home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 859 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets priser i EPL
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Årets priser i EPL  (Læst 2476 gange)
Ali
Reserveholdsspiller

Årets priser i EPL
« : 25 Apr 2006, 01:02 »

Årets spiller: Steven Gerrard
Årets unge spiller: Wayne Rooney

Årets hold: Shay Given (Newcastle) - Pascal Chimbonda (Wigan), John Terry (Chelsea), Jamie Carragher (Liverpool), William Gallas (Chelsea) - Steven Gerrard (Liverpool), Frank Lampard (Chelsea), Joe Cole (Chelsea), Cristiano Ronaldo (Manchester United) - Thierry Henry (Arsenal), Wayne Rooney (Manchester United)

Jeg mener, at årets unge spiller er helt fin, selvom Fabregas også har været god, men det er årets spiller, som man har ramt fuldstændig forkert med. Gerrard var uden tvivl fantastisk i starten af sæsonen, men man kan sige det samme om Henry gennem de sidste par måneder. Henry har faktisk ført et midterhold - hvilket de jo var uden ham - til et tophold på ganske få måneder. En anden spiller, som jeg synes bør være højere end Gerrard, er Terry. John Terry er ikke menneskelig med den syge stabilitet og fantastiske spil. Han redder Chelsea i begge ender, og det er endda mere, end man kan forvente af selv de bedste forsvarsspillere, så stor cadeau til ham for det.

Årets hold er helt fin pånær én undtagelse, da jeg mener, at Gamsten godt kunne have taget Ronaldos plads, men det er vel en smagssag.

Opinions?

Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Årets priser i EPL
« Svar #1: 25 Apr 2006, 01:26 »

Jeg er meget enig i årets hold, men jeg syntes på en eller anden måde der mangles en Darren Bent på holdet, og for mig at se er den eneste grund til Lampard er på årets hold alle hans dejlige mål. i I mine øjne har han i denne sæson i ualmindelige mange kampe været usynlig i store dele af kampen, det har måske mest været i de europæiske kampe, hvor han er blevet matches og overmatches. Det hænger selvfølgelig ikke sammen med pladsen på årets hold i PL.

Så jeg er faktisk stort set enig.!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

wirenfeldt
Gæst

« Svar #2: 25 Apr 2006, 01:45 »

Valget af Gerrard er smukt! Han er fuldstændig unik, og det er virkelig ham der er den afgørende faktor for Liverpool! Og med 19 mål i sæsonen er han endda klubbens topscorer! Samtidig synes jeg at han har gjort det godt HELE sæsonen, hvorimod Henry, som du selv siger, har gjort det godt i nogle måneder. Denne pris bliver ikke uddelt på en spillers sidste måneders præsentationer, men hele sæsonen, som en helhed! Og Gerrard's bundniveau har virkelig været godt, så rigtig godt valg!
Hvad der så sker for året ungdomsspiller ved jeg ikke? Som du selv fremhæver, så vil jeg mene at Fabregas er det bedste og mest oplagte emne til denne pris, men åbenbart ikke? Folk er stadig imponeret over Rooney's gennembrud, KOM NU VIDERE? Han er overvurderet!

Årets hold, ja. Her ser man jo så at "rådet" som har uddelt disse priser har været domineret af Man Utd-fans.. Christiano Ronaldo præstere jo ikke det halve af hvad han har gjort? Og ja, jeg siger det igen, han er overvurderet! MEGET endda.. Han spiller for sig selv, ikke for holdet. På et stor hold som Man Utd er der ikke plads til egoister, sådan er det bare! Så ja, hvorfor ikke Gamsten istedet?

Mgt09
Gæst

« Svar #3: 25 Apr 2006, 11:20 »

med 19 mål i sæsonen er han endda klubbens topscorer!

Tja, nu er det jo den bedste mand i PL der er blevet valgt, så er det vel lige meget hvor mange mål han har scoret i ikke PL kampe.

Dermed ikke sagt, at det ikke er fortjent, men min stemme var nok gået til Henry eller Terry, hvorfor kan læses i det Ali skriver.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 25 Apr 2006, 11:41 »

Valget af Gerrard er smukt! Han er fuldstændig unik, og det er virkelig ham der er den afgørende faktor for Liverpool! Og med 19 mål i sæsonen er han endda klubbens topscorer! Samtidig synes jeg at han har gjort det godt HELE sæsonen, hvorimod Henry, som du selv siger, har gjort det godt i nogle måneder. Denne pris bliver ikke uddelt på en spillers sidste måneders præsentationer, men hele sæsonen, som en helhed! Og Gerrard's bundniveau har virkelig været godt, så rigtig godt valg!

Han har været en skygge af sig selv i senere tid imo, mens Henry faktisk har været på toppen i alt den tid, han har spillet (lidt begrænset, men stadig fantastisk) Smiley

Angående Lampard, så er han ihf blevet overmatchet et par gange i CL, men det er en EPL-pris, så det er ikke medregnet. Hvis han ikke var blevet valgt, så skulle det Xabi Alonso eller Makélélé imo, da de begge er gevaldigt undervurderede imo; de bidrager med enormt meget.

United-styrer
Gæst

« Svar #5: 25 Apr 2006, 14:03 »

Årets spiller

Svært at sige hvorvidt det er fortjent. Jeg har vistnok kun set omtrent fem kampe fra Liverpools side i år. Dog har Henry været fænomenal på det sidste, hvor det virkelig har været vigtigt, og da han er topscorer, ville han fra mit synspunkt være det rigtige valg.

Årets unge spiller

Her burde det efter min mening klart være Francesc Fabregas. Han er stabil, uselvisk, ja, han kan næsten det hele, mens Rooney i de fem-ti Premier League-kampe jeg har kunnet se i år, ikke har været imponerende. Han er efter min mening en smule for begrænset i sit spil, da han ikke er det store tekniske vidunder. Om han har været fantastisk i de 30 resterende kampe, det skal jeg ikke kunne sige.

Årets hold

Jeg synes generelt, det ser fornuftigt ud. Cristiano Ronaldo burde dog i mine øjne ikke være på, mens angrebspladsen ved siden af Henry kan diskuteres grundigt, da der har været mange gode på den plads.

SirToby
Manager

« Svar #6: 25 Apr 2006, 14:19 »

Årets unge spiller

Her burde det efter min mening klart være Francesc Fabregas. Han er stabil, uselvisk, ja, han kan næsten det hele, mens Rooney i de fem-ti Premier League-kampe jeg har kunnet se i år, ikke har været imponerende. Han er efter min mening en smule for begrænset i sit spil, da han ikke er det store tekniske vidunder. Om han har været fantastisk i de 30 resterende kampe, det skal jeg ikke kunne sige.

Arhh, der sætter jeg grænsen. Rooney ikke et teknisk vidunder? Han er fantastisk teknisk, men vi kan blive enige om, at hans driblinger ikke er så stærke. Så Årets unge spiller går til Wayne Rooney IMO.

Årets spiller må gå til topscorer Henry eller stabile Terry.

Årets hold ser fint ud.

United-styrer
Gæst

« Svar #7: 25 Apr 2006, 14:25 »

Arhh, der sætter jeg grænsen. Rooney ikke et teknisk vidunder? Han er fantastisk teknisk, men vi kan blive enige om, at hans driblinger ikke er så stærke. Så Årets unge spiller går til Wayne Rooney IMO.

Han er udmærket i sine førsteberøringer o.l., men han overvurderer sine evner, når det kommer til driblinger. Derfor ryger chancerne tit i vandet, fordi han hellere vil drible, hvilket han ikke er så stærk til, end at slippe bolden. Sådan har det i hvert fald set ud i de fleste af de kampe, jeg har set.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 28 Apr 2006, 19:09 »

Jeg må også sige at Rooney har spillet fantastisk i et par kampe, men han har godt nok også været en kegle i nogle andre af de Man Utd kampe jeg har set. Jeg ville personligt også sætte min stemme på Cesc som årets unge spiller, knægten er jo kun 18 og spiller bedre end Roy Keane i hans prime... Hvordan Rooney kan vurderes højere forstår jeg ikke, men det er jo samme scenarie med at en angriber bliver vægtet højere end en midtbanespiller i andre kåringer

Mht. årets spiller ville jeg nok sætte min stemme på Terry. Henry har igen spillet en flot sæson og scoret mange mange mål, men Terry har stået utroligt stabilt i forsvaret i Chelsea, og han har fortjent den pris. Hvordan du, wirenfeldt, kan mene at Gerrard skal have prisen, forstår jeg ikke. Han har spillet udemærket, men så heller ikke bedre end det. At han er den allerbedste spiller i PL synes jeg slet ikke. Terry, Henry, Lampard har alle været bedre.

Mht årets hold synes jeg godt nok at den er utrolig præget af Man Utd, Chelsea og Liverpool. Kigger de kun på stillingen og finder de bedste spillere på de 3 øverste hold? Jeg synes at en mand som Touré burde været på den liste, og ja en Gamst og Defoe samt synes jeg da også kunne være derpå. Men flot at de har valgt Given og Chimbonda...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #9: 28 Apr 2006, 20:49 »

Jeg må også sige at Rooney har spillet fantastisk i et par kampe, men han har godt nok også været en kegle i nogle andre af de Man Utd kampe jeg har set.

Alle spillere har off-days, Rooney har været rigtig god i år, men især i den sidste halvdel af sæsonen!

Jeg ville personligt også sætte min stemme på Cesc som årets unge spiller, knægten er jo kun 18 og spiller bedre end Roy Keane i hans prime.....

Nu skal vi da vist snart have pudset de Arsenal-briller  Wink  Cesc er god, men Roy Keane i hans prime er han nu alligevel ikke.......... endnu

Mht årets hold synes jeg godt nok at den er utrolig præget af Man Utd, Chelsea og Liverpool. Kigger de kun på stillingen og finder de bedste spillere på de 3 øverste hold? Jeg synes at en mand som Touré burde været på den liste, og ja en Gamst og Defoe samt synes jeg da også kunne være derpå. Men flot at de har valgt Given og Chimbonda...

Jeg synes også at Toure har gjort det rigtig godt, men jeg er ikke helt enig i at Defoe er blevet overset, så god har han ikke været i år, skal vi have en Spurs spiller med, burde det nok være Robbie Keane eller en Michael Carrick.

Nu er jeg jo United mand men jeg må tilstå at jeg ikke forstår at Cristiano er på årets hold, han har haft nogle gode kampe, men han har også været anonym i mange andre............ desværre og han har det med at "slå op" i banen, hvis tingene ikke lykkes for ham med det samme.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2006, 20:51 af Metsu1 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 28 Apr 2006, 21:30 »

Nu skal vi da vist snart have pudset de Arsenal-briller  Wink  Cesc er god, men Roy Keane i hans prime er han nu alligevel ikke.......... endnu
Åååh Fabregas, Aååh Fabregas.. He's Only Eighteen, He's Better Than Roy Keane... [Repeat Chorus] Wink
Citat
Nu er jeg jo United mand men jeg må tilstå at jeg ikke forstår at Cristiano er på årets hold, han har haft nogle gode kampe, men han har også været anonym i mange andre............ desværre og han har det med at "slå op" i banen, hvis tingene ikke lykkes for ham med det samme.
Ja, det vil jeg give dig helt ret i.. Det samme synes jeg er tilfældet for Rooney. Jeg så ham mod.. Tror det var West Ham, hvor han spillede fabelagtigt, og så virkelig ud til bl.a. at spille fair og "være glad", og der måtte jeg tage hatten af for ham. De næste 3 Man Utd kampe jeg så så, var han anonym det meste af tiden, og gad ikke rigtig noget.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #11: 28 Apr 2006, 21:36 »

Åååh Fabregas, Aååh Fabregas.. He's Only Eighteen, He's Better Than Roy Keane... [Repeat Chorus] Wink

Hehe godt ord igen og her gik jeg og troede, at der ikke var nogen Arsenal fans, der havde humor  Grin For humor er det da, for det har i hvert fald ikke noget med virkeligheden at gøre  Wink  Keano, Keano, Keano  Thumbs Up

Ja, det vil jeg give dig helt ret i.. Det samme synes jeg er tilfældet for Rooney. Jeg så ham mod.. Tror det var West Ham, hvor han spillede fabelagtigt, og så virkelig ud til bl.a. at spille fair og "være glad", og der måtte jeg tage hatten af for ham. De næste 3 Man Utd kampe jeg så så, var han anonym det meste af tiden, og gad ikke rigtig noget.

Rooney har aldrig været anonym i 3 kampe  Opstemt

Tror du egentlig I mister Cesc til sommer???

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 28 Apr 2006, 21:44 »

Det kommer an på om han har den klausul som nogle folk påstår at han har.. Altså at Barca kan købe ham tilbage for et vist beløb... Hvis han ikke har den klausul, så nej... Og siden der ikke har været nogen officiel udmelding eller ret skarpe rygter, så tvivler jeg på at han bliver solgt.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 30 Apr 2006, 23:01 »

Defoe er end ikke fast mand på Spurs' hold, så jeg forstår ikke lige, at du vil have ham på.

Det kommer an på om han har den klausul som nogle folk påstår at han har.. Altså at Barca kan købe ham tilbage for et vist beløb... Hvis han ikke har den klausul, så nej... Og siden der ikke har været nogen officiel udmelding eller ret skarpe rygter, så tvivler jeg på at han bliver solgt.

Barca har ikke brug for ham, når Deco, Xavi, Iniesta og van Bommel kæmper om de to pladser, som Fabregas kan spille Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14: 30 Apr 2006, 23:05 »

Barca har ikke brug for ham, når Deco, Xavi, Iniesta og van Bommel kæmper om de to pladser, som Fabregas kan spille Smiley

Kommer jo helt an på hvor lang den klausul er. Er den lang nok, så håber og tror jeg, at han kommer til Barca til den tid, van Bommel tøffer af. Så er han også blevet udviklet en del i Arsenal.
Dog tror jeg ikke på, at Barca har den klausul, som der er blevet snakket om.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010