home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:52:59 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 13:46:09 Bubbles Blogkonkur... #17 - Danish Viking Wa...
08 Jun 2024, 20:32 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  0 Brugere, 533 Gæster Online.

Indlæg: 1132830 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?  (Læst 4241 gange)
love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« : 12 Okt 2008, 19:53 »

hej alle sammen :)jeg er ny herinde og regner med at jeg køber mit første fm manager :)men det fordi kan man få det til ps3?og hvsi nej hvor meget grafikkort kræver det så til com da min com ikke kan spille nogen af mine andre spil

ps. glæder mig overvildt til det nye og mit første fm manager
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #1: 12 Okt 2008, 20:01 »

Nej, det kommer ikke til PS3. Det kræver ikke det store grafik til en computer, så hvis du bare har en, der ikke er meget gammel, skal du nok klare den.
Jeg kan dog ikke huske de præcise specifikationer, men det kan andre måske?
« Seneste Redigering: 12 Okt 2008, 20:03 af dowie » Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #2: 12 Okt 2008, 20:02 »

jamen velkommen til da ..
Tror ikke Football manager 09 bliver udgivet til PS3.. Har i hvert fald ikke hørt noget omkring det..
Men jeg har det (som de fleste andre) på den måde at manager games skal spille på computer .. Det er sgu det eneste rigtige, og klart det fedeste.. Har haft et manager spil til consol og spillede det engang også gad jeg ikke mere.. Det var sgu for besværligt at arbejde med.. Tilgengæld har jeg købt samtlige Football manager (tidl. CM) spil siden år 2000 til computer og det er det eneste der holder..
Logged

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #3: 12 Okt 2008, 20:06 »

er der nogen der ved om en bærbare fra 05 skal kunne klare det men bærbaren kunne ikke klare pro cyckling manager 09?så ved i noget på det punkt?
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #4: 12 Okt 2008, 20:11 »

er der nogen der ved om en bærbare fra 05 skal kunne klare det men bærbaren kunne ikke klare pro cyckling manager 09?så ved i noget på det punkt?

Grafik mæssigt er der STOR FORSKEL PÅ fm's grafiske krav og PCM's krav.. Der er en verden til forskel så du burde sagtens kunne kører FM09 ...
PCM er et vanvittigt spil der kræver den nyeste computer bare for at kunne køre det nogenlunde.. Det er crazy også er PCM's programmering helt hen i hegnet .. Selvom du har den bedste computer i verdenen vil den skulle kæmpe for at køre det spil på højeste grafiske opsætning.
« Seneste Redigering: 12 Okt 2008, 20:12 af DimitarBerbatov » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #5: 12 Okt 2008, 20:11 »

er der nogen der ved om en bærbare fra 05 skal kunne klare det men bærbaren kunne ikke klare pro cyckling manager 09?så ved i noget på det punkt?

Det skulle gerne være mere end nok ! Smiley
PCM 09 er et af de nyeste og mest grafik-krævende spil til dato, så du skal i forvejen have et stækrt grafikkort til at trække den.
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #6: 12 Okt 2008, 20:16 »

Hehe..min computer fra starten af 06 gav allerede op ved PCM 07, og da jeg købte EU III strejkede den helt.

Du skal nok kunne klare dig med en 05 til FM09, men 3D-delen kan måske give problemer..
Logged

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #7: 12 Okt 2008, 20:19 »

så tager jeg bare uden 3d heeh så bliver det sku snart bestilt og tak for svarene forøvrigt er der nogle der har et link til en startguide=?og det var fårøvrigt procykling +8 jeg ikke kunne køre men det vil lige meget
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #8: 12 Okt 2008, 20:29 »

Ved ikke, om der er nogle guides til at spille FM, men her er i hvert fald noget, der ligner:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=18;start=0;guide_id=38
Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #9: 26 Okt 2008, 10:22 »

tror i min bærbar fra maj i år kan klare 3d delen? jeg går bare og håber da det vil være det fedeste i verden!
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #10: 26 Okt 2008, 10:34 »

tror i min bærbar fra maj i år kan klare 3d delen? jeg går bare og håber da det vil være det fedeste i verden!

Det kommer jo bestemt an på dit grafikkort! Wink Du kan jo evt. altid gøre et forsøg, hvis ikke det fungerer, så må du bare bruge 2d.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #11: 26 Okt 2008, 10:43 »

Det kommer ikke så meget an på hvornår den er fra, men derimod hvad den kan.
Så vidt jeg ved, er der ikke kommet nogen requirements ud, men det skulle undre mig hvis 09 kommer til at kræve så meget igen..
Hvis den er fra maj, og den er bare nogenlunde, burde den kunne klare det.
Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #12: 26 Okt 2008, 12:15 »

så må jeg jo bare håbe... jeg havde nemlig problemer med PCM 08 som ikke kunne køres
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #13: 26 Okt 2008, 12:16 »

Nu er der også stor forskel på PCM og FM. PCM kræver utrolig meget af din grafikkort, hvor FM, selv med 3d ikke vil kræve nær så meget. Så tror ikke du har noget at frygte så længe du har købt en rimelig bærbar indenfor det sidste års tid Smiley
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: kommer det til ps3?og hvor meget grafikkort?
« Svar #14: 26 Okt 2008, 12:19 »

så må jeg jo bare håbe... jeg havde nemlig problemer med PCM 08 som ikke kunne køres

nu kræver PCM 08 også rigtig meget . og fm 09 kommer næppe  til at kræve SÅ meget som PCM .. så du kan være ganske rolig ..
Logged

Vi skal alle være her.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010