home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Reputation?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Reputation?  (Læst 2004 gange)
spørgefuglen
Ynglingespiller

Reputation?
« : 20 Okt 2008, 18:46 »

Hvis ens reputation skal stige skal man komme langt i internationale turneringer, men sådan noget som at spille venskabskampe i andre lande vil det også hjælpe på det?

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

-RVM-
Førsteholdsspiller

Sv: Reputation?
« Svar #1: 20 Okt 2008, 18:53 »

Spørgefuglen:
Mener kun at din reputation stiger baseret på hvordan holdet klare sig i store internationale turneringer. Tror du også at reputationen stiger lidt ved at du vinder din liga, og dermed har adgang til internationale turneringer. Ved ikke om du har lagt mærke til det, men jeg oplever at hvergang jeg vinder min liga og har adgang til internationale turneringer, kan jeg lokke spillere til som jeg ikke kunne lokke til klubben før sæsonen gik i gang. Derfor må klubbens reputation være steget.
Selvfølgelig stiger den mest vis du præstere godt i store internationale turneringer.
Jeg tror dog ikke at venskabskampe i udlandet har nogen indflydelse på din reputation.

alek9000
Manager

« Svar #2: 20 Okt 2008, 18:53 »

Tror ikke det hjælper. Det virker kun hvis du vinder turneringer Smiley. SAS liga, Champions League, UEFA cuppen osv.

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #3: 20 Okt 2008, 19:52 »

Nej det var også det jeg regnede med.

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #4: 20 Okt 2008, 20:01 »

Egentlig et meget godt spørgsmål spørgefuglen Smiley..

Men tror også som alek siger, at man skal vinde turneringer. Dog synes jeg at ens Reputation burde blive en smule højere hvis du med et lavt rangerede hold slog et hold som Liverpool i en venskabskamp, men mon ikke det er ændret i FM10 eller 11 Peace..

shazaib
Juniorspiller
**

« Svar #5: 21 Okt 2008, 13:03 »

vis man er i europa tunering kan man lokke flere spillere til

If u tell what u want ill give u what u want

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #6: 30 Okt 2008, 14:43 »

Hvad hvis man skriver kontrakt med "store" navne/profiler? Synes også det burde give noget.

Rooland
Manager

« Svar #7: 30 Okt 2008, 14:47 »

Det gør den vist ikke Smiley

Den stiger når du vinder turneringer og efter hver sæson Smiley

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 30 Okt 2008, 14:48 »

Hvad hvis man skriver kontrakt med "store" navne/profiler? Synes også det burde give noget.

Jeg tror det stiger, for det gør trøjesalg i hvert fald!!

Så, jo det vil jeg tro!  Wink

Lang tid siden sidst! Peace

alek9000
Manager

« Svar #9: 30 Okt 2008, 14:49 »

Man kan jo tjekke med modifier. Smiley

Rooland
Manager

« Svar #10: 30 Okt 2008, 14:51 »

Egentlig et meget godt spørgsmål spørgefuglen Smiley..

Men tror også som alek siger, at man skal vinde turneringer. Dog synes jeg at ens Reputation burde blive en smule højere hvis du med et lavt rangerede hold slog et hold som Liverpool i en venskabskamp, men mon ikke det er ændret i FM10 eller 11 Peace..

Det ville være en meget dum idé, da en venskabskamp kun er en test kamp til den kommende sæson, hvor der testes spillere og nye formationer og derfor spiller man aldrig på ligeså højt niveau, som i normale kampe.

Og hvad så hvis man arrangerer 10 venskabskampe mod større hold inden sæsonen og vinder dem alle samme? Skal man så kunne købe Ronaldo, Torres og Drogba med Everton?

Det er desuden meget nemmere at vinde over hold i venskabskampe end det er i rigtige kampe i FM.

Rooland
Manager

« Svar #11: 30 Okt 2008, 14:53 »

Jeg tror det stiger, for det gør trøjesalg i hvert fald!!

Så, jo det vil jeg tro!  Wink

Økonomien har da slet ingen ting at gøre med din reputation?

Så hvis man har købt 10 verdensklasse spillere og vundet 3 mesterskaber med fx. Chelsea på 3 år, får man så 10000 i reputation og så kan man faktisk købe alle spillere på planeten også dem klubberne ikke vil sælge?

Det lyder altså latterligt.

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #12: 30 Okt 2008, 15:11 »

Udfaldet af venskabskampene skal selvfølgelig være underordnet.

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #13: 30 Okt 2008, 15:14 »

Økonomien har da slet ingen ting at gøre med din reputation?

Så hvis man har købt 10 verdensklasse spillere og vundet 3 mesterskaber med fx. Chelsea på 3 år, får man så 10000 i reputation og så kan man faktisk købe alle spillere på planeten også dem klubberne ikke vil sælge?

Det lyder altså latterligt.

Med Chelsea skal det selvfølgelig ikke have den store effekt. Forkælede storklubs fans er vant til store navne, men hvis nu Thisted skriver kontrakt med John Terry, kunne det jo være at folk i andre lande ville finde ud af at der var en klub der hed Thisted.

Rooland
Manager

« Svar #14: 30 Okt 2008, 15:29 »

Med Chelsea skal det selvfølgelig ikke have den store effekt. Forkælede storklubs fans er vant til store navne, men hvis nu Thisted skriver kontrakt med John Terry, kunne det jo være at folk i andre lande ville finde ud af at der var en klub der hed Thisted.

Den skal stadig ikke stige mere. Hvis det sker skal man havde en reputation på mindst 9800 og hvis man så ligger 200 til før man kan købe en markant anden klasse spillere kan man ligepludeslig lokke alle spillere i verden til klubben.

Bare fordi Robinho er skiftet til City gider Van Nistelrooy, Fabregas og Ronaldo, da heller ikke.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010