home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 981 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Vurdering af 09-demo´en
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan er demo´en  (Afstemning slut: 14 Nov 2008, 17:12)
Suveræn
- 7 (3,7%)
God
- 33 (17,4%)
Ok
- 63 (33,2%)
Dårlig
- 56 (29,5%)
Den værste de nogensinde har lavet
- 31 (16,3%)
Antal Stemmer: 190

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Vurdering af 09-demo´en  (Læst 21231 gange)
enged
Gæst

Sv: Vurdering af 09-demo´en
« Svar #45: 06 Nov 2008, 17:01 »

brøndby med 70 millioner til indkøb i første sæson er underligt, når fck har 65 og alle ved jo at fck er en del stærkere end brøndby rent økonomisk i virkeligheden Wink Men jeg vil give jer ret i at Jan K er undervurderet, i fm kan han jo næsten ikke andet end spille alle pladser. jeg går ud fra at KD er Krohn-Dehli, men ham har de ikke rigtig haft nogen chance for at forbedre fordi det er først på det seneste at han er begyndt at spille så godt og der havde de sikkert ordnet DB'en.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #46: 06 Nov 2008, 17:02 »

Nogen der kan komme med et screenshot af Fabregas og et af C. Ronaldo

Coming up...

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #47: 06 Nov 2008, 17:07 »

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #48: 06 Nov 2008, 17:15 »

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #49: 06 Nov 2008, 17:35 »

Jeg er meget skuffet over demoen, for mig virker det ikke som en prøve af et færdigt spil.
For at tage det vi alle har ventet  opleve op, 3D. Jeg er skuffet og vred over det. Når man ser på hvad andre spil har formået, er FM's 3D jo ingenting. Det er skandaløst ringe syntes jeg, jeg kan slet ikke se nogen mening med at det er kommet med i denne version, simpelthen fordi det ser så ufærdigt ud.
Det gode gamle 2D har faktisk taget et hak ned ad i mine øjne. Det virker meget mere urealistisk at spille kampene der nu. Der er ikke det samme naturlige "flow" i prikkernes og boldens bevægelser. Det hele ser bare forkert ud i mine øjne. Samtidig er de der skilte der kom op når der blev dømt offside, frispark, kort osv. i afgørende situationer væk, ihvertfald hos mig, det er trist, da jeg syntes det var en god ting for at holde overblikket. Skinnet er der ikke noget nyt i, kedeligt og ikke nyskabende i mine øjne.
Det positive er dog helt klart spillerne, altså deres stats og priserne på dem. Men det er ikke helt tilpasset med klubbernes transferbudgetter, som jeg syntes virker lidt utroværdige. Pressedelen er da sjov i starten, men det er jo bare gentagelser af det samme hele tiden, så det trækker ikke så meget op i min bog.
Det blev sku en meget negativt indlæg, men det er vist sådan jeg har det med FM09 demoen, i øjeblikket overvejer jeg nøje at afbestille FM09.

3/10

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #50: 09 Nov 2008, 11:32 »

Flere som har en mening?

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #51: 09 Nov 2008, 12:29 »

Flere som har en mening?

Ja det er ringe

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 09 Nov 2008, 17:19 »

Skader ødelægger det hele. Jeg har endda prøvet at downloade Cesc træning, men så bliver de bare skadet i kamp. Jeg har nu med Liverpool fået 8 skader (5 på mere end 1 måned, 2 på mere end 3 måneder), i de to første venskabskampe.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

eucalyptus
Gæst

« Svar #53: 09 Nov 2008, 17:34 »

Jeg er meget skuffet over demoen, for mig virker det ikke som en prøve af et færdigt spil.
For at tage det vi alle har ventet  opleve op, 3D. Jeg er skuffet og vred over det. Når man ser på hvad andre spil har formået, er FM's 3D jo ingenting. Det er skandaløst ringe syntes jeg, jeg kan slet ikke se nogen mening med at det er kommet med i denne version, simpelthen fordi det ser så ufærdigt ud.
Det gode gamle 2D har faktisk taget et hak ned ad i mine øjne. Det virker meget mere urealistisk at spille kampene der nu. Der er ikke det samme naturlige "flow" i prikkernes og boldens bevægelser. Det hele ser bare forkert ud i mine øjne. Samtidig er de der skilte der kom op når der blev dømt offside, frispark, kort osv. i afgørende situationer væk, ihvertfald hos mig, det er trist, da jeg syntes det var en god ting for at holde overblikket. Skinnet er der ikke noget nyt i, kedeligt og ikke nyskabende i mine øjne.
Det positive er dog helt klart spillerne, altså deres stats og priserne på dem. Men det er ikke helt tilpasset med klubbernes transferbudgetter, som jeg syntes virker lidt utroværdige. Pressedelen er da sjov i starten, men det er jo bare gentagelser af det samme hele tiden, så det trækker ikke så meget op i min bog.
Det blev sku en meget negativt indlæg, men det er vist sådan jeg har det med FM09 demoen, i øjeblikket overvejer jeg nøje at afbestille FM09.

3/10
Jeg er glad for at se nogen andre nævne 2D delen, som efter min mening er helt hen i vejret. Har aldrig set noget så ringe, det ødelægger virkelig alt ved kampene. I forvejen havde jeg ikke tænkt mig at bruge 3D delen men ligefrem at 2D delen også skulle være så ringe har virkelig skuffet mig meget.

Troede et spil skulle blive bedre for hvert år der går, det er åbenbart noget jeg troede..... Sur

Rooland
Manager

« Svar #54: 09 Nov 2008, 17:44 »

Indtil videre er det nok det værste FM jeg nogen sinde har spillet.
Pressedelen var fin i starten, men blev efterhånden lidt kedeligt og jeg bruger den kun til vigtigere kampe nu. Skaderne vælter ind og det ser ikke ud til at man kan gøre noget ved det. 3D blev slet ikke som forventet og 2D er blevet gjort dårligere, så nu overvejer jeg om jeg bare skal spille med kommentarerne nederst i skærmen.
Det er nærmest blevet hver kamp, hvor en spiller har en meget dårlig kamp med fejlafleveringer og hele tiden bliver driblet. Selvom spillerne har højt formtal inden kampens start er der altid nogle, der falder helt sindsygt ned. Det er simpelthen alt for mange minusser i FM09, men der er dog også nogle plusser.
Transfermarkedet er blevet mere realitisk hvilket er fantastisk. Så behøver man ikke længere at bruge 2 års samlede transferpenge på en spiller. Assistents manageren er blevet mere involveret i spillet, hvor man kan bruge hans feedback i kampene til rigtig meget. Endelig er der de mindre nye features som klubbagrund, større kampreferater i nyhedsmenuen, udvidet klubinformation og de andre små ting der gør spillet sjovere at spille.

Men fejlene er stadig for store til at jeg gider at spille det. Jeg afbestiller dog ikke spillet, da jeg håber at SI får styr på det i patchen Smiley

4.0/10.0 Smiley
« Seneste Redigering: 09 Nov 2008, 17:55 af Rooland » Logged

borum
Ynglingespiller

« Svar #55: 09 Nov 2008, 17:49 »

Så dvs at den her grimme 2D forstætter i den den færdige udgave som kommer ud den 14?

Rooland
Manager

« Svar #56: 09 Nov 2008, 17:54 »

Indtil videre er det nok det værste FM jeg nogen sinde har spillet.
Pressedelen var fin i starten, men blev efterhånden lidt kedeligt og jeg bruger den kun til vigtigere kampe nu. Skaderne vælter ind og det ser ikke ud til at man kan gøre noget ved det. 3D blev slet ikke som forventet og 2D er blevet gjort dårligere, så nu overvejer jeg om jeg bare skal spille med kommentarerne nederst i skærmen.
Det er nærmest blevet hver kamp, hvor en spiller har en meget dårlig kamp med fejlafleveringer og hele tiden bliver driblet. Selvom spillerne har højt formtal inden kampens start er der altid nogle, der falder helt sindsygt ned. Det er simpelthen alt for mange minusser i FM09, men der er dog også nogle plusser.
Transfermarkedet er blevet mere realitisk hvilket er fantastisk. Så behøver man ikke længere at bruge 2 års samlede transferpenge på en spiller. Assistents manageren er blevet mere involveret i spillet, hvor man kan bruge hans feedback i kampene til rigtig meget. Endelig er der de mindre nye features som klubbagrund, større kampreferater i nyhedsmenuen, udvidet klubinformation og de andre små ting der gør spillet sjovere at spille.

Men fejlene er stadig for store til at jeg gider at spille det. Jeg afbestiller dog ikke spillet, da jeg håber at SI får styr på det i patchen Smiley

4.5/10.0 Smiley

Så skulle jeg lige prøve demoen igen og første kamp med Sao Paolo tangerer jeg min skadesrekord på 4 skader i en kamp  Sur

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #57: 09 Nov 2008, 17:59 »

Assistents manageren er blevet mere involveret i spillet, hvor man kan bruge hans feedback i kampene til rigtig meget.

Jeg er så tilgengæld træt af at han i HVER kamp mener at vi skal sætte to af deres angribere til altid at blive skærmet mod den svageste fod, to midtbanespillere skal altid presses og lidt senere også skærmes til deres svageste fod, og engang imellem skal en eller to takles hårdt. Det er røv surt hele tiden at skulle ind og sætte opp. instructions. Og så er det surt at se at de altid mener at mindst 2 af mine forsvarere hele tiden smider bolden væk.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rooland
Manager

« Svar #58: 09 Nov 2008, 18:08 »

Jeg er så tilgengæld træt af at han i HVER kamp mener at vi skal sætte to af deres angribere til altid at blive skærmet mod den svageste fod, to midtbanespillere skal altid presses og lidt senere også skærmes til deres svageste fod, og engang imellem skal en eller to takles hårdt. Det er røv surt hele tiden at skulle ind og sætte opp. instructions. Og så er det surt at se at de altid mener at mindst 2 af mine forsvarere hele tiden smider bolden væk.

Det sker også rimelig tit her Smiley Det med modstanderinstrukti oner kan jeg forstå, da de jo er de offensive kræfter på modstander holdet og assistenten vil selvfølgelig ikke have at de skal score Smiley Men man kan stadig godt overleve uden at sætte modstanderinstrukti oner.
« Seneste Redigering: 10 Nov 2008, 18:55 af Rooland » Logged

Guldbrand
Gæst

« Svar #59: 10 Nov 2008, 18:30 »

Nu har jeg spillet demo'en i en times tid, og jeg har ikke andet end at sige at den er pinlig. Medie delen er dårlig, og det bliver meget hurtigt kedeligt at svare på spørgsmålene. 3D'en er direkte ringe!! og med deres udmeldinger om at de ville vente med 3D'en til at teknologien var der til det, så havde jeg store forventninger til det. Men at det så viser sig at Premier manager 97 har en 3D del som er på samme niveau som den i FM09, er bare ikke godt nok. Og det spil er altså 12 år gammel !!!

Jeg glæder mig dog til når spillet udkommer, og til at patchen er downloaded for at se om det vil gøre spillet bedre.. hvis ikke, så ryger den på hylden med det samme. 

Iøvrigt er det da også fuldstændig uacceptabelt at man udsender en patch før spillet overhovedet udkommer. Hvis man ikke kan nå at gøre spillet færdig inden deres deadline, så må de da for helvede ansætte de ekstra folk der skal til. Det er jo ikke ligefrem fordi at det er første gang de sender et spil på markedet som ikke er færdigt, det er efterhånden hver eneste gang !!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010