home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Glædestråden (FM09)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 142 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM09)  (Læst 274415 gange)
Corvette
Landsholdsspiller

Sv: Glædestråden (FM09)
« Svar #570: 08 Mar 2009, 17:04 »

til ghettoklinac har faktisk lige oprettet et nyt spil bare for at se om det virker altså ikke fordi jeg ellers havde tænkt mig at gøre det men bare i videnskabens navn. det er fuldstændig lige megetom alle i din stab er væk en sladrer stadig. Don Ø er måske en mulig stikkerLOL
:v

-LFC-
Manager

« Svar #571: 08 Mar 2009, 17:08 »

Det ville jeg også vildt gerne! Men jeg kan bare ikke finde nogen der har kvaliteterne.. Jeg havde jo David Bentley, men der kom et for godt tilbud.

Men jeg regner med at hente Ashley Young, og så går jeg efter Theo Walcott og så håber jeg at der kommer nogen gode opfundne spillere, fra england.

Har du nogen forslag?
Ja, det vader ikke ligefrem i gode englændere, men Micah Richards og James Vaughan, skulle være gode nok såvidt jeg ved. Ellers er der en del Arsenal-drenge som Walcott, Wilshere, Murphy mm. Peace

Caspper
Manager

« Svar #572: 08 Mar 2009, 17:10 »

Ja, det vader ikke ligefrem i gode englændere, men Micah Richards og James Vaughan, skulle være gode nok såvidt jeg ved. Ellers er der en del Arsenal-drenge som Walcott, Wilshere, Murphy mm. Peace

Wilshere, Walcott og Richards er interessante. Men Vaughan bliver ikke i denne omgang, jeg har jo Villa, Torres, Sukuta-Pasu og så får jeg Bojan her til sommer. Men det kan jo være han kan tage over når Villa engang bliver 30/31 Smiley

Skal også af med Beckham, han trækker voldsomt op i gennemsnitsalderen. Selvom han stadig kan levere assists på samlebånd.

Rooland
Manager

« Svar #573: 08 Mar 2009, 17:11 »

Kunne jeg lige få et SS' af klubbens bedrifter Smiley Altså den side der står under Historie på klubsiden Smiley

GadeFM
Ynglingespiller

« Svar #574: 08 Mar 2009, 17:22 »

Rooland hvor langtid gik der ingen du kunne skrive fuldtids- og/eller deltidskontrakter?

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Rooland
Manager

« Svar #575: 08 Mar 2009, 17:25 »

Rooland hvor langtid gik der ingen du kunne skrive fuldtids- og/eller deltidskontrakter?

Da jeg rykkede op i Viasat Sport Divisionen kunne jeg skrive deltidskontrakter og da jeg rykkede op i Superligaen kunne jeg skrive fuldtidskontrakter Smiley

Jeg mistede mange gode spillere på de 2 første sæsoner, fordi jeg ikke kunne skrive kontrakter med dem Skuffet

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #576: 08 Mar 2009, 17:30 »

Caspper: Steven Taylor måske? Smiley

tpoulsendk
Lilleputspiller
*

« Svar #577: 08 Mar 2009, 18:23 »

Spiller med fiorentina i første sæson og har lige slået juve 2 - 0, Ac milan 2 - 0 og chelsea 3 - 1 alt sammen på udebane.. kan ikke sige andet end jeg er rimlig ekstatisk i øjeblikket  Opstemt

There is no road to greatness, greatness is the road

Supersize
Lilleputspiller
*

« Svar #578: 09 Mar 2009, 15:28 »

Har lig vundet SAS-Ligaen med AGF i første sæson! Endte med samme pointantal som FCK, men havde plus 1 på målscoren iforhold til FCK, så mesterskabet til Århus! Opstemt

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #579: 10 Mar 2009, 23:39 »

YES!! Har lige besejret Rangers 2-1 hjemme med Aberdeen i første sæson.. Super sejr, i en meget tæt kamp Smiley

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #580: 11 Mar 2009, 19:09 »

Det franske landshold indeholder nu intet mindre end tolv spillere fra min trup! Det er sgu en fryd at de principielt kan stille med et rent Lyon hold Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #581: 12 Mar 2009, 20:28 »

Perfekt start på min 7. sæson i Solihull Moors, som jeg endnu ikke har formået at bringe videre end Blue Square Premier, hvor det sidste sæson blevtil en 8. plads efter to sæsoner i streg at være røget ud af Playoffs. Menen 3-0 sejr ude over Exeter, sidste sæsons nr. 4 i en ny 4-1-2-2-1 formation, som min assistent har en del af æren for.

Tager mig ikke af træningskampene, men lagde mærke til at min assistent stillede op i netop den formation i en kamp, og da vi spillede seks træningskampe uden at lukke et eneste mål ind, og selv scorede 14 mål, skulle det have en chance fra start, og man må sige det gav pote.

Min dansker U19-landsholdsspiller, Ulrik Sørensen, der af fansene blev betegnet som et fejlkøb i sin første sæson, nu hans tredje, og som kom i gang med 20 mål i alt i sidste sæson, slog til med to kasser som ene man på toppen. Systemet kalder jeg 4-1-2-2-1 Mourinho Approach Standard, da jeg har bygget tre grund-taktikker op efter TT&F 09's Mourinho Approach, da jeg godt kan lide hans tilgang til spillet om at det først og fremmest skal være effektivt.

Selv samme Ulrik Sørensen fik debut i juni for det danske U19 landshold, med to kasser i en kamp mod Rumænien, så jeg begynder at se et stort talent i den unge mand Smiley

alek9000
Manager

« Svar #582: 12 Mar 2009, 20:33 »

Må man se ss af denne Ulrik Sørensen?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #583: 12 Mar 2009, 20:50 »

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #584: 13 Mar 2009, 11:33 »

Jeg har overtaget Sevilla i mit spil og det går lidt frem og tilbage. Men nu går det mest fremad, hvilket er rigtig dejligt Smiley

Jeg er i Champions League og skulle spille mod Porto i 1 knockout runde, efter grupperne Smiley

Første kamp er på Portos hjemmebane:
6-2 til Porto!!! AV!

http://img15.imageshack.us/img15/5917/portovandt.jpg

Da jeg så skulle møde dem på min hjemmebane, så havde jeg lavet lidt om i taktikken. Faktisk første gange jeg brugte den taktik, da jeg tænkte jeg alligevel ikke ville gå videre. Men nej sådan skulle det ikke være Opstemt
Jeg slog Porto med 5-0 Opstemt Yes sir!!! Så gik jeg alligevel videre i Champions League. Helt sindsygt!!! Opstemt

http://img13.imageshack.us/img13/7140/sevillavandt.jpg

Så jeg er bare helt oppe og kører nu Smiley Super godt gået af mine drenge Opstemt

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 142 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010