home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  FM09 - Sjove/interresante billeder
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: FM09 - Sjove/interresante billeder  (Læst 259980 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: FM09 - Sjove/interresante billeder
« Svar #300: 23 Jan 2009, 22:21 »

okay, dét fattede jeg ikke meget af Grin er også mega træt..
altså de spillere som eks. spanien fritstiller hvert år, kommer på det hold der eller hvad?  Peace

Hvis nu Real Madrid fritstiller en spiller, kommer han på det hold, så andre hold kan se de spillere som er fritstillede, hvis du forstår.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #301: 23 Jan 2009, 22:22 »

Hvis nu Real Madrid fritstiller en spiller, kommer han på det hold, så andre hold kan se de spillere som er fritstillede, hvis du forstår.

nååårh.. på den måde. cool nok Peace ved du om jeg også kan se dem? de kampe der kom der nemlig ikke en oversigt over eller noget.. de blev bare vist der.

It's all, part of the plan.

Yoggidk
Gæst

« Svar #302: 23 Jan 2009, 22:25 »

nååårh.. på den måde. cool nok Peace ved du om jeg også kan se dem? de kampe der kom der nemlig ikke en oversigt over eller noget.. de blev bare vist der.

Jeg fik engang hvor jeg var Murcia en med det, hvor jeg kunne sende talentspejdere, der var nogen okay spillere på holdene..

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #303: 23 Jan 2009, 22:30 »

Jeg fik engang hvor jeg var Murcia en med det, hvor jeg kunne sende talentspejdere, der var nogen okay spillere på holdene..

okay  Smiley

ivanb7
Lilleputspiller
*

« Svar #304: 23 Jan 2009, 23:57 »

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #305: 24 Jan 2009, 00:14 »

Og hvorfor er det sjovt/interessant? Huh

Vuelve la ilusión

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #306: 24 Jan 2009, 00:15 »

Fordi AaB ikke er en østrigsk klub.

Læs hele meddelelsen.Thumbs Up

Bave
Gæst

« Svar #307: 24 Jan 2009, 00:15 »

Og hvorfor er det sjovt/interessant? Huh

"Troest sagde, at han ikke er vild efter at skifte til en klub i Østrig"

LamaeN
Lilleputspiller
*

« Svar #308: 24 Jan 2009, 15:14 »

Min bror har været ude for en ret underlig episode, med et af hans unge talenter i hans Tottenham save. Manden det hele omhandler er den små-eccentriske Gaspar Rey.
I starten lagde man mærke til Reys konstante skift i frisurer. Dette er der for så vidt ikke noget underligt i, men at det skete hver eneste uge blev alligevel anset for værende en smule besynderligt. Gaspar Reys næste træk skulle vise sig at blive endnu mere ekstremt.
Hans store idol, Michael Jackson har gjort det, så den gode Rey tæntke "Hey?! Det gik sgu da fiiiint nok...!", og besluttede således at.. Ja, billedet taler vidst for sig selv.
Presenting Gaspar "Jackson" Rey:

http://img230.imageshack.us/img230/6223/reyblacktowhiteer1.jpg
« Seneste Redigering: 24 Jan 2009, 16:21 af LamaeN » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #309: 24 Jan 2009, 15:19 »

Min bror har været ude for en ret underlig episode, med et af hans unge talenter i hans Tottenham save. Manden det hele omhandler er den små-eccentriske Gaspar Rey.
I starten lagde man mærke til Reys konstante skift i frisurer. Dette er der for så vidt ikke noget underligt i, men at det ekete hver eneste uge blev alligevel anset for værende en smule besynderligt. Gaspar Reys næste træk skulle vise sig at blive endnu mere ekstremt.
Hans store idol, Michael Jackson har gjort det, så den gode Rey tæntke "Hey?! Det gik sgu da fiiiint nok...!", og besluttede således at.. Ja, billedet taler vidst for sig selv.

Opstemt Opstemt Opstemt funny funny funny funny funny

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #310: 24 Jan 2009, 15:30 »

I starten lagde man mærke til Reys konstante skift i frisurer. Dette er der for så vidt ikke noget underligt i, men at det ekete hver eneste uge blev alligevel anset for værende en smule besynderligt. Gaspar Reys næste træk skulle vise sig at blive endnu mere ekstremt.

Haha  Opstemt

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #311: 24 Jan 2009, 15:41 »

Omg! crazy funny

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #312: 24 Jan 2009, 22:49 »

Fin landsholds debut af Bojan? Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #313: 24 Jan 2009, 22:52 »

I starten lagde man mærke til Reys konstante skift i frisurer. Dette er der for så vidt ikke noget underligt i, men at det skete hver eneste uge blev alligevel anset for værende en smule besynderligt. Gaspar Reys næste træk skulle vise sig at blive endnu mere ekstremt.

Shockeret funny Peace

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #314: 24 Jan 2009, 23:43 »

WTF?! Opstemt

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010