home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  5 Brugere, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132723 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Opdateret transfers?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Opdateret transfers?  (Læst 1482 gange)
CNHenriksen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Opdateret transfers?
« : 29 Okt 2008, 17:50 »

Er der nogle der ved hvordan det ser ud med transferne i 09? Er det updateret fra det sidste transfervindue eller hvordan?

Jeg har hørt at fx. Brøndby stadig har Katongo og Retov, imens de hverken har Krohn-Dehli, Jan K eller Jallow.
Det synes jeg vil være noget ærgeligt, hvis det ikke er opdateret.
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Opdateret transfers?
« Svar #1: 29 Okt 2008, 17:52 »

Det er jo helt hen i vejret! FM er altid! Fuldt opdateret... Tror du skal tilbage til midten af 90'erne, for måske at finde en lille fejl i deres database, så det du har hørt er bare noget gøgl, for det kan simpelthen ikke passe!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Opdateret transfers?
« Svar #2: 29 Okt 2008, 17:54 »

Er også rimelig sikker på, at de seneste transfers er med Smiley
Logged


CNHenriksen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Opdateret transfers?
« Svar #3: 29 Okt 2008, 17:59 »

Det er jo helt hen i vejret! FM er altid! Fuldt opdateret... Tror du skal tilbage til midten af 90'erne, for måske at finde en lille fejl i deres database, så det du har hørt er bare noget gøgl, for det kan simpelthen ikke passe!

Ved heller ikke hvor meget man skal tro på det. Det var noget jeg så på et andet debatforum. Umiddelbart har jeg også svært ved at tro på det, for jeg kan da huske helt tilbage til CM 01/02, hvor Hans Backe var i FCK allerede fra sæsonstart, selvom han reelt første var ansat i virkeligheden pr. 1/1..

Men jeg håber nogle kan afkræfte mit rygte, for det ville ødelægge hele totaloplevelsen, hvilket ville være ærgelig med alle de flotte forbedring, vi kan se frem til..
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Opdateret transfers?
« Svar #4: 29 Okt 2008, 18:00 »

De har sagt at de ikke når at få Harry Redknap med i Spurs, så alle ændringer der er sket efter den transfer kommer nok ikke med Smiley

Edit : Men kan da godt være jeg smider en lille rettelse op, hvor fejlene i spillet er rettet Smiley Der plejer ihvertfald altid at være et par sprogfejl Smiley
« Seneste Redigering: 29 Okt 2008, 18:03 af Rooland » Logged

Lakxe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Opdateret transfers?
« Svar #5: 29 Okt 2008, 18:20 »

Men jeg håber nogle kan afkræfte mit rygte, for det ville ødelægge hele totaloplevelsen, hvilket ville være ærgelig med alle de flotte forbedring, vi kan se frem til..
Tror roligt du kan trække luft ind. Den danske research plejer at være i top, så der skulle ikke være problemer
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Opdateret transfers?
« Svar #6: 29 Okt 2008, 19:11 »

Er der nogle der ved hvordan det ser ud med transferne i 09? Er det updateret fra det sidste transfervindue eller hvordan?

Jeg har hørt at fx. Brøndby stadig har Katongo og Retov, imens de hverken har Krohn-Dehli, Jan K eller Jallow.
Det synes jeg vil være noget ærgeligt, hvis det ikke er opdateret.

Den tør jeg godt sige er forkert. SI har alle transfers med ihvertfald frem til transfervinduet sluttede og sikkert også flere som Krohn-Dehli og Jallow. Jeg kan slet ikke forestille mig andet. Peace
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010