|
Enzo
|
|
Nogle der ved hvorfor der ikke er andre kampe i oddssektionen end de 4-5 stk. der nu er?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Fordi vores 2 odds medlemmer begge er udenbys i denne weekend og de 2 andre enten sover eller er faldet i FM gryden. Vi prøver selvfølgelig at få lagt lidt kampe op.
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Opdatering af odds? Bare tilføj FCK kampen, tak!
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Opdatering af odds? Bare tilføj FCK kampen, tak!
Værsgo
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Haha, og så nåede jeg ikke at spille alligevel.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Ingen CHL odds? 
|
|
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
retov4
Lilleputspiller
|
|
dagens gaver milan sejr til odds 2,10 zenit sejr til 2,50 og arsenal til 4,30 så er den dag vidst reddet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Kan vi få et par CL kampe på? 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Hvornår bliver resultaterne fra igår opdateret?
|
|
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Så snart en fra sektionen har tid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Hvornår bliver resultaterne fra igår opdateret?
Så er der opdateret. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Så der kampe oppe til iaften!! Vi søger nye crew medlemmer til odds sektionen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Så er sektionen igen fyldt op til weekenden. Der er både engelsk, italiensk, spansk fodbold m. fl. på programmet, plus en ny runde i NFL.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC