home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23471
  1 Bruger, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aria123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Fejl i demo´en?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i demo´en?  (Læst 23046 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Fejl i demo´en?
« Svar #45: 02 Nov 2008, 13:54 »

Lyden i 3D er et sekund e.l. foran hele tiden. 3D-delen fungerer overhovedet ikke godt. Og pressemøderne er kedsommelige. Hvad er der tilføjet af nyt siden 08'erern?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JKJ
Gæst

« Svar #46: 02 Nov 2008, 14:39 »

Lyden i 3D er et sekund e.l. foran hele tiden. 3D-delen fungerer overhovedet ikke godt. Og pressemøderne er kedsommelige. Hvad er der tilføjet af nyt siden 08'erern?

Jeg synes faktisk det er lidt sjovt at man skal tage stilling til de spørgsmål man bliver spurgt om, man skal da lige tænke sig lidt om inden man smider det første det bedste svar afsted...
Babel er feks ikke tryk ved mig som manager, men synes at jeg svarede fint på de spørgsmål jeg fik og har nu tillid til at jeg nok skal klare det Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #47: 02 Nov 2008, 14:58 »

Ved ikke om dette kan gå som en decideret fejl, men scorede på langskud med Sami Hyypiä i nat. funny Fra 35 meter. Grin
Jeg scorede fra 45 meter med Robinho, hvor den fløj lige over målmandens hoved...
BTW: Jeg har ikke fået en eneste skade endnu, og jeg har allerede 3 saves.

FTR
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 02 Nov 2008, 16:39 »

Hold kæft hvor er det irreterende, når man trykker tilbage en gang. Går den tilbage to gange:(SkuffetSkuffetSkuffet Og når man skriver!!

shawtey
Lilleputspiller
*

« Svar #49: 02 Nov 2008, 16:44 »

Skaderne er nok mit største problem. Får minimum 3 per kamp hvis jeg er heldig. Er jeg uheldig får jeg 7 per kamp.

Ikke verdens mest vellykkede demo. Dejligt der kommer en patch allerede på udgivelsesdatoen.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #50: 02 Nov 2008, 16:51 »

mht. skader, så får jeg heller ikke særlig mange. ikke flere end jeg gjorde i FM08 i hvert fald.
I skal bare lave et nyt træningsprogram, eller ændre på standarden, så får i ikke så mange skader.

Seller95
Manager

« Svar #51: 02 Nov 2008, 16:56 »

Er det bare mig eller tager kampene ikke meget længere tid end i 08 ?
Jeg ser dem ikke 3D. men synes det tager længere tid end i 08

Arsenal <3

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #52: 02 Nov 2008, 16:58 »

er det bare ved mig, men mit spil det fryser konstant fast, jeg legede lidt med vinklerne i en kamp og så frøs den, mega træls, men ellers har jeg ikke oplevet det med skader og har da spillet en del kampe nu, plus jeg er helt vild med at BIF har logo og spiller billeder Opstemt men jeg er ret så begejstret med demo'en og glæder mig om muligt til at spillet havner i min postkasse Opstemt

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Maldinho
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 02 Nov 2008, 17:05 »

Sådan gør den også med mig Buscaka Skuffet

Out of darkness cometh light!!

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #54: 02 Nov 2008, 22:01 »

Jeg får en .dll-fejl når jeg installerer.  ticked off                                                                                                     

Kører Vista der er lovlig og fuldt opdateret.

Jeg har prøvet at installere og afinstallere et par gange.
Nogen der ved hvor den .dll-fil skal ligge?

EDIT: Mit SS virker åbenbart ikke Sur

Der står at der mangler en .dll fil som hedder d3dx9_37.dll

Du skal instalere den nye direct x - den er i mappen og hedder dxwebsetup

Paco G.
Juniorspiller
**

« Svar #55: 02 Nov 2008, 23:08 »

Er der nogen der ved om man kan spille fm08 selvom man installer fm09 demo? Eller giver det problemer?
Kommer der en patch når fm09 udkommer? For det virker som, at der er mange fejl i demoen.

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #56: 02 Nov 2008, 23:17 »

Jeg døjer også sindsygt meget med skader, bare på venskabskampene inden sæsonen starter har jeg fået seks langtidsskader...

Fredborg
Lilleputspiller
*

« Svar #57: 03 Nov 2008, 00:29 »

Ved ikke hvor jeg skal skrive det her ...

Men har lig hentet demoen til min Mac , og kan bare ikke åbne den skide fil ... Nogen som kan hjælpe - kunne være vildt dejligt Smiley

FC.Lenin
Ynglingespiller

« Svar #58: 03 Nov 2008, 01:31 »

jeg synes det er super irriterende at "int" og "inj" har samme ikon farve, da det som eksemplificeret ovenfor kan få en til at miste oveblikket over reelle skader og folk der bare er ude med landsholdet. Kampprogrammet er ikke det rigtige, hvilket er lidt trist. jeg har utroligt mange skader lige som de fleste andre. 3d delen hakker meget ved mig, men hvis i ikke har de problemer er det nok bare min com, der ikke er helt kraftig nok. jeg droppede lynhurtigt at spille på dansk, da der var fuldt med sproglige fejl (for ikke at nævne kommaerne), men plejer at spille på engelsk så ved ikke om det er anderledes end i 08

I øvrigt fedt at alex Hleb kun har 1 i longshots, den fu***ng cunt kan jo ganske enkelt ikke score længere væk en 35½ cm fra målet(og selv der er der problemer)

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

TheIqMaster
Lilleputspiller
*

« Svar #59: 03 Nov 2008, 03:30 »

jeg har slet ikke haft de problemer med skader som alle andre klager over.. det eneste problem hos mig er at 3d ikke virker. jeg kan ikke engang skifte det på.. og så var der lige da jeg spillede med AaB mod Man Utd i champions league gruppespillet og Christiano Ronaldo satte et frispark i kassen som Jeppe Curth var så heldig at få krediteret som et selvmål selv om at han stod på Utds banehalvdel:-D

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010