home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132723 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Kamera vinklerne i FM09
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Kamera vinklerne i FM09  (Læst 5019 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Kamera vinklerne i FM09
« Svar #15: 29 Okt 2008, 13:46 »

Overhovedet ikke. Synes såmænd også det hele er lidt FOR "hyped" omkring udgivelsen. Men sådan har SI nu engang valgt det - og så må FM-scenen blot følge trop med features dag efter dag....

Kunne man ikke bare lukke posen op en gang for alle....

Målet med disse ting er jo næppe de nuværende fm spillere, men de muligt nye, derfor man laver blogs features etc anderledes i år.
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kamera vinklerne i FM09
« Svar #16: 29 Okt 2008, 13:53 »

Målet med disse ting er jo næppe de nuværende fm spillere, men de muligt nye, derfor man laver blogs features etc anderledes i år.
Det ved jeg ikke rigtigt. Det er klart, at de markedsføringskanal er (eksempelvis HMV) de har benyttet strækker sig langt ud over FM-scenen, så i den forstand har du ret. Men er nye features ikke mest interessante, hvis man kender de gamle og kan se forbedringerne?
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kamera vinklerne i FM09
« Svar #17: 29 Okt 2008, 14:01 »

Men dét har jo ikk noget med FM at gøre.. Håber da SI har lavet det ordentligt til FM Smiley

Jeg er 100% sikker på, at det er lavet ordentligt med hensyn til nuværende spillere. Synes det bliver sjovere at se, om man pludselig får spillere (regens) der ikke er rigtige. De laves jo tilfældigt af spillet, så de kan jo ikke forudprogrammeres. Til gengæld er nuværende spillere jo programmeret fra start af. (men det kan jo være at en programmør et sted har nosset i det).

Hvis det ikker er ordentligt, så laver de nok en patch Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Kamera vinklerne i FM09
« Svar #18: 29 Okt 2008, 14:07 »

Det ved jeg ikke rigtigt. Det er klart, at de markedsføringskanal er (eksempelvis HMV) de har benyttet strækker sig langt ud over FM-scenen, så i den forstand har du ret. Men er nye features ikke mest interessante, hvis man kender de gamle og kan se forbedringerne?

Både og men altså jeg citerer bare Miles, for det er hvad de selv har udtalt omkring det.
Logged

Lakxe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kamera vinklerne i FM09
« Svar #19: 29 Okt 2008, 14:16 »

Hvis man var helt ny bruger, så ville jeg da foretrække der kom én feature-liste - det her med at "klikke opdatere" hver dag en uge til demo-release... det skaber da blot mere forvirring efter min mening. Tror jeg som førstegangsinteress eret ville drukne i info..... hvad er nyskabende og hvad er ikke?
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Kamera vinklerne i FM09
« Svar #20: 29 Okt 2008, 14:17 »

Well de features der annonceres løbende er jo småting, de store ting er jo afsløret for længst.
Logged

Lakxe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kamera vinklerne i FM09
« Svar #21: 29 Okt 2008, 14:21 »

Det var jo netop det, vi snakkede om. Hypen ved de små, meget små, nye features... og det er med garanti ikke dem der får folk til at vælge FM09 til eller fra.

Men markedsorienteret-tænkt - så når man da flere eventuelle købere. Og i sidste ende, så er det vel det der tæller
Logged


raulmadrid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kamera vinklerne i FM09
« Svar #22: 29 Okt 2008, 16:21 »

seriøst.... Der blev brugt tid på at fortælle noget så vildt at man nu også kunne vælge om man var mand eller dame!!!!
Jeg tror vi har fået det meste info........
Logged

Lakxe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kamera vinklerne i FM09
« Svar #23: 29 Okt 2008, 20:22 »

Synes egentlig også det er liiidt sjovt at se "kampen" mellem FMFreaks og FMDanmark. Begge sider kører nøjagtigt de samme nyheder denne uge (selvfølgelig med god grund). Men lige nu vinder FMFreaks vidst den kamp...

Må se hvem der først kommer med deres eget link til demoen. Det må være vindertrækket...
Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010