 ud af 3 mål i sejren over Everton på 2-3 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|