home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 110430 gange)
Champenralle
Reserveholdsspiller

Sv: NHL
« Svar #240: 11 Mar 2012, 13:28 »

Champenralle

Arsenal FC!!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #241: 11 Mar 2012, 13:32 »

I kører lige lidt for meget off topic, drenge.. Kan I ikke tage den over privat beskeder eller i chatten herinde? Smiley

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #242: 11 Mar 2012, 15:59 »

Jeg er nu ret så skuffet over Bødkers sæson, som efter min mening har været elendig... Det er dog ikke selvforskyldt. Træneren i Phoenix er ikke god til at bruge sine unge spillere, og Mikkel har derfor fået en masse kampe i fjerdekæden. Han kom til NHL som en sniper med en uhyre farlig målnæse, men er nu blevet degraderet til en defensiv forward, som tilsyneladende har mistet rigtig meget af den spilleglæde, som han udviste inden han kom ind i NHL.

Derudover har danskerne gjort det forventeligt. Frans Nielsen har ikke lavet nok point - ganske enkelt. Han får en masse tid i powerplay, og han er på banen op i mod 20 minutter pr. kamp. Og så er 33 point i 68 kampe altså ikke imponerende. Dog skal det nævnes, at han er en af ligaens allerbedste defensive forwards, og hans værdi for Islanders er gigantisk!

Jannik Hansen var flyvende i starten af sæsonen, men luften er feset lidt af ballonen. Han knokler dog på i hver eneste kamp, og jeg er sikker på, at han nok skal få en bærende rolle, når vi rammer Play Off - Præcis ligesom han havde sidste sæson.

Lars Eller har fået sit gennembrud i NHL i denne sæson. I sidste sæson lavede han alt for få point, men i år er det gået fremad! En masse lækre kasser, og sprudlende offensivt spil har været på dagsordnen i de fleste kampe. Bare i nattens kamp havde Eller hele 6 afslutninger på mål!

Phillip Larsen udvikler sig i hver eneste kamp! Han har for alvor bidt sig fast i Dallas - Langt om længe!! Lad os håbe, at han bliver der, og ikke ryger tilbage på farmerholdet i AHL.

Det med at det var Bødkers bedste sæson, er nu også rent point mæsigt, for ja han spiller ikke som man ved han kan. Som du selv siger, har det også noget med trænerstaben at gøre. Dave Tippet, Phoenix's Head Coach, er en træner af den gammle skole, hvor erfaring tæller mere end talent og potentiale, hvilket ikke taler til Mikkels fordel.
Han mangler en træner der tror 110% på ham, ligesom Gretzky gjorde da han var i klubben.
I Mikkels første sæson i klubben lavede han 28 point (11G/17A) i 78 kampe. Kun 2, fra samme draft det år, lavede flere point end ham målt på antal kampe og point, og han blev ligeledes udtaget til Rookie All-Star ved All-Star weekenden i januar.
Synd at hans talent, ikke kommer ordentligt i brug, da træneren ikke vil bruge ham ordentligt. Fra at have haft 15:32 minutter på isen gennemsnitlig pr. kamp er det faldet til 13:33 og der dermed den dansker der er mindst på isen pr. kamp.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #243: 11 Mar 2012, 16:17 »

Det med at det var Bødkers bedste sæson, er nu også rent point mæsigt, for ja han spiller ikke som man ved han kan. Som du selv siger, har det også noget med trænerstaben at gøre. Dave Tippet, Phoenix's Head Coach, er en træner af den gammle skole, hvor erfaring tæller mere end talent og potentiale, hvilket ikke taler til Mikkels fordel.
Han mangler en træner der tror 110% på ham, ligesom Gretzky gjorde da han var i klubben.
I Mikkels første sæson i klubben lavede han 28 point (11G/17A) i 78 kampe. Kun 2, fra samme draft det år, lavede flere point end ham målt på antal kampe og point, og han blev ligeledes udtaget til Rookie All-Star ved All-Star weekenden i januar.
Synd at hans talent, ikke kommer ordentligt i brug, da træneren ikke vil bruge ham ordentligt. Fra at have haft 15:32 minutter på isen gennemsnitlig pr. kamp er det faldet til 13:33 og der dermed den dansker der er mindst på isen pr. kamp.

At han blev hevet så tidligt ind i NHL har også været en kæmpefejl efter min mening. Han ville have haft godt af at tage endnu en sæson i OHL fremfor at fremskynde NHL-debuten. Det ville have gjort ham til en mere komplet og flyvefærdig spiller ved indtrædelsen fremfor alle de mangler han havde og stadig har på det niveau.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #244: 15 Mar 2012, 07:58 »

Philip Larsen fik kun lidt over 3 minutter i nattens kamp .. Er han blevet skadet?! :O

Edit: Ja, han har så pådraget sig en lower body injury efter en tackling i mod sig.. Det vides ikke hvor slemt det står til! Fandme ærgeligt, hvis det sætter ham tilbage i længere tid, når nu han endelig har spillet sig på holdet!!

Husk i øvrigt at SIDNEY CROSBY gør comeback i nat! Kampen vises på TV2Sport!!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Mar 2012, 08:01 af Jharn » Logged

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #245: 21 Mar 2012, 08:33 »

Kan man gense kampene nogle steder??

Arsenal FC!!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #246: 14 Apr 2012, 17:11 »

Fandt lige denne top 10 på youtube! For pokker, hvor glæder jeg mig til det forestående VM! Det bliver stort!  Thumbs Up

http://www.youtube.com/v/xssIRdy5dTA

Anfield Road
Manager

« Svar #247: 15 Apr 2012, 17:03 »

lige med hensyn til konsol spillet NHL : er jeg den eneste der oplever at den ikke vil losde mit be a GM save? jeg spiller PS3. nogen der ved om det også sker på xbox? den kører fint lige til den når 100% hvor den går helt kold. så nu har jeg tvangslukket den 4 gange uden at der er sket noget. og jeg tror ikke min PS3 har specielt godt af det. nogen der ved noget?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #248: 15 Apr 2012, 17:12 »

Min gør det også. Jeg har også prøvet at slukke min PS3, men den gør det stadigvæk.

Arsenal FC!!

Anfield Road
Manager

« Svar #249: 15 Apr 2012, 17:18 »

kunne deet være fordi filen fylder forholdsvis meget så den har svært ved at loade den?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #250: 16 Apr 2012, 01:26 »

Har også det samme problem med at den ikke vil loade mit Be A GM save. Fik det til at virke engang ved at spille en almindelig offline kamp inden jeg loadede mit save game, og der virkede det fint. Har så lige prøvet at loade, uden at spille en kamp først, og der crashede det.

Efter en hurtig google søgning, fandt jeg ud af at problemet nok ligger nok man er logget på PSN samtidig med man loader, og det virkede ihvertfald for mig at loade det, uden at være på nettet Smiley

Så for at gøre en lang historie kort - log af PSN og load så dit spil Opstemt

andreasjean
Juniorspiller
**

« Svar #251: 19 Maj 2012, 14:47 »

Har også det samme problem med at den ikke vil loade mit Be A GM save. Fik det til at virke engang ved at spille en almindelig offline kamp inden jeg loadede mit save game, og der virkede det fint. Har så lige prøvet at loade, uden at spille en kamp først, og der crashede det.

Efter en hurtig google søgning, fandt jeg ud af at problemet nok ligger nok man er logget på PSN samtidig med man loader, og det virkede ihvertfald for mig at loade det, uden at være på nettet Smiley

Så for at gøre en lang historie kort - log af PSN og load så dit spil Opstemt
Jeg gjorde præcis det sammen og så virkede det.. Wink

det eneste jeg drømmer om,
det er en titel og lidt rom -
og sku vi smadre f c k,
vil det da også kunne gå

ohoh ohoh lala lala lalalaaa
ohoh ohoh lala lala lalalaaa

i parken har de et koncept;
registrering og konfekt -
men vestegnen er ik' for sjov
vi følger kun tribunens lov .

anden1214
Ynglingespiller

« Svar #252: 20 Maj 2012, 22:27 »

Hvem synes har været grundspillets MVP i år?

jeg lever for fck

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #253: 30 Maj 2012, 10:31 »

En del af de danske kasser er blevet samlet i nogle videoer..

Mikkel Bødkers mål

Jannik Hansens mål

Lars Ellers mål

Der er sgu nogle perler i mellem!  Peace

Anfield Road
Manager

« Svar #254: 01 Sep 2012, 23:32 »

Er der nogen der ved hvornår NHL begynder igen?  Smiley plejer det ikke at være her omkring?

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010