home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1182 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Polterabend
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Polterabend  (Læst 2720 gange)
N17
Manager

Polterabend
« : 23 Okt 2008, 20:35 »

Hej alle,
Er der nogen herinde der har et forslag til hvad man kunne lave på en polterabend? Har da nogle idéer, men kunne godt tænke mig, at få lidt inspiration herinde fra! Smiley
Det skal afholdes omkring Nykøbing formentlig, så ved ikke hvad der er der omkring, men kom bare med idéer... Har selv paintball og gocart som et par idéer.
- JS

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Polterabend
« Svar #1: 23 Okt 2008, 20:36 »

Fornuftige idéer... Husk nu stripperen!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #2: 23 Okt 2008, 20:39 »

Måske du skulle skrive hvilken Nykøbing, du snakker om? Der er da vist flere af dem.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #3: 23 Okt 2008, 20:39 »

Har hørt du kan få Hawk1nZ for billige penge - selvfølgelig betalt med jyske-dollars.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Chakana
Manager

« Svar #4: 23 Okt 2008, 20:40 »

Bare se afsnittet 'Piverts polterabend', så kan du få inspiration! crazy

Men gocart og paintball lyder nice, også stripperen!

Arsenal Football Club

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5: 23 Okt 2008, 21:05 »

Jeg har et par ting jeg gerne vil sige, da jeg jo har prøvet det:

1) Husk at lave det unikt.
2) Husk at det også skal være "sjovt" for offeret. Et polterabend skal være et godt minde.

Min personlige polterabendt forholdt sig således.

Jeg blev helt uventet hentet af alle gutterne. Og derefter fik jeg smidt noget vanvittigt grimt tøj på (gule træningsbukser, som var minimum 5 størrelser for små, en piges top (så maven hang lidt ud), og en alt, alt for stor trænings trøje, og tilsidst en gul sun-cap fra 70'erne). Der efter blev jeg tilbudt 1 Unterberger, som jo smagte af helvede til.

Derefter blev jeg smidt i en bil, og ned til Haderslev's militærbane. Den var desværre optaget, så jeg blev istedet taget med ud til fodboldbanerne. Her skulle jeg så løbe 5 gange rundt sammen med en anden. Eller ikke sammen med men mere som en direkte modstander (og han var i meget bedre form end jeg!). Reglerne var simple. Pr. 30. sekund jeg kom senere ind end ham, efter 5 runder, kostede mig en shot. Klarede jeg ikke 5 runder kostede det mig varme shots (føj!), og ellers var det bare kolde shots.

Derefter var der diverse konkurrencer. Der var blandt, andet straffesparks-konkurrence, hvor jeg skulle slå mindst 3 (det var forskelligt, vi spillede flere). Og vandt jeg fik jeg kolde shots, tabte jeg var det varme.

Sådan var dagen præget af diverse konkurrencer.

Og så var der det sjoveste. Tre af mine kammerater havde hver deres rolle.
1 x dommer
1 x bøddel
1 x stikker

Stikkeren var dem, som var min "ven" hele dagen og hele tiden lokkede mig i fedtefadet. Dommeren bestemte min straf, når jeg fx var for flabet, eller pev over strabasserne. Bødlen var den som udførte straffen (som for det meste bestod i at tvinge Unterberger i mig!)

Håber det gav lidt inspiration. Det var i hvert fald en kanon, sjov dag.

EDIT; Der var ingen stripper, men det var også helt unødvendigt...

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #6: 23 Okt 2008, 21:11 »

Det lyder i hvert fald som en god dag, Spezialized Opstemt!

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #7: 23 Okt 2008, 21:15 »

1. Bortfør "ofret".
2. Kæld ham i utrolig grimt tøj.
3. Paintball.
4. Gocart, med diverse konkurrencer,
5. Stripperen kommer ind i billedet.
6. Byen sammen med alle vennerne, med noget lir.(Hvor alle kan at det er personens polterabend.)

Sex korte fra mig Smiley - & god fornøjelse.

N17
Manager

« Svar #8: 23 Okt 2008, 22:35 »

Måske du skulle skrive hvilken Nykøbing, du snakker om? Der er da vist flere af dem.

Det jo selvfølgelig rigtigt, men nede omkring Falster Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

kasperbp12
Manager

« Svar #9: 23 Okt 2008, 22:40 »

Altså ved Lolland-Falster??

N17
Manager

« Svar #10: 23 Okt 2008, 22:47 »

ja Kasper

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 23 Okt 2008, 23:01 »

Sådan noget her får mig altid til at foreslå ting, jeg selv ville hade, men de fleste ville elske at prale med:

1. Faldskærmsudspring. Jeg har hørt, det kun er halvt så slemt som at være gift. Da jeg kun har prøvet at være gift, skal jeg ikke kunne sige det ...

2. En dag som dyrepasser. Jo, jo, man kan komme til det. Da jeg selv har fobier overfor alle dyr fra støvmider (der så heldigvis ikke kan ses) til blåhvaler, ville jeg self stige af, men efter sigende sku' man være pisse cool, hvis man har båret på en fugleedderkop og klappet en abe. Set herfra er man bare ulækker, men Herregud ...

3. Dykkerkursus. Lyder umiddelbart ordinært, men igen: Ifølge ganske mange alfahanner er man fed på B.S.-måden, hvis man har ligget på to meter havvand i fuldt udstyr og basket rundt. Da jeg ikke bryder mig om mænd, som trækker i gummitøj, ville jeg være stærkt afvisende, men som sagt ser mange anderledes på den slags ...

Tre kvikke fra hoften. Mvh. Niels

Kvitte
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 24 Okt 2008, 10:26 »

Min svoger blev vækket af en tissemand der blev klasket i panden på ham... Og så smed alle vennerne ham i et jesus kostume (læs: Et lagen med hul til hovedet), og så fik han et stort trækors, som han så bar igennem hele København. Se det var altså morsomt! Opstemt

Det er ikke forkert at fejle. Det er forkert ikke at lære af sine fejl.

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 24 Okt 2008, 12:27 »

Vil helt sikkert sige, som Spezialized, at man skal tage hensyn til sit 'offer'.
- tænk på hvad han selv ville finde sjovt og gør noget af det. En polterabend er ikke lig med en regulær ydmygelse, selv om det nok er sjovere for de andre tilstedeværende.
Den sidste polterabend jeg var på, forløb således:

En af hans gode venner, havde aftalt at komme hjem til vores 'offer' for at gennemgå tale og andet til den store dag. I stedet kom der 12 mand høj, og fik en god solid morgen mad. Derefter kørte vi ud på opdagelse i en lille bus der var lejet. Herefter stod den på go-cart, paintball og derefter frokost. til forkost blev der også serveret div drikke, og herefter havde vi lidt ala det samme som  Spezialized beskrev. Til slut havde vi fundet en kok til at give kursus, og lave mad til os, med lidt (læs: meget) druk.

Det var en super god dag for ham. Det sagde han da i hvert fald.
Men rådet er, tænk over hvem jeres 'offer' er. Er han bange for vand, drop dykkerkursus. Det er ingen kunst at lave noget der sjovt for flertallet, men at lave noget der er sjovt, udfordrende og værdigt til at blive mindet for alle, er en anden sag.

N17
Manager

« Svar #14: 29 Okt 2008, 21:41 »

Synes det er helt vildt svært at lave sådan noget, nu skal vi så først og fremmest finde ud af hvor meget andre vil give. Derefter kan jeg så småt gå igang, men har også overvejet noget bowling, hvor han så skal være udklædt - eller i hvert fald være så man kan se, at han skal giftes.

Så indtil videre er følgende ting i overvejelse.
- Hente ham til middag og få noget mad - eller om morgenen(han er bestemt ikke morgenmenneske)
- Go-cart eller Paintball
- Frokost/aftensmad
- Bowling med gul kegle og lidt udklædning

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010