home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 335 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Os Leões
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Os Leões  (Læst 7488 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Os Leões
« Svar #15: 18 Okt 2008, 15:35 »

God update Smiley Fint skrevet, fedt banner Wink Og fedt med et lån af Maniche Smiley
Logged


LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Os Leões
« Svar #16: 18 Okt 2008, 16:11 »

God update Smiley Fint skrevet, fedt banner Wink Og fedt med et lån af Maniche Smiley

Mange tak.

Hehe, ja, jeg synes også, at banneret er ganske godt Peace
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Os Leões
« Svar #17: 18 Okt 2008, 16:13 »

Meget bedre banner. Fedt med Maniche. Du skriver godt, og det er bare forståeligt.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Os Leões
« Svar #18: 18 Okt 2008, 17:26 »

Jeg synes lige at jeg skal komme med en kommentar til denne blog. Du er jo en af mine ynglingsbloggere så det fortjener du virkelig.


Det skriftlige:
Det skriftlig er et niveau, sjældent set bedre. Du skriver kanon godt og du formår at varierer godt i dit sprog. At du sætter det op i små bidder frem for et stort marathon kan jeg godt lide, og jeg synes faktiks at det er nemmere at læse end det var i din tidligere blog. Du får det også til at hænge sammen med din gode brug af tegnsætning, og det er virkelig sådan noget der skaber en god sproglig blog.

Layout og grafik:
Sevlom indholdet af bloggen er vigtigst gør en god opsætning også godt i min bog. Opsætningen er enkel og sikker og du voger dig ikke ud i noget overfint, halløh hvor det til sidst ser grimt ud. Grafik er der ikke voldsom meget af, men det mangler der bestemt heller ikke i denne fantastiske blog. Dine bannere er utrolig flotte, og stor cadeau til hvem der end har lavet dem. (siger ikke du ike kan ha lavet dem crazy)
Så der er heller ikke noget at komme efter her.
Jeg har ikke noget at kritisere her, men håber at du fortsætter med at gøre på samme måde som tidligere.

Historien:
Historien er der ikke så meget at sige til. Du holder indkøbene inde i det realistiske område, og laver ingen vanvittige panikkøb som i virkeligheden aldrig ville forekomme. Du fortæller den i jeg-format hvilket jeg godt kan lide. Så historien er også helt perfekt i for mit vedkommende.

Bloggen i helhed:
Denne blog har helt klart potientiale til noget stort. Vi ved alle at dine blogs holder i lang tid, så der skulle der jo ikke være noget problem. Jeg håber du holder dig i Sporting Lissabon i meget lang tid da det er en meget spændende klub som jeg glæder mig meget til at følge i fremtiden. Jeg synes ikke du behøves at ændre på noget så længe du køre med denne opsætning. Hvis du går over til en anden, ville en smule grafik, eller i hvert fald et billede gavne, men denne opsætning er rigtig lækker og ikke noget du bør ændre på. KIU Louisnott, og kom så i gang med nogle flere updates.
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Os Leões
« Svar #19: 19 Okt 2008, 14:22 »

Meget bedre banner. Fedt med Maniche. Du skriver godt, og det er bare forståeligt.

Mange tak. Var også selv glad for lige at få lokket Maniche til.

Jeg synes lige at jeg skal komme med en kommentar til denne blog. Du er jo en af mine ynglingsbloggere så det fortjener du virkelig...

Super med en så lang kommentar, rigtig dejligt.

Og så en sådan en af slagsen, gør det jo bare endnu bedre. Det giver rigtig meget selvtillid, at du på den måde går direkte ind og roser bloggen.

Til det med grafikken, så skal al rosen gå til Erzael, da han har været min redning, efter et par forsøg, som ikke rigtig endte... lad os sige lykkeligt. Så, tak igen til dig, Erzael.

Jeg har indtl videre ikke nogen intentioner til, at gå over til et andet "design". Da jeg "konstruerede" dette, var det med hensigt på, at få lavet et design der ikke indeholldte så meget grafik, for at se hvor meget jeg kunne dominere det med min tekst - og hvor godt det blev. Jeg er selv ganske tilfreds.

Jeg satser på at kunne holde bloggen i gang til i hvert fald FM 09-udgivelsen, og så må jeg tage den derfra hvad lysten siger. Ang. update, så regner jeg med der triller en ind her om en times tid  Wink
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Os Leões
« Svar #20: 19 Okt 2008, 15:24 »



S P O R T I N G !



I min ærgrelse over ikke at have fået hapset nogle billetter, til kampen mod vores evige rivaler, FC Porto. Ganske vidst var det Super Cup-kampen, men det betyder alligevel noget. Jeg ville ufattelig gerne en tur til ”Estadio do Sporto Lisboa e Benfica”, som stadionets fulde navn nu engang er. Men hvad fanden; man kan ikke være lige heldig hver gang.

Jeg har i hvert fald uanset hvad, ikke tænkt mig at gå glip af denne kamp. Det er også derfor jeg har valgt at invitere en bunke venner over. Min første indskydelse var bare at det skulle være Rui. Men ting udvikler sig, og vi blev en god håndfuld mennesker hjemme foran fjernsynet. Sådan noget er nu altid meget hyggeligt. Godt en halv time inden kick off, var der smukt pyntet op i stuen - eller nærmere stort set hele lejligheden. Alt stod i grønt og hvidt, som klart var dagens tema. Vi var klar – klar til kamp.

SPORTING! blev der taktfast sagt ud i lokalet med fem forskellige stemmer, da dommeren tog sin brækgule fløjte i munden og pustede. Selvom spillerne ikke kan høre os, så er det alligevel en rar fornemmelse. Nu stod de næste dejlige to timer, på bold i verdensklasse. Et hurtigt kig udover vores startende 11 fik smilet op på os – eller på mig i hvert fald. Maniche fik sin debut, og det ved siden af kaptajn Moutinho – kunne der drømmes en bedre midtbane? Maniche var ikke sen til at røre bolden, efter en hurtig aflevering tilbage til forsvaret, røg bolden kvikt op til Maniche, som hurtigt satte Vukcevic, vores lille montenegriner, i gang på venstrekanten. Det var dejligt at se 10-tallet på den grøn og hvid stribede Sporting-trøje løbe, og hernæst også ligge et perfekt indlæg til Liédson. Dog forgæves. Hélton i Porto-målet behandlede situationen sikkert og sprang ud og greb bolden.

João Moutinho var ganske udmærket spillende. I en af hans genistreger formåede han på ganske kort tid, at få bolden spillet op ad banen. Vores lille nye guldfugl, Maniche, tæmmede sikkert bolden, mens han efterfølgende tog et træk ind i banen. Her stod han lige uden for feltet og overvejede kort situationen. Men mere skulle der ikke til. Et kort tilløb, og han knaldede bolden af sted mod Héltons mål. Bolden tog et elegant sving, og skruede smukt udenom Hélton. Alle fem, der var ankommet her til min lejlighed, rejste sig intensivt fra hver sin stol. Bare et sekund efter brød alle ud i jubel. Han havde gjort det. Fem minutter inde i sin debut, scorer Maniche. Hvor er det genialt! Hvor er det genialt at leje ham. Det tyder godt det her, det tyder rigtig godt. Det var ikke til at få smilet væk, efter dette pragtmål. Tværtimod!

Med det bredeste smil i hele Lissabon, kunne jeg tilfreds konstatere, at stillingen stadig var 1-0 ved halvleg. Jeg rejste mig roligt op fra min stol, tog nænsomt mit Sporting-farvede halstørklæde af, mens jeg bevægede mig ud mod køkkenet. Hurtigt vendte jeg mig om og sagde spørgende; ”¿Cerveja?”…


Continuação...
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Os Leões
« Svar #21: 19 Okt 2008, 16:58 »

Fed update. Er vild med dit sprog/skrivemåde.
Logged


LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Os Leões
« Svar #22: 19 Okt 2008, 18:32 »

Fed update. Er vild med dit sprog/skrivemåde.

Mange tak... Super, at du kan lide bloggen Smiley
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Os Leões
« Svar #23: 22 Okt 2008, 22:49 »



S P O R T I N G !



Turen ud efter noget koldt drikkelse, tog ikke det vilde med tid, og jeg var tilbage i den vante stilling foran fjernsynet kort før anden halvlegs start. Alt i mens spillerne bevægede sig ind på banen, delte jeg de afkølede øldåser ud. Med to hurtige tryk, og herefter et hårdt et af slagsen, fik vi alle hurtigt åbnet den, og gjorde os klar til 45 minutters kamp.

En halvleg som spillerne saluterede os med på overbevisende vis. Leandro Grimi var blevet skiftet ind i halvlegens løb, og han var klar til at levere. Han var i hvert fald kantmagikeren bag João Moutinhos mål. Efter at have driblet forbi utallige Porto-spillere, lagde han et perfekt indlæg til Moutinho, som havde lokket sig ind i feltet. Moutinhos simple opgave gik på at prikke bolden i nettet, hvilket han gjorde til perfektion.

Moutinho efterlod os i jubel, efter hans scoring, men han var så sandelig ikke færdig. Bare i angrebet efter målet, var Moutinho vågen og klar til at tage chancen. Hans utrolige skud, endte dog på stolpen, og vi utålmodige fans måtte vente til angrebet efter, før endnu en genistreg fra denne fantastiske mand dukkede op. Her kunne den famøse stjerne nemlig bringe os foran med 3-0, dog med en uselvisk aflevering til den sikre Liédson, som uden chancer for Hélton, sikkert skød bolden i mål.

Foran 3-0, og så mod FC Porto!, det kan vel ikke forestilles bedre? Ikke drømmes bedre! Kampen lakker mod sin ende, og i vores rus over den sikre føring, kunne vi ikke sidde ned. Man måtte bare op og stå, for at se afslutningen. Og hvilken afslutning! Porto mener tydeligvis ikke, at et 3-0-nederlag er ydmygende nok, og forsvarsspilleren Jorge Fucile, valgte klodset at lave et ekstremt straffespark. Maniche fik æren. To hurtige skridt, og et skud, var opskriften til mål, og dette udførte han fuldstændig upåklageligt.

Det var dog overhovedet ikke slut endnu. Liédson ville også lige lege med til sidst, hvilket sikrede os vores 5-0-sejr i den første kamp af betydning. Det var dejligt at se Sporting-spillerne løfte pokalen. Dejligt at se os ydmyge Porto. Dejligt at se os starte sæsonen så overlegent. Så uproblematisk.

Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Os Leões
« Svar #24: 23 Okt 2008, 07:16 »

Fed blog, andet har jeg ikke at sige.
Interessant at du har lejet Maniche, det ser jo ud til at han bliver en vigtig spiller for dig.
Nice med ydmygende 5-0 over Porto Wink
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Os Leões
« Svar #25: 23 Okt 2008, 14:03 »

Kanon afslutning på en kamp. Fedt med 5-0 sejr, og så over Porto, det kan ikke blive bedre Peace God Update!
Logged


LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Os Leões
« Svar #26: 24 Okt 2008, 20:06 »

Fed blog, andet har jeg ikke at sige.
Interessant at du har lejet Maniche, det ser jo ud til at han bliver en vigtig spiller for dig.
Nice med ydmygende 5-0 over Porto Wink

Kanon afslutning på en kamp. Fedt med 5-0 sejr, og så over Porto, det kan ikke blive bedre Peace God Update!

Det var en fantastisk følelse at slå lige præcis Porto med så markante cifre, og jeg glæder mig allerede til at tæve dem igen, om muligt.

Angående Maniche så er han en rigtig spændende spiller - både IRL og i FM. Jeg har altid været glad for ham IRL, og jeg er så sandelig også blevet glad for ham her i FM efter den start. Jeg hår ihærdigt på, at han kan beholde det store plus han har sat ud fra sit navn efter hans debut.

Btw. regner jeg med at få en update sammen til engang senere i aften. Det har været en meget travl uge med rigtig mange afleveringer, så tiden til at skrive updates har været meget knap, men her når jobbet er overstået, skulle det være muligt at få lidt fritid, og tid til at skrive en update på bloggen her. Thumbs Up
Logged

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Os Leões
« Svar #27: 24 Okt 2008, 20:30 »

Det lyder godt!  Smiley
Glæder mig til at læse, men jeg tror ikke det bliver så højlydt..

Det lyder spændende, bl.a med indkøbet af Maniche, men også med storsejren!

Mener dog du skal forstærke dig yderligere!  Wink
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Os Leões
« Svar #28: 24 Okt 2008, 22:48 »

Det lyder godt!  Smiley
Glæder mig til at læse, men jeg tror ikke det bliver så højlydt..

Det lyder spændende, bl.a med indkøbet af Maniche, men også med storsejren!

Mener dog du skal forstærke dig yderligere!  Wink

Tak for din kommentar Smiley

Glæder mig, at du kan lide det du ser.

Hehe, ja... bare rolig, der vil komme yderligere forstærkninger til holdet, og jeg kan afsløre så meget som, at den update som vil blive lagt op om mindre end 5 minutter indeholder nogle investeringer. Hævet Øjenbryn
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Os Leões
« Svar #29: 24 Okt 2008, 22:52 »



S P O R T I N G !



”Hvem fanden er det?” Ja, det var det jeg tænkte da jeg først så nyheden. Jesús Dátola er navnet på den nyankomne, og der var tydeligvis smidt en del penge efter den, ifølge flere medier, talentfulde argentiner. En mand på 23 år, der efter sigende skulle have kostet os på den anden side af de 2 millioner euro.

Ja, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke. Jeg har aldrig hørt om ham, men han skulle efter sigende være en vigtig del af Boca Juniors-holdet, og så burde det ikke kunne være helt skidt. Om det er troværdigt ved jeg ikke. Men på den anden side er jeg nu glad for, at vi har valgt at søge ungt. Selvom vi har mange talenter i forvejen, så skader det aldrig med et talent mere.

Man kunne måske tro, at dette var Sportings eneste indkøb i dag, men igen ville svaret være ukorrekt. En tydeligvis hård arbejdsdag på kontoret i Lissabon, har resulteret i endnu et køb. Og hvorfor ikke blive i det argentinske? Den tankegang skulle man da i hvert fald tro, at man har brugt hos Sporting. Det er om end ikke andet endnu et argentinsk stortalent, fra selv samme klub, der tager en tur til Portugals bedste klub.

Pablo Mouche er navnet på den mand, som efter alt at dømme skal være en del af vores fremtid. Et angribertalent, der ikke engang er rundet de 20 år endnu. Men igen må jeg ærligt erklærer mig pas. Jeg kender intet til dette såkaldte talent, og jeg har aldrig hørt om ham. Men igen, det kan selvfølgelig ikke være helt skidt, når Sporting vælger at smide penge efter ham. Apropos penge, skulle talentet være hentet for en pris på cirka 250.000 euro, hvilket i fodboldverdenen i vores dage, jo er ingenting. Det svarer vel næsten til Cristiano Ronaldos ugeløn. Det er vel på en måde sygt. Så meget penge dominerer sporten i dag, men tja… i disse dage er der vel ikke meget der ikke er domineret af økonomi.

Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010