home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 493 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 110563 gange)
Champenralle
Reserveholdsspiller

Sv: NHL
« Svar #225: 09 Mar 2012, 22:39 »

Jeg er begyndt at interessere mig for ishockey. Jeg syntes at det er en fed sport! Jeg kender bare ikke andre stjerner end Sidney Crosby. Er der en fortælle mig hvem de største stjerner og talenter i NHL er??

Arsenal FC!!

Anfield Road
Manager

« Svar #226: 09 Mar 2012, 23:22 »

Jeg er begyndt at interessere mig for ishockey. Jeg syntes at det er en fed sport! Jeg kender bare ikke andre stjerner end Sidney Crosby. Er der en fortælle mig hvem de største stjerner og talenter i NHL er??

altså der er jo altid russeren ovechkin, der ikke har spillet specielt godt i denne her sæson, men ellers så er der malkin, de to sedin brødre og så naturligvis johnathan toews som jeg har et godt øje til Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #227: 10 Mar 2012, 00:20 »

Ok, tak Smiley Ved godt at tråden ikke er til det, men er der nogen der spiller NHL på PS3??

Arsenal FC!!

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #228: 10 Mar 2012, 00:37 »

Ok, tak Smiley Ved godt at tråden ikke er til det, men er der nogen der spiller NHL på PS3??
Jeg har lige købt det, og synes det er super fedt! Er ikke sådan for alvor kommet i gang med det, men har spillet lidt 'be a pro', hvor jeg endte i Tamba Bay Lightning.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #229: 10 Mar 2012, 00:49 »

Hvor mange kampe skal man spille inden man kommer til draften??

Arsenal FC!!

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #230: 10 Mar 2012, 00:51 »

Hvor mange kampe skal man spille inden man kommer til draften??
Tror det var 3-4 kampe jeg spillede. Men kommer vidst an på om du vinder nogle af de kampe du spiller Smiley

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #231: 10 Mar 2012, 15:32 »

Det der "Be a GM" syntes jeg er meget forvirrende. Har du prøvet det??

Arsenal FC!!

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #232: 11 Mar 2012, 11:43 »

Så scorede Bødker lige hans 9. scoring i denne sæson, i 3-0 sejren over San Jose Sharks.  Smiley
Nu er han så oppe på 20 point (9G/11A), hvilket er hans bedste sidens hans debut sæson tilbage i 08/09, hvor han endte med 28 point (11G/17A)

Danskerlisten ser således ud:
  • Frans Nielsen - 68 kampe - 13 mål - 20 assists- 33 point - -8 +/-
  • Jannik Hansen - 69 kampe - 14 mål - 18 assist - 32 point - +11 +/-
  • Lars Eller - 66 kampe - 15 mål - 11 assists - 26 point - -1 +/-
  • Mikkel Bødker - 69 kampe - 9 mål - 11 assist - 20 point - -1 +/-
  • Philip Larsen - 42 kampe - 1 mål - 6 assist - 7 point - +8 +/-
  • Peter Regin - 10 kampe - 2 mål - 2 assist - 4 point - +3 +/-

Da jeg sad og læste disse statistiker, blev jeg godt nok positivt overrasket over unge Philip Larsen fra Dallas Stars. Som eneste danske forsvars spiller, syntes jeg at et +8 i +/- statistikken er en flot præstation. Til sammenligning kan jeg fortælle at der kun er én forsvars spiller fra Dallas Stars der har en bedre statistik en Larsen og det er Sheldon Souray med +20.
I hele NHL ligger Larsen som nummer 42 på +/-, ud af alle forsvarspillere, så med sine kun 22 år tror jeg han kan blive en rigtig god forsvarsspiller.

Anfield Road
Manager

« Svar #233: 11 Mar 2012, 11:58 »

jeg spiller meget NHL  Opstemt det eneste jeg spiller mere er nok fm  Wink

og så synes jeg ikke be a gm er så forvirrende igen men det er bare død irriterende at man skal spille en hulens masse kampe inden du kommer til playoffs.

hvis nogen er friske på en kamp kan vi godt finde ud af det Smiley bare det bliver inden 14  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #234: 11 Mar 2012, 12:48 »

jeg har et problem i NHL. når jeg loader min be a gm tager det sindsygt lang tid. den står bare på 100 % i fem min uden at der sker en dyt. nogen gange slukker jeg helt for min PS3 fordi det tager så lang tid. andre gange går det bare lyn hurtigt. andre med samme problem ?

andreasjean
Juniorspiller
**

« Svar #235: 11 Mar 2012, 12:55 »

jeg har et problem i NHL. når jeg loader min be a gm tager det sindsygt lang tid. den står bare på 100 % i fem min uden at der sker en dyt. nogen gange slukker jeg helt for min PS3 fordi det tager så lang tid. andre gange går det bare lyn hurtigt. andre med samme problem ?
Jeg har præcis det samme problem...

det eneste jeg drømmer om,
det er en titel og lidt rom -
og sku vi smadre f c k,
vil det da også kunne gå

ohoh ohoh lala lala lalalaaa
ohoh ohoh lala lala lalalaaa

i parken har de et koncept;
registrering og konfekt -
men vestegnen er ik' for sjov
vi følger kun tribunens lov .

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #236: 11 Mar 2012, 13:16 »

Jeg vil gerne prøve at tage en kamp Smiley

Arsenal FC!!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #237: 11 Mar 2012, 13:16 »

Så scorede Bødker lige hans 9. scoring i denne sæson, i 3-0 sejren over San Jose Sharks.  Smiley
Nu er han så oppe på 20 point (9G/11A), hvilket er hans bedste sidens hans debut sæson tilbage i 08/09, hvor han endte med 28 point (11G/17A)

Danskerlisten ser således ud:
  • Frans Nielsen - 68 kampe - 13 mål - 20 assists- 33 point - -8 +/-
  • Jannik Hansen - 69 kampe - 14 mål - 18 assist - 32 point - +11 +/-
  • Lars Eller - 66 kampe - 15 mål - 11 assists - 26 point - -1 +/-
  • Mikkel Bødker - 69 kampe - 9 mål - 11 assist - 20 point - -1 +/-
  • Philip Larsen - 42 kampe - 1 mål - 6 assist - 7 point - +8 +/-
  • Peter Regin - 10 kampe - 2 mål - 2 assist - 4 point - +3 +/-

Da jeg sad og læste disse statistiker, blev jeg godt nok positivt overrasket over unge Philip Larsen fra Dallas Stars. Som eneste danske forsvars spiller, syntes jeg at et +8 i +/- statistikken er en flot præstation. Til sammenligning kan jeg fortælle at der kun er én forsvars spiller fra Dallas Stars der har en bedre statistik en Larsen og det er Sheldon Souray med +20.
I hele NHL ligger Larsen som nummer 42 på +/-, ud af alle forsvarspillere, så med sine kun 22 år tror jeg han kan blive en rigtig god forsvarsspiller.

Jeg er nu ret så skuffet over Bødkers sæson, som efter min mening har været elendig... Det er dog ikke selvforskyldt. Træneren i Phoenix er ikke god til at bruge sine unge spillere, og Mikkel har derfor fået en masse kampe i fjerdekæden. Han kom til NHL som en sniper med en uhyre farlig målnæse, men er nu blevet degraderet til en defensiv forward, som tilsyneladende har mistet rigtig meget af den spilleglæde, som han udviste inden han kom ind i NHL.

Derudover har danskerne gjort det forventeligt. Frans Nielsen har ikke lavet nok point - ganske enkelt. Han får en masse tid i powerplay, og han er på banen op i mod 20 minutter pr. kamp. Og så er 33 point i 68 kampe altså ikke imponerende. Dog skal det nævnes, at han er en af ligaens allerbedste defensive forwards, og hans værdi for Islanders er gigantisk!

Jannik Hansen var flyvende i starten af sæsonen, men luften er feset lidt af ballonen. Han knokler dog på i hver eneste kamp, og jeg er sikker på, at han nok skal få en bærende rolle, når vi rammer Play Off - Præcis ligesom han havde sidste sæson.

Lars Eller har fået sit gennembrud i NHL i denne sæson. I sidste sæson lavede han alt for få point, men i år er det gået fremad! En masse lækre kasser, og sprudlende offensivt spil har været på dagsordnen i de fleste kampe. Bare i nattens kamp havde Eller hele 6 afslutninger på mål!

Phillip Larsen udvikler sig i hver eneste kamp! Han har for alvor bidt sig fast i Dallas - Langt om længe!! Lad os håbe, at han bliver der, og ikke ryger tilbage på farmerholdet i AHL.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #238: 11 Mar 2012, 13:21 »

jeg spiller meget NHL  Opstemt det eneste jeg spiller mere er nok fm  Wink

og så synes jeg ikke be a gm er så forvirrende igen men det er bare død irriterende at man skal spille en hulens masse kampe inden du kommer til playoffs.

hvis nogen er friske på en kamp kan vi godt finde ud af det Smiley bare det bliver inden 14  Smiley

Hvad er din PSN??

Arsenal FC!!

Anfield Road
Manager

« Svar #239: 11 Mar 2012, 13:24 »

Ralle_FM_Freak  funny og din? så finder vi ud af noget Smiley

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010