home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 992 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 450837 gange)
JessThorup-FAN
Ynglingespiller

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #195: 03 Jan 2009, 13:52 »

skal du påstå at du kan få mig til at gøre det? så tager du fejl CHAMPEN OVER CHAMPS

-LFC-
Manager

« Svar #196: 03 Jan 2009, 13:59 »

skal du påstå at du kan få mig til at gøre det? så tager du fejl CHAMPEN OVER CHAMPS
Hold kæft hvor er du latterlig. Du siger, at du kan gøre det meget bedre end alek9000, men gider ikke sætte billede ind. Tag dig sammen helt ærligt! funny

enged
Gæst

« Svar #197: 03 Jan 2009, 14:03 »

Hold kæft hvor er du latterlig. Du siger, at du kan gøre det meget bedre end alek9000, men gider ikke sætte billede ind. Tag dig sammen helt ærligt! funny

Aldrig har jeg været så enig  funny funny Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #198: 03 Jan 2009, 14:03 »

Det her kan blive godt.

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #199: 03 Jan 2009, 17:45 »

Hvad siger i til dette FCK hold? I midten af 2. sæson.

http://i544.photobucket.com/albums/hh346/halleberry/fck.jpg

Til målmandsposten ankommer Stuart Taylor fra Aston Villa til sommer. Smiley

korzika
Gæst

« Svar #200: 03 Jan 2009, 17:53 »

Hvad siger i til dette FCK hold? I midten af 2. sæson.

http://i544.photobucket.com/albums/hh346/halleberry/fck.jpg

Til målmandsposten ankommer Stuart Taylor fra Aston Villa til sommer. Smiley

Godt hold. Kan godt lide dine køb af Goitom, Santon og Ramires. Specielt Santon og Ramires bliver rigtig gode, senere i spillet. Wink

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #201: 03 Jan 2009, 17:57 »

Godt hold. Kan godt lide dine køb af Goitom, Santon og Ramires. Specielt Santon og Ramires bliver rigtig gode, senere i spillet. Wink

Tak for bedømmelsen Smiley
Ramires er allerede super god, og han spiller fast for det brasilianske landshold.

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #202: 03 Jan 2009, 23:52 »

Her er mit Lyon hold lige før opstarten til tredje sæson. Jeg har vundet ligaen begge foregående år, og sidste år vandt jeg også CL. I er meget velkomne til at bedømme og komme med bud på svage led Peace

Lyon

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #203: 03 Jan 2009, 23:57 »

Her er mit Lyon hold lige før opstarten til tredje sæson. Jeg har vundet ligaen begge foregående år, og sidste år vandt jeg også CL. I er meget velkomne til at bedømme og komme med bud på svage led Peace

Lyon

Syntes du har et kanon hold, rent offensivt, men syntes at du mangler noget i det centrale forsvar og evt. en klasse defensiv midt, istedet for Makoun...

Men det er bare mig der syntes det og nu ved jeg jo ikke hvordan de spillere du har, har spillet...

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #204: 04 Jan 2009, 00:02 »

Lyon
Synes du har lavet nogle rigtig interessante indkøb, offensivt... Defensivt synes jeg dit hold hænger lidt bagefter, det ligner, uden jeg ved det, at du bruger cirka 70-75% af dit transferbudget på offensive spillere. Du skulle måske få det udlignet lidt mere, så det mere kommer til at ligne en 50/50, eller i hvert fald en 60/40...
Men det er jo bare ud fra et screenshot af din trup...
Alt i alt et meget bedre Lyon-hold end det du overtog i sommeren 2008... Smiley

Balkanos
Gæst

« Svar #205: 04 Jan 2009, 00:04 »

Hej alle, Hvad synes i om mit game med Arsenal.?

Jeg er i 2010 Januar måned, ved godt mit hold ikke er så bredt Men aligvel..

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/qNC85510.jpg = Mit hold

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/BiU85563.jpg = Stilling efter halvt år. (kun lukket  7 mål ind?

alek9000
Manager

« Svar #206: 04 Jan 2009, 00:05 »

Lyon
Får man mange penge i den franske?

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #207: 04 Jan 2009, 00:12 »

Synes du har lavet nogle rigtig interessante indkøb, offensivt... Defensivt synes jeg dit hold hænger lidt bagefter, det ligner, uden jeg ved det, at du bruger cirka 70-75% af dit transferbudget på offensive spillere. Du skulle måske få det udlignet lidt mere, så det mere kommer til at ligne en 50/50, eller i hvert fald en 60/40...
Men det er jo bare ud fra et screenshot af din trup...
Alt i alt et meget bedre Lyon-hold end det du overtog i sommeren 2008... Smiley
Syntes du har et kanon hold, rent offensivt, men syntes at du mangler noget i det centrale forsvar og evt. en klasse defensiv midt, istedet for Makoun...

Men det er bare mig der syntes det og nu ved jeg jo ikke hvordan de spillere du har, har spillet...

Som i begge selvfølgelig har spottet så har jeg prioriteret en stærk offensiv meget højt. Men defensiven er nu heller ikke ligefrem sjov at møde for modstanderne. Der har jeg valgt mere "ukendte" og billige spillere. Men alligevel er de alle af høj kvalitet og arbejder ekstremt hårdt og godt, hvilket kan ses på at jeg kun lukkede omkring 20 mål ind i ligaen sidste sæson. Men jeg kan godt se at der kunne mangle et par større navne i forsvaret Wink

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #208: 04 Jan 2009, 00:16 »

Får man mange penge i den franske?

Jeg har tjent rigtigt mange penge på spillersalg, blandt andet 255 millioner for Kim Källström. Derudover er der jo penge for at vinde ligaen og CL. Ellers tjener man ikke specielt meget i Frankrig vil jeg mene. Så har jeg hver sæson anmodet om større lønbudget og så flyttet pengene over til transfermidler, hvilket også giver en del Thumbs Up

EDIT: Nogle af spillerne er selvfølgelig også blevet sat til salg af deres klubber, og jeg har derfor fået dem billigt.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 00:18 af TottenhamHotspur » Logged

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #209: 04 Jan 2009, 15:34 »

Havd siger i til mit Hotspurs hold? Er lige blevet færdig med tredje sæson.

Første Sæson : Sluttede som nr 2 i PL
Anden Sæson : Sluttede som nr 3 i PL, og blev slået ud i kvartfinalen i CL af Roma
Tredje Sæson : VANDT PL & LIGA CUP Smiley Smiley Smiley, blev slået ud i kvartfinalen i CL af Man Utd

Please rate:

[img=http://img233.imageshack.us/img233/550/ratemitholdvq0.th.jpg]

TSF

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010