home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1147 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 110501 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: NHL
« Svar #285: 11 Feb 2013, 23:38 »

"Is NHL GameCenter LIVE™ available outside of the U.S. and Canada?
NHL GameCenter LIVE™ is currently available for purchase globally with the exception of Denmark, Finland, Norway and Sweden. The product is available in English only. "
Der kan man bare se.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #286: 11 Feb 2013, 23:41 »

What, underligt. Har jeg ikke været udsat for.

Men 5 dollar pr. måned lyder næsten også for godt til at være sandt. Kan det ikke være det er begrænset adgang, måske kun 1 kamp om dagen? Sådan noget har jeg i hvert fald abonneret på hos NBA, hvor de sendte studieprogrammer, genudsendelser at gamle kampe og 1, nogen gange 2, kampe om dagen. Men det er jo også ligegyldigt, hvis man alligevel ikke kan få det. Kunne bare godt være interesseret i det come playoff, selvom TV2 Sport så vidt jeg husker egentligt har en rigtig god dækning?

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #287: 12 Feb 2013, 01:18 »

Hvis man har Viaplay (den til 199,- om måneden med sport, tv og film) får man automatisk også adgang til Gamecenter. Derudover kan du hos Viaplay se samtlige kampe i NHL. Vi har det herhjemme hos os (bor med en kammerat) og det har absolut været pengene værd! 100,- pr mand om måneden for alle PL kampe, alle NHL kampe, alle NFL kampe, alle CL kampe, mange Italienske, Spanske og Hollandske kampe og alle Superliga kampe, plus film og serier.

Men tilbage til NHL, så scorede Frans lige på power-play, hvilket var første power-play mål de sidste 22 forsøg! Og, så vidt jeg ved, hans første mål i sæsonen Smiley

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #288: 12 Feb 2013, 10:06 »

Foreløbig dansk topscorerliste

- 1. Frans Nielsen
12 kampe
1 mål
8 assister
9 point

- 2. Mikkel Bødker
13 kampe
2 mål
6 assister
8 point

- 3. Jannik Hansen
11 kampe
2 mål
4 assister
6 point

- 4. Lars Eller
9 kampe
1 mål
2 assister
3 point

- 5. Peter Regin
12 kampe
0 mål
2 assister
2 point

- 6. Philip Larsen
7 kampe
1 mål
0 assister
1 point

Det er vel egentlig kun Frans, der produktionsmæssigt har overrasket positivt. Han har selvfølgelig lavet okay med point de seneste par sæsoner, men i år ligger snittet noget højere. Det skal dog nævnes, at han vist nok har lavet 7 af sine 9 point i powerplay, hvoraf de fleste er billige andenassister. Men hans egentlige force er jo også det defensive, så det er skam ganske imponerende af Frans.

Lars Eller er den der har overrasket negativt. Hans spil har slet ikke fungeret for Montreal, og efter holdets første kamp, blev han faktisk sat af, da træneren ikke var tilfreds med hans præstation og indstilling. Jeg håber virkelig, at han kommer i gang snarest.

Slutteligt vil jeg nævne Peter Regin, som IGEN er løbet ind i en skade. Personligt synes jeg ikke, at han har det der skal til, for at kunne begå sig i NHL. Han har næsten været skadet konstant de seneste to år, og når han så har været fit, har han ikke præsteret. Jeg håber, at han tager tilbage til Europa. Han vil snildt kunne dominere en af de store europæiske ligaer. Det vil være en gevinst for ham, men også for det danske landshold.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #289: 12 Feb 2013, 10:28 »

De næste danske NHL-spillere

Jeg går lidt med en forhåbning om, at vi om ganske få år, kan have omkring 10 aktive, danske NHL-spillere. I øjeblikket har vi seks, hvilket betyder at der skal flere til, hvis min profeti skal gå i opfyldelse.

- Nicklas Jensen
19-årige Nicklas Jensen bliver stensikkert NHL-spiller til næste år. I 2011 blev han draftet i 1. runde af storholdet Vancouver Canucks efter en fremragende sæson i canadisk juniorhockey. I den canadiske juniorliga tog han så endnu et år, og før denne sæson blev han lejet ud til AIK, der spiller i den bedste svenske række. Her imponerer Jensen, der fører AIKs interne målliste med 15 mål i 42 kampe. Det er Vancouvers plan at hente ham til NHL-holdet i næste sæson. I første omgang bliver det nok ikke i en af de to første kæder, men med tiden vil jeg sagtens kunne se ham i en angrebskæde med Sedin-tvillingerne. Deres makker, Alexander Burrows, er nemlig ved at være oppe i årene.

- Oliver Bjorkstrand
Oliver er blot 17 år, så han har endnu ikke været med i draften. Dog er der mange af talentspejdernes lister, der forudsiger, at han bliver valgt i slutningen af 1. runde eller i starten af 2. runde,  hvilket er rigtig godt. Jeg er ret sikker på, at han bliver NHL-spiller indenfor de næste tre år. Det kræver dog, at han får bygget en større fysik op. Han vejer kun 71 kg. Han spillede i Herning sidste år, hvor han trods sin unge alder, var en af de bærende spillere. I år spiller han så i en canadisk juniorliga. Faktisk den samme liga som Jannik Hansen spillede i før han kom til NHL, og her har Oliver nogenlunde det samme pointsnit, som Jannik havde. Oliver har en veludviklet målnæse, så han bliver ikke en spiller, der havner i en tilfældig checking-line. Det er han ganske enkelt for lille til, men hans spillestil berettiger ham heller ikke til sådan et skraldemandsjob.

- Oliver Lauridsen
Oliver Lauridsen er en GIGANTISK 23-årig back, der med sin højde og drøjde spreder frygt i udviklingsligaen, AHL, som er ligaen lige under NHL. Her er han i gang med sin anden hele sæson. Han spiller for Philladelphia Flyers' udviklingsmandskab, og enkelte gange har han været kaldt op til NHL-holdet, dog uden det er blevet til spilletid. Det kan dog komme når som helst - Vi skal bare 'håbe' på et par skader i Flyers' forsvarskæde. Som spiller er Oliver meget brutal. Skøjteløbet er ikke ret godt, men der bliver tacklet og fightet på livet løs.

- Markus Lauridsen
Markus er Olivers lillebror. Han er 21 år gammel, og spiller ligeledes i AHL. Markus er også back, men han er dog ikke så stor som sin bror. Det medfører, at han spiller mere med pucken, og han har en tildens til at klare sig bedre offensivt. Jeg mener faktisk, at han for et års tid siden blev tilbudt en kontrakt af Calgary Flames, men da han ville færdiggøre college, blev kontrakten afvist. Det viser dog, at han i dén grad har potentialet til at gå i NHL inden længe.

- Frederik Andersen
Selvfølgelig har vi også Frederik Andersen, der er et helt sikkert fremtidigt NHL-kort. Han er en 23-årig kæmpemålmand, der i sidste sæson var årets keeper i den svenske Elitserie. Det medførte, at han blev draftet af Anaheim Ducks i sommers, og nu står han altså for deres udviklingshold i AHL. Jeg tror at Frederik får sin debut i år, men det er svært. Anaheims målmandsteam er stærkt. Men Frederik er tæt på. Han har siddet på bænken i NHL en enkelt gang i år.

Andre spillere, der bestemt også har en mulighed for at gå i NHL inden længe
- Thomas Spelling, blev draftet af New York Rangers i sommers
- Jesper B. Jensen, imponerer i den svenske Elitserie. Han er stadig forholdsvist ung, så hvem ved?
- Mads Eller, Lars Ellers lillebror. Gør det godt i svensk juniorhockey. Er dog en usleben diamant.
- Matthias Asperup, netop hjemvendt fra svensk juniorhockey. Har imponeret i Copenhagen Hockey efter hjemkomsten.

Shaft
Manager

« Svar #290: 12 Feb 2013, 14:14 »

Jeg må indrømme, at jeg udover nogle NHL kampe, og så landsholdet ved kval til OL eller VM ikke rigtigt følger med i Ishockey. Har jeg desværre ikke tid til med alt det NFL jeg følger. Af den grund var det også en fornøjelse af læse dit indlæg Jharn! Thumbs Up Super! Og det lyder som om vi har nogle rigtig store talenter klar!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #291: 13 Feb 2013, 11:04 »

Fed dansk nat i NHL! Philip Larsen var tilbage på holdet i Dallas! Lars Eller fik to assister for Montreal, og Jannik Hansen scorede Vancouvers game winning goal!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #292: 13 Feb 2013, 13:00 »

Fed dansk nat i NHL! Philip Larsen var tilbage på holdet i Dallas! Lars Eller fik to assister for Montreal, og Jannik Hansen scorede Vancouvers game winning goal!
Absolut! Jeg sad og bandede og svovlede over at mit hold (NY Rangers) smed en 3-0 føring væk i 3. periode og endda lukkede  2 ind i de sidste 3 minutter, men heldigvis blev SO vundet! :-)
« Seneste Redigering: 13 Feb 2013, 13:03 af Saviola » Logged

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #293: 15 Feb 2013, 00:24 »

N.Y. Islanders - N.Y. Rangers om små 40 minutter! Bliver såååå intenst!! Kan anbefales!! Let's go Isles!

Shaft
Manager

« Svar #294: 15 Feb 2013, 00:25 »

N.Y. Islanders - N.Y. Rangers om små 40 minutter! Bliver såååå intenst!! Kan anbefales!! Let's go Isles!

Glæder mig SÅ meget!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #295: 15 Feb 2013, 00:27 »

Glæder mig SÅ meget!

Mon ikke Rangers napper den? Kan ikke se for mig, at Islanders skulle være i stand til at hente to point i Madison med den form de har i øjeblikket..

Shaft
Manager

« Svar #296: 15 Feb 2013, 00:34 »

Mon ikke Rangers napper den? Kan ikke se for mig, at Islanders skulle være i stand til at hente to point i Madison med den form de har i øjeblikket..

Jo, Rangers er store favoritter, og kan varmt anbefales. Men synes nu Islanders form ikke er så ringe igen, hvis vi ser bort fra resultatet. De spiller rigtig godt, og kommer frem til mange chancer, men brænder desværre alt for mange af dem. Lidt mere skarphed, og vi havde vundet de sidste 2-3 kampe.

Håber i hvert fald på Islanders! Smiley

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #297: 15 Feb 2013, 00:37 »

Jo, Rangers er store favoritter, og kan varmt anbefales. Men synes nu Islanders form ikke er så ringe igen, hvis vi ser bort fra resultatet. De spiller rigtig godt, og kommer frem til mange chancer, men brænder desværre alt for mange af dem. Lidt mere skarphed, og vi havde vundet de sidste 2-3 kampe.

Håber i hvert fald på Islanders! Smiley

Islanders kan ikke holde en hel kamp... De mister fokus, de unge gutter!! Det er deres helt store akilleshæl! Og så skal de for alt i verden ikke starte med Rick på kassen - Han kan bare ikke!!

Shaft
Manager

« Svar #298: 15 Feb 2013, 00:42 »

Islanders kan ikke holde en hel kamp... De mister fokus, de unge gutter!! Det er deres helt store akilleshæl! Og så skal de for alt i verden ikke starte med Rick på kassen - Han kan bare ikke!!

Rick har ikke haft sine bedste dage, men håber på han kan hæve sit niveau på den store scene i dag. Burde være muligt!

Glæder mig enormt til at se vores PP igen i dag. Kæft det var godt sidst!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #299: 15 Feb 2013, 00:45 »

Rick har ikke haft sine bedste dage, men håber på han kan hæve sit niveau på den store scene i dag. Burde være muligt!

Glæder mig enormt til at se vores PP igen i dag. Kæft det var godt sidst!

Han bliver aldrig til noget... Alle de skader har gjort, at han aldrig bliver den megakontrakt værd...

Ja, helt vildt! Men det har jo fungeret godt gennem hele sæsonen, og det har i den grad kompenseret for, at vi har været uskarpe i 5vs5!

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010