home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Reds Devils(FIFA 08 blog)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal denne blog førsætte
Ja
- 0 (0%)
Nej
- 3 (100%)
Antal Stemmer: 3

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Reds Devils(FIFA 08 blog)  (Læst 3100 gange)
Nelzpn
Reserveholdsspiller

Reds Devils(FIFA 08 blog)
« : 13 Okt 2008, 00:30 »

Jeg har lavet en med Manchester United. Jeg spiller på semi-pro. Jeg har tænkt mig at skabe et hold som vil vinde alt. Jeg har tænkt mig at købe forstærkninger i løbet af de kommenen sæson, men i den første sæson vil jeg finde mig til rette i klubben.

Søndag d. 29 Juli: Manchester United-Chelsea Community Sheild Finale

Dette er den første kamp for United som manager for Manchester United. Så dette ville være en god chance for at vise fansen og klubbens bestyrelse at jeg er den rette til jobet i United.

Min start opstilling til kampen er:

E. Van der Sar
    G. Neville   R. Ferdinand   N. Vidic   P. Evra
               P. Scholes      M. Carrick
C. Rolando                                R. Giggs
            W. Rooney        C. Tevez

FORSÆTTES
« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 15:45 af Nelzpn » Logged

alek9000
Manager

Sv: Reds Devils(FIFA 08 blog)
« Svar #1: 13 Okt 2008, 00:33 »

Ehh.. Lyder til at være din første blog.
Ingen gider at læse en blog om et uovervindeligt hold.
Visse fejl i din tekst.
Grafikken hænger ikke sammen.

dasmessi
Gæst

« Svar #2: 13 Okt 2008, 00:34 »

Jeg har lavet en karriere med Manchester United i Fifa 08 på Ps2. Det er noget nyt for mig, så håber i kan lide den. Jeg har før lavet blogs, men de har været i FM. Jeg spiller på semi-pro. Jeg har tænkt mig at skabe et hold som vil vinde alt. Jeg har tænkt mig at købe forstærkninger i løbet af de kommende sæsoner, men i den første sæson vil jeg finde mig til rette i klubben.

Søndag d. 29 Juli: Manchester United-Chelsea Community Shield Finale

Dette er den første kamp for mig i United som manager for Manchester United. Så dette ville være en god chance for at vise fansene og klubbens bestyrelse, at jeg er den rette til jobbet i United.

Min startopstilling til kampen er:

E. Van der Sar
    G. Neville   R. Ferdinand   N. Vidic   P. Evra
               P. Scholes      M. Carrick
C. Ronaldo                                R. Giggs
            W. Rooney        C. Tevez

FORTSÆTTES

Sådan ville jeg sætte op.

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 13 Okt 2008, 00:38 »

dette er ikke min første blog. Jeg har skrevet et par stykke før men er længe siden efter som jeg er begyndt på efterskole. jeg har fået noget hjælp af dasmessi TAK

Chakana
Manager

« Svar #4: 13 Okt 2008, 00:38 »

Utrolig grimt sat op, knap så kønt Man U billede og der er ikke meget ved at læse en blog hvor du vinder alt uden besvær! Wink

Arsenal Football Club

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 13 Okt 2008, 14:26 »

jeg vil lave et hold som skal vinde mange titler og købe nye spiller. hvis jeg vinde hele tiden så sætter jeg den bare op på pro så det ikke er for nemt, men det er længe siden jeg har spillet FIFA så ved ikke hvor nemt det bliver

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 13 Okt 2008, 17:28 »

Dette er dagen hvor skal vise om jeg har det der skal til for at være manager i Manchester United. Min første kamp for Manchester United og så er det imod Chelsea. Det bliver hårdt, men håber selvfølgelig en sejr og dermed et trofæ til klubben.

United starter med bolden. Vi giver bolden op, spiller den rundt, til den rigtige mulighed kommer, så vi kan slå til, men Chelsea lukker godt af. Der går lang tid før, den første chance kommer. Det er til os. Det er i det 40 min. Carlos Tevez dribler rundt og han kommer til en afslutning, men Cech tager den med en flot redning. Vi går til pause uden nogen scoringer. Efter starter United bedst. Tevez får en chance allerede efter 50 min. dog uden at scorer, men gør han efter 54min. Det er John Terry der sparker den lige over til Carlos efter de havde fået frispark. Alle er gået lidt frem og der kommer over til Tevez som løber imod Cech. Han er alene med Cech. John Terry kommer løbene, men skyder. Cech har ikke en chance for at tag den. Bare 10 min. senere er Tevez på banen igen. Ronaldo løber ude på kanten. han snyder Ashley Cole og kommer ned til kanten af feltet og sparker den ind over, hvor Carlos Tevez kommer løbene og header den ind forbi Cech til 2-0. Efter det går United ned i tempo. Chelsea får mere af spillet og de kommer til chancer. Drogba får en chance. Det Michael Ballack der har bolden og skyder den forbi Rio Ferdinand og Drogba kommer løbene. Van der Sar kommer ud af målet. Drogba får ikke rigtig kontrol over bolden og må afslutte hurtigt, men han skyder forbi mål. I 82 min. er Drogba endnu en gang på banen. Her er det Frank Lampard der dribler på midtbanen og giver bolden til Drogba som dribler forbi Vidic og er alene med Van der Sar. Van der Sar afventer. Drogba kommer tættere på Van der Sar. Van der Sar begynder at komme ud. Drogba skyder, men Van der Sar reder den flot med armen. Dommer slutter kampen.

MANCHESTER UNITED HAR VUNDET COMMUNITY SHEILD FINALEN OVER CHELSEA

Jakob Nielsen har hentet sit første trofæ til Manchester United. Han ser ud til at leve op til de krak, som klubben sætter til ham, men man kan jo ikke dømme ham ud fra en kamp.

Jakob Nielsen har udtalt sig til The Sun

"Jeg er glad for at ha fået sådan en god start i klubben. Det er den bedst tænkelige måde at starte på. En chance for at vinde et trofæ. Et vundet det siger sig selv Grin. Jeg håber at dette vil forsættet for os."

Dasmessi
Gæst

« Svar #7: 13 Okt 2008, 17:41 »

Rigtig godt sat op, og flot skrevet.

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 13 Okt 2008, 19:30 »

jo tak

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 13 Okt 2008, 21:01 »

nogen der har noget at sige til denne blog?

alek9000
Manager

« Svar #10: 13 Okt 2008, 21:08 »

Enkelte grammatiske og stavefejl, men niveaut er hævet noget siden sidst. Meget bedre end sidst faktisk. Smiley

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 14 Okt 2008, 00:35 »

tak for den kommentaren alek9000

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 14 Okt 2008, 20:37 »

hvem har tænkt sig at læse med i denne blog??

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 14 Okt 2008, 23:19 »

??

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 14 Okt 2008, 23:34 »

er der ikke nogen?Huh?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010