home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1115 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Glædestråden (FM09)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 142 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM09)  (Læst 271255 gange)
icebox
Lilleputspiller
*

Sv: Glædestråden (FM09)
« Svar #240: 10 Jan 2009, 15:12 »

Min glæde er at jeg lang om længe har accepteret at fm09 ikke er som fm 08... Jeg har sagt til mig selv at det er godt med en rigtig god udforing.
Jeg har døjet meget med skader, selvom jeg har den seneste update, prøvet forskellige træningsmetoder. Jeg har ikke kunne få spillet til at fungere hverken i DK, UK, eller ES, og jeg har virkelig forsøgt meget...
Jeg var ved at opgive spillet lidt, for at springe tilbage til et rigtig fedt game jeg (stadigvæk har liggende) i fm08, men så slog det mig; Jeg læser lige en masse indlæg her på FMfreaks.dk.
Jeg har læst om folk der er frustreret over mange af de ting som jeg også har sat med. Det jeg så kom frem til er, at jeg er nok nød til at bruge med tid på de små detailer, og så husk at acceptere at jeg også kan tabe fodboldkampe engang imellem, selvom jeg faktisk har et godt hold og at jeg har en god taktik.
Lige Pt. har jeg fået det til at fungere nogenlunde i Man.City. Lækkert Smiley

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #241: 10 Jan 2009, 19:00 »

At jeg sluttede som nummer 3 i første sæson med Randers FC, og nu er jeg i anden sæson i UEFA Cup Gruppespil, efter 3 kval. runder. Med modsatndere som Nistru Otaci, FC Twente og FC Sochaux-Montebeliard. Har købt nogle yderst udemærket spillere og mange talenter. Håber at kunne spille godt i UEFA Cup Gruppespillet og måske komme videre

cjensen94
Gæst

« Svar #242: 10 Jan 2009, 22:35 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA, HAR LIGE VUNDET BUNDESLIGAEN MED LEVERKUSEN, I FØRSTE SÆSON!:D:D:D:D:D

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #243: 10 Jan 2009, 23:15 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA, HAR LIGE VUNDET BUNDESLIGAEN MED LEVERKUSEN, I FØRSTE SÆSON!:D:D:D:D:D

Nice.. Fedt..

YES, er Dortmund og har slået Stuttgart ud af den tyske cup. Peace .. og ligger 2 i ligaen hvoe Schalke er over mig, men med samme point. Grin

patrick J
Manager

« Svar #244: 10 Jan 2009, 23:20 »

At jeg sluttede som nummer 3 i første sæson med Randers FC, og nu er jeg i anden sæson i UEFA Cup Gruppespil, efter 3 kval. runder. Med modsatndere som Nistru Otaci, FC Twente og FC Sochaux-Montebeliard. Har købt nogle yderst udemærket spillere og mange talenter. Håber at kunne spille godt i UEFA Cup Gruppespillet og måske komme videre

Lyder som et rigtig fedt save du har gang i, kunne jeg måske få lov at se SS af dine handler? Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #245: 11 Jan 2009, 11:45 »

Lyder som et rigtig fedt save du har gang i, kunne jeg måske få lov at se SS af dine handler? Opstemt
Det kan du da(:

Her er første sæsons handler. http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ssz70467.jpg

Her er anden sæsons handler. http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/jPM70523.jpg

Kommende handler. http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/qw070613.jpg

Skal siges at jeg ligger nummer 2 i UEFA Cup Gruppespil, efter nederlag til PSV(1-0), sejr over Köln(3-2), uafgjort mod Dnipro(1-1)(:

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #246: 11 Jan 2009, 15:21 »

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

grand666
Juniorspiller
**

« Svar #247: 11 Jan 2009, 17:13 »

jeg slog lige fck med 2-1 på ude banen,jeg spiller med sif,rajko scorer efter 21sek

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #248: 11 Jan 2009, 19:58 »

YES YES YES

Endelig kommer jeg i CL finalen med Tottenham. Slår endda ærkerivalerne fra Arsenal i semi. (4-2 hjemme og 3-1 ude) Grin
[img=http://img218.imageshack.us/img218/6276/endeligls8.th.png]

Skal møde Benfica i Finalen  Hævet Øjenbryn Thumbs Up Cool
« Seneste Redigering: 11 Jan 2009, 20:00 af mljunker » Logged

TSF

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #249: 11 Jan 2009, 21:02 »

Endelig vinder Tottenham sit første Champions League Trofæ!!!!

[img=http://img378.imageshack.us/img378/6033/clfinalemo8.th.jpg]

TSF

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #250: 12 Jan 2009, 18:46 »

Mit Lyon hold vandt lige en komfortabel 3-1 sejr over Manchester United i den første af kvartfinalerne i CL Thumbs Up
Nu skal den "bare" køres hjem på Old Trafford.

Edit: Den anden kamp endte 1-1, så nu kalder semifinalen. Her har jeg trukket A.S. Saint-Etienne, som slog Barcelona ud i kvartfinalen.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 19:19 af TottenhamHotspur » Logged

Linds
Lilleputspiller
*

« Svar #251: 12 Jan 2009, 19:01 »

Min glæde er at jeg lang om længe har accepteret at fm09 ikke er som fm 08... Jeg har sagt til mig selv at det er godt med en rigtig god udforing.
Jeg har døjet meget med skader, selvom jeg har den seneste update, prøvet forskellige træningsmetoder. Jeg har ikke kunne få spillet til at fungere hverken i DK, UK, eller ES, og jeg har virkelig forsøgt meget...
Jeg var ved at opgive spillet lidt, for at springe tilbage til et rigtig fedt game jeg (stadigvæk har liggende) i fm08, men så slog det mig; Jeg læser lige en masse indlæg her på FMfreaks.dk.
Jeg har læst om folk der er frustreret over mange af de ting som jeg også har sat med. Det jeg så kom frem til er, at jeg er nok nød til at bruge med tid på de små detailer, og så husk at acceptere at jeg også kan tabe fodboldkampe engang imellem, selvom jeg faktisk har et godt hold og at jeg har en god taktik.
Lige Pt. har jeg fået det til at fungere nogenlunde i Man.City. Lækkert Smiley

Det er jo heller ikke svært, når man har røven fuld af penge??  Djævel

utrolige Niklas Bendtner..

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #252: 12 Jan 2009, 19:07 »

Endelig vinder Tottenham sit første Champions League Trofæ!!!!

[img=http://img378.imageshack.us/img378/6033/clfinalemo8.th.jpg]
sejt det er svaert af h til med spurs hehe                                           har faaet gang i mit bif spil for sygt

maaahhh-h-h-h

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #253: 12 Jan 2009, 21:57 »

Sådan, så står den på CL finalen for andet år i træk for mit Lyon hold. Denne gang hedder modstanderen Real Madrid, men det burde nu ikke være nogen hindring Peace

Rooland
Manager

« Svar #254: 12 Jan 2009, 21:59 »

Så vandt jeg lige Serie A med Juventus i 1. sæson  Thumbs Up Med en enkelt runde tilbage lå jeg nr. 2 og kun en sejr til mig og pointtab til Roma ville skaffe mig mesterskabet. Amauri gav mig først mesterskabet 10 min før tid.

Jeg vandt også Coppa Italia og nåede semifinalen i Champions League.

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 142 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010