home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Arsenal.. Mangler Opstilling
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Arsenal.. Mangler Opstilling  (Læst 4548 gange)
Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #15: 21 Okt 2008, 14:56 »

Jeg bruger den allerede crazy Og Richards fik da også smidt en i kassen Hævet Øjenbryn
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #16: 21 Okt 2008, 14:57 »

Glimragende. Så er den ged da vist barberet Smiley
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #17: 21 Okt 2008, 15:06 »

Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #18: 21 Okt 2008, 15:09 »


Jeg har haft en Bayern spil hvor jeg (selvfølgelig) havde Schweinsteiger, og jeg var ikke imponeret over ham.
Skyd ham af hurtigst muligt og køb Matias Fernandez istedet for. Der får du value for money imo Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #19: 21 Okt 2008, 15:11 »

Okay. Tak for hjælpen.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #20: 21 Okt 2008, 15:45 »

Arsenal-4ever
Efter at have kigget på dine taktik og spillere vil jeg da også komme med nogle idéer til opstilling og taktik.
Lad os starte med forsvaret. Du har to utroligt hurtige offensive back, og det skal udnyttes. Derfor foreslår jeg at du smider dine backs op på en wingback position, og trækker en pil frem til der hvor en normal OMV/OMH vil stå. På denne måde for du fuldt udbytte af dine backs offensive kvaliteter, samtidig med at de hjælper til i det defensive. Dine backs må gerne have lidt frihed til at drible, da det er dem der skal komme ud over fløjene og ligge indlægene.
At have så offensive backs kræver selvfølgelig to kvalitets midterforsvare og en hårdt arbejdende defensivmidtbane. Dine to FC Micah Richards og Kolo Touré burde uden tvivl være gode nok til at denne taktik skal kunne fungere. De er to fantastiske spillere der altid er sikre i defensiven.
Ligesom Richards og Touré burde Flamini være god nok til at fungere i taktikken. Jeg vil råde dig til at lade din defensive stå måske bare et eller to hak længere ned i mentaliteten, for at være sikker på at der bliver lukket af.
Jeg synes det er rigtig godt at du spiller med en lille diamant, og synes ikke du burde spille med fløje. Den eneste rigtige fløj du har er Quaresma og han burde også sagtens kunne fungere i en mere smal diamant.
Når du har en så stærk pasningsspiller som Fabregas er der naturligvis oplagt at bruge ham som spilfordeler. Dette vil jeg råde dig til at gøre.  Denilson, Fabregas og Flamini udgør en af de mest pasningssikre midtbaner i spillet, og derfor vil det være godt med en teknisk men samtidig pasningstærk offensiv midt. Her Rosicky som du også har inde et rigtig godt valg, men en spiller som Agüero ville også sagtens kunne gøre det godt.
Din offensive midt skal gerne kunne splitte din modstanders forsvar, enten med driblinger eller også med stikninger. Grundet sidst nævnte er det også utrolig vigtigt at din offensive spiller har høje stats i afleveringer da det er ham der skal kunne ligge de afgørende stikninger til dine angribere.
Hvis din midtbane skulle blive for smal, så er backsne altid ledige og klar til at spurte op og ligge et indlæg.

I dine holdindstillinger foreslår jeg at du spiller med hurtige og korte afleveringer, og med højt tempo. Mine erfaringer sige at det ikke gør den helt store forskel hvordan bredden er med denne taktik, men jeg vil foretrække at spille smalt.
Dette er i mine øjne en skrædersyget taktik til Arsenal da de besider verdensstærkeste pasningsspilere. Jeg har sjældent haft succes med andre klubber end Arsenal med denne taktik, men tilgengæld plejer den at være garanteret succes med netop Arsenal. 
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #21: 21 Okt 2008, 17:02 »

Jeg har selv haft et Arsenal game med præcis den 4-1-2-1-2 taktik, og stødte ind i de samme problemer som dig. Man styrer spillet fuldstændigt, men scorer egentlig ikke specielt mange mål. Det skyldes som andre nævner manglen på fløje, og jeg vil også mene at RVM har set løsningen på problemet. Sæt dine 2 backs frem så opstillingen bliver mere offensiv og du får mulighed for at spille bolden ud på fløjene. Det giver langt flere spilmuligheder og sørger for at dine modstandere ikke ender med at have 5-7 spillere stående i feltet, hvilket gør det ekstremt svært at score

Derudover skal du nok sørge for enten at få dig en Schneider type på din AMC position, eller en spiller der ikke er alt for glad for at skyde udefra, da du ellers nemt smider en 10 angreb væk per kamp alene på skud udefra. Desuden ville jeg passe på ikke at få en AMC hvis primære styrke er hurtighed eller at kunne drible, en spiller med et godt blik for spillet og gode pasninger er i mine øjne vigtigere, da han så vidt muligt sende snesevis af farlige pasninger op til dine 2 angribere. Agüero er i mine øjne ikke en spiller der passer ind på AMC positionen i denne opstilling.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #22: 22 Okt 2008, 11:56 »

Tak for rådene.. Jeg tror jeg prøver RVMs, da den egner sig bedst til min spillertrup.. Har i nogle råd til spillerindkøb, eller er mit hold stærkt nok?
Logged

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #23: 22 Okt 2008, 15:12 »

Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #24: 22 Okt 2008, 15:16 »

Det er præcis den måde jeg mente.
For at være helt ærlig har jeg ikke lige nogle idéer til spillerkøb, da du i mine øjne står stærkt på samptlige positioner. Dine spillere burde uden tvivl fungere med denne taktik.

Så held og lykke med den Smiley
Logged

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #25: 22 Okt 2008, 15:19 »

Mange tak.. Jeg skal nok skrive når jeg kommer lidt længere.
Logged

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #26: 24 Okt 2008, 11:03 »

Hvad synes i om denne taktik:

                    Lehmann
         Richards  Garay  Kolo Toure
                       Flamini
             Fábregas  Dénilson
     Quaresma   El Kun  Rosicky
                 Adebayor/Huntelaar



Tag lige forhold for at jeg sidder i skolen, så jeg kan umiddelbart ikke poste ss..
Og jeg kan oven i købet ikke huske om Rosicky spiller der hvor jeg har sat ham,
eller der hvor jeg har sat Quaresma. Og selvfølgelig omvendt med Quaresma.  crazy
Logged

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #27: 24 Okt 2008, 19:55 »

Hallo? Nogen der gider svare?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #28: 24 Okt 2008, 20:12 »

Hvad med at spørge i tråden, der er lavet til det? ;-)

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16991.0
Logged

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal.. Mangler Opstilling
« Svar #29: 24 Okt 2008, 20:49 »

Eller så prøv denne her:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16684.0
Har vundet 2 mesterskaber og 1 Champions League titel på 2 sæsoner.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010