home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Nekrolog Konkurrence 2008
| | | |-+  Nekrolog 4
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nekrolog 4  (Læst 2663 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Nekrolog 4
« : 24 Okt 2008, 21:28 »

Spillet kom i år 2007 nærmere Oktober måned. Jeg kan huske at jeg glædede mig vildt meget til jeg fik spillet på udgivelsesdatoen. Jeg havde høje forventninger til spillet da jeg synes at FM 07 var et godt spil. Det blev så dagen hvor spillet kom hjem til mig dengang en Oktober dag i Frederiksværk. Kan huske min far var nede og tømme postkassen omkring kl 09 15, da han kom tilbage efter at have været i postkassen sagde han "Mikkel du har fået post". Jeg håbede virkelig på det var det nye Football Manager 2008 og selvfølgelig var det Football Manager 2008 som lå på mit computerbord. Der var slet ikke tid til at sove mere, jeg skulle bare op i en fart og så tænde min computer og i med det nye spil. Jeg satte spillet i D-drevet og begyndte at installere spillet, kan huske det næsten føltes som en evighed før den kom op på 100%.

Nu var jeg så i hovedmenuen og fik startet det første spil op med Brøndby. Det nye skin som var kommet til FM 08 synes jeg virkelig så rigtig godt ud , jeg kiggede først rundt i de forskellige ting og sager inden jeg kiggede på mit hold, jeg læste igennem linie for linie hvad bestyrrelsen skrev til mig og jeg var virkelig i min egen verden og tænkte bare det spil her er virkelig fantastisk. Jeg kunne godt lide at man kunne justere sit budget og få flere penge til spillere men jeg tænkte aldrig over konsekvensen ved at jeg måske kunne få minus rigtig mange millioner. Jeg kan huske at jeg ikke var så god til det med at finde talenter og generalt bare det med at søge efter gode spillere i starten. Efterhånden synes jeg det blev bedre og bedre på den måde man skulle søge efter spillere og jeg fandt ud af de vigtige ting man skulle bruge til diverse spillere da jeg så det når man trykkede fortsæt. Jeg synes det var en god ting at der var lidt hjælp at hente mens man sad og ventede på den gik videre og når nu man var ny. Det var også i FM 08 at netspil begyndte sådan virkelig for mig. Jeg synes virkelig det er lækkert at spille netspil i FM 08. Jeg kan godt lide at man spiller mod mennesker og ikke bare mod computeren. Man kan jo altid få et godt råd af dem eller give et. Jeg har spillet fast med 2 i netspil og vi spillede en masse forskellige netspil vi kom f.eks den ene gang til 2010 tror jeg. Nogle gange synes jeg også FM 08 er rigtig godt når man spiller alene hvis man nu en dag sidder og keder sig og der slet ikke er noget at lave. ( låner lige Cesc/Niko`s Citat fra fmf) Bare sidde og drikke noget varm kakao på en kold vinterdag.

Lige pludselig kom der updates , skins og en masse andre fede ting. Inden de ting kom tænkte jeg det her spil kan da slet slet ikke blive bedre men jeg synes nu nok at det kunne blive bedre efter man fik update , et nyt skin og billeder af spillerne samt en masse af de rigtige trøjer. Det var prikken over i`et. Jeg faldt selv for skinet FLEX da jeg synes det så godt ud. Jeg synes det var rigtig godt med billeder af spillerne for ligesom at fylde resten af en spillerprofil ud men havde du spurgt mig inden jeg vidste man kunne have fået det var jeg faktisk ligeglad. Nogle gange når man så fandt en spiller som så synes så sjov ud fik man da også et lille grin. Jeg blev mere og mere forventningsfuld når der så kom nye og nye ting. Så kom der lige pludselig patch og en større facepack og selvfølgelig skulle jeg have det.

Jeg kan godt lide det ved Football Manager 2008 at man kommer hele følesregistret igennem når man spiller. Jeg ved godt man ikke kan vinde hver eneste kamp man spiller og derfor ved jeg da der kommer nederlag igennem en sæson, nogle nederlag bare mere triste end andre. Jeg kan huske jeg elskede når man scorede til 1-0 , 2-1 altså bare man fik sejr i overtiden. Når man så selv lukkede et mål ind i overtiden som gjorde man tabte så hang jeg jo lidt med munden. Men jeg har altid spillet med 2D delen når jeg har spillet manager. Hvilket jeg er meget tilfreds med.

Jeg synes det er meget godt med udvalget af ligaer i de forskellige lande også at der er Champions League , Uefa Cup osv. Jeg synes det er godt når man går ind i ligaen og trykker på regler så kan man se hvilke pladser giver Champions League og hvilke giver Uefa cup især når man lige pludselig kommer i tvivl så synes jeg det var en meget god tilføjelse de havde lavet der. Men jeg er rigtig meget tilfreds med at Sas Ligaen og bare selve Danmark med rigtige spillere er med. Det er også en fed ting at man både kan være landstræner og klub manager på samme tid for at fylde de lange pauser fra ligaen med klubhold ud med landsholds og så satse på at komme i Hall Of Fame.

Jeg har næsten lagt spillet på hylden da demoen til Football Manger 2009 snart er på vej. Jeg har faktisk kun gang i et netspil som det eneste. Men jeg har virkelig været glad for FM 08 og brugt rigtig mange timer på spillet. Der har været gode og dårlige spil men sådan er livet , op og nedture er der jo også i livet. Det kunne være en fed tilføjelse hvis de lavede sådan en tæller at hver gang man åbnede FM så begyndte den at tælle sekunder , minutter og timer istedet for at det er i selve det spil man spiller. Men jeg vil snart ligge et mindeværdigt spil på hylden og tage imod FM 09 med åbne arme. Et spil jeg virkelig har store forventninger til. Tak til dem som har spillet med mig i Football Manager 08. Tak til dem som har lavet diverse ting til Fm 08 som jeg har brugt og lært en del af. Tak til holdet bag Football Manager 2008.

« Seneste Redigering: 24 Okt 2008, 22:22 af Sunbao » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010