home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Oversigtstråd over klubber
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Oversigtstråd over klubber  (Læst 20193 gange)
Fat-Bastard
Gæst
 
Oversigtstråd over klubber
« : 02 Nov 2008, 21:10 »

Mit første projekt som crewmedlem her på siden bliver en udgave af et projekt, som jeg tidligere har haft startet på en anden FM-side: FM-klub- og ligatrådene. Konceptet er ganske simpelt.

Klub- og ligatrådene i FM-regi er udelukkende beregnet til diskussion af klubber og ligaer i FM-henseende. Al diskussion af klubber og ligaer i forbindelse med fodbold bedes holdt til deres retmæssige steder.

Diskussionerne omhandler primært erfaringer med klubberne, både i forhold til taktikker, spillerkøb, den eksisterende trup, regler for ligaerne og lignende. Forumet indeholder både tråde om klubber og ligaer. Der udbedes derfor grundig overvejelse ved oprettelse af nye tråde. Eksempelvis bør der ikke oprettes en tråd til diskussion af en indonesisk eller sydafrikansk 2. divisionsklub. Der bør formentlig startes en ligatråd til udveksling af erfaringer med ligaen i stedet. Eksempelvis kan her nævnes Ejido, som jeg har startet et spil i demoen med. De spiller i den spanske 2. Division B, og jeg har derfor nøjedes med at oprettet en ligatråd til eventuel udveksling af erfaringer.

Grundreglen er blot, at trådes status kan ændres, og trådenes status er flydende. Hvis der ikke kommer nok aktivitet i din klubtråd, kan du ændre den til en ligatråd (eller en kombineret klubtråd). Fx kan man forestille sig, at Ajax nemt kan have sin egen tråd, mens Heracles fra samme liga ikke kan. Derfor kunne man forestille sig et scenarie med en Ajax-, en PSV- og en Feyenoord-klubtråd, mens de øvrige hollandske hold kunne henvises til en kombineret tråd.

Al dette er dog ren spekulation. Her i starten er grundreglen, at vi ser hvordan trådene udvikler sig og kun skrider ind og ændrer status for dem i voldsomme tilfælde af fejlvurdering. God fornøjelse med de nye klub- og ligatråde i FM-regi. For god ordens skyld bør det desuden understreges, at faste klubtråde fra det gamle 'spiller- og klubagenternes kontor' selvfølgelig også er velkommen i denne forumsektion. Dette er blot et forsøg på at organisere udvekslingen af erfaringer med specifikke klubber og ligaer.

Ligatråde

Engelske Coca-Cola Championship-klubber
Spanske 2. Division B-klubber
Italienske Serie B-klubber
Danske Viasat Sport Divisions-klubber

Klubtråde


Danmark
AaB
Brøndby IF
Esbjerg
FC København
FC Midtjylland
OB
Randers

England
Arsenal FC
Bolton Wanderers
Chelsea FC
Liverpool FC
Manchester City
Manchester United
Sunderland
Tottenham Hotspur
West Ham
Blackburn Rovers
Newcastle United
Aston Villa

Frankrig
Lyon
Marseilles
Paris Saint-German
Bordeaux
Lens
St. Etienne

Italien
AC Milan
Genoa
Inter
Sampdoria

Spanien
FC Barcelona
Real Betis
Real Madrid
Sevilla
Valencia
Villarreal

Tyskland
F.C Bayern München
Hamburger SV
Hertha Berlin
Hoffenheim
Werder Bremen
Wolfsburg

Øvrige
CFR Cluj
Dinamo Zagreb
FC Salzburg
Galatasaray
Hearts FC
Standard Liége
« Seneste Redigering: 23 Feb 2009, 11:44 af g00n » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen til vores nye FM-klubtråde (Oversigtstråd)
« Svar #1: 03 Nov 2008, 00:51 »

Skidegodt initiativ, og meget tiltrængt. Synes megen diskussion om forskellige klubber endte i de helt forkerte tråde før (primært fordi der ikke var nogen rigtige), så glæder mig nu til at kunne føre lange diskussioner omkring forskellige klubbers spillere/muligheder, uden at være off-topic.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Velkommen til vores nye FM-klubtråde (Oversigtstråd)
« Svar #2: 15 Nov 2008, 23:53 »

Så jeg kan F.eks. godt starte en hoffenheim tråd (tror der er mange som er/eller vil være Hoffenheim)
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen til vores nye FM-klubtråde (Oversigtstråd)
« Svar #3: 16 Nov 2008, 20:50 »

Ja, det burde ikke være noget problem, patrick_J!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Velkommen til vores nye FM-klubtråde (Oversigtstråd)
« Svar #4: 21 Nov 2008, 16:53 »

Under klubsøgning og erfaringsdelen, burde man så ikke lave forskellige lande hvor så hver klub kommer ind under deres respektive land? Hvis nu der er 10 fra Italien, 8 fra Tyskland, 15 fra England, 12 fra DK osv., ville det da være meget praktisk og smart, i stedet for at man skal sidde og kigge flere sider igennem.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen til vores nye FM-klubtråde (Oversigtstråd)
« Svar #5: 21 Nov 2008, 16:54 »

Under klubsøgning og erfaringsdelen, burde man så ikke lave forskellige lande hvor så hver klub kommer ind under deres respektive land? Hvis nu der er 10 fra Italien, 8 fra Tyskland, 15 fra England, 12 fra DK osv., ville det da være meget praktisk og smart, i stedet for at man skal sidde og kigge flere sider igennem.

Kig i første indlæg...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst
 
Sv: Oversigtstråd over klubber
« Svar #6: 21 Nov 2008, 16:58 »

Jeg synes denne ide er/var geniel... Men der er bare så forbandet lidt der gider bruge den og derfor kommer der jo 117 tråde plus det løse op om ting som allerede er blevet belyst tidligere!!

Hvorfor gider man som bruger ikke bare lige vente 20 sek med at oprette en tråd for lige at undersøge om der ikke allerede er en ligende om ens klub/spiller??
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Oversigtstråd over klubber
« Svar #7: 21 Nov 2008, 17:17 »

Tja, det er vist mere et generelt problem med tråde om FM (og problemer med det) i forhold til klubtråde. Der er endnu ikke blevet oprettet to klubtråde med samme klub, hvilket da må være tilfredsstillende. Efterhånden dukker der nok flere og flere tråde op, og så er det jo godt med en oversigtstråd, og så må forummods'ene bare slette hvis der dukker flere op med samme klub.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Oversigtstråd over klubber
« Svar #8: 22 Nov 2008, 16:00 »

Jeg vil lige sige at FC Salzburg er fra Østrig, og ikke Tyskland, som står længere oppe.
Logged

Sivasli_
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Oversigtstråd over klubber
« Svar #9: 25 Nov 2008, 14:32 »

Jeg har lige tilføjet Galatasaray SK fra Tyrkiet.. en lille update :-)
Logged

Re re re, ra ra ra Galatasaray Galatasaray Cimbombom

Jogge_drescher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Oversigtstråd over klubber
« Svar #10: 27 Nov 2008, 16:12 »

Har tilføjet en tråd med Fck
Logged

Breezer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Oversigtstråd over klubber
« Svar #11: 29 Nov 2008, 02:04 »

Ny klubtråd projekt er startet.
Første tråd tilføjet er F.C Bayern München (Find linket i første post Smiley )
Ny tråd er tilføjet, nemlig tyske Hamburg S.V
« Seneste Redigering: 29 Nov 2008, 10:18 af breezerdk » Logged


wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Oversigtstråd over klubber
« Svar #12: 04 Dec 2008, 19:31 »

Ny klubtråd med Standard Liège!
Link: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18390.msg565452#msg565452
Må vi få linket op i første indlæg? Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Oversigtstråd over klubber
« Svar #13: 05 Dec 2008, 18:36 »

I behøver ikke at skrive det herinde i et indlæg, jeg opdaterer tråden som jeg falder over dem Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Oversigtstråd over klubber
« Svar #14: 23 Dec 2008, 15:58 »

Liége ligger ikke i Frankrig, men derimod i Belgien Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010