home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 102888 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #390: 06 Okt 2013, 13:36 »

Jeg skal da ellers lige love for at danskerne derovre har startet med maner. Lars Eller er delt toer på topscorerlisten med 5 point for to kampe, bla. med to mål i den første kamp. Frans Nielsen har lavet 2 point for to kampe, hvilket da bestemt heller ikke er helt dårligt. De andre har jeg ikke helt styr på, men jeg hørte vist en lille fugl synge om at Jannik også havde lavet et point eller to i nat. Har ikke lige tjekket det op, for jeg synes nhl.com er ret mangelfuld og jeg kan ikke helt finde rundt derinde....

Colorado har nok fået den bedste start, også med henblik på at de lagde ud med at vinde 6-1. Tror dog ikke de kommer til at spille nogen rolle i det lange løb. Sidste år skød jeg på Chicago og fik ret. I år vil jeg nok sætte mine penge på Pittsburgh.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #391: 06 Okt 2013, 14:45 »

Jep, Jannik scorede i nat... Frans' mål i første runde var genialt og Eller er outstanding.

Men så stopper vi også her Grin Frans har brændt 7 straffeslag I TRÆK! Peter Regin lavede selvmål i nat og spillede af heeeeeelveds til! Bødker er anonym.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #392: 21 Okt 2013, 15:29 »

Så fik Frederik Andersen også sin debut for Anaheim Ducks i nat, og hvilken en. Han så første periode fra bænken, men da Anaheim lukkede 3 mål ind i førte periode, skiftede man målmand. Det virkede, for kampen blev vendt fra 1-3 til 6-3. Frederik stod aldeles fremragende, må man sige, 24 redninger taler sit tydelige sprog.

Desværre for Frederik, så står både Viktor Fasth og Jonas Hiller nok stadig foran i køen, men det er da en start at få to perioder, og så oven i købet vise storspil i disse. Var det 9 spillere vi er oppe på nu? Det er altså imponerende.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #393: 21 Okt 2013, 17:25 »

Så fik Frederik Andersen også sin debut for Anaheim Ducks i nat, og hvilken en. Han så første periode fra bænken, men da Anaheim lukkede 3 mål ind i førte periode, skiftede man målmand. Det virkede, for kampen blev vendt fra 1-3 til 6-3. Frederik stod aldeles fremragende, må man sige, 24 redninger taler sit tydelige sprog.

Desværre for Frederik, så står både Viktor Fasth og Jonas Hiller nok stadig foran i køen, men det er da en start at få to perioder, og så oven i købet vise storspil i disse. Var det 9 spillere vi er oppe på nu? Det er altså imponerende.

Jep, vi er oppe på 9! Og der kommer mere! Indenfor 2 sæsoner har Nick Sørensen, Oliver Bjørkstrand og Nicolai Ehlers nok også fået deres debuter! For ikke at glemme Markus Lauridsen, der med lidt held allerede kan blive aktuelt i år!
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #394: 19 Nov 2013, 22:55 »

Bruger lige denne tråd.
Har fået anskaffet mig det årlige NHL spil, til PS3. Mit spørgsmål er, at jeg simpelthen ikke kan vinde faceoffs. Der står bare man skal bruge højre analog, men alt jeg gør, virker ikke.. Så kan i fortælle mig, hvordan man fikser det, og vinder nogle faceoffs? Peace
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #395: 19 Nov 2013, 23:06 »

Bruger lige denne tråd.
Har fået anskaffet mig det årlige NHL spil, til PS3. Mit spørgsmål er, at jeg simpelthen ikke kan vinde faceoffs. Der står bare man skal bruge højre analog, men alt jeg gør, virker ikke.. Så kan i fortælle mig, hvordan man fikser det, og vinder nogle faceoffs? Peace
Hvis det ikke har ændret sig meget siden NHL 12, så skal du bruge din højreanalog pind til at pege "tilbage" mod dine medspillere. Ellers kan du selvfølgelig også bare vælge at "løbe" frem mod modstanderen. Den taktik er især god når du skal vinde tid (box-play osv. Wink)...
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ishockey
« Svar #396: 19 Nov 2013, 23:09 »

Du skal bruge begge analoger. Den venstre bruger peger du enten højre eller venstre alt efter om du vil tage et forhånd eller baghånds greb på staven. Den højre analog bruger du så til at pege i den retning du vil aflevere pucken hvis du vinder Smiley F.eks. ned i højre hjørne for at aflevere til den back der står der eller omvendt hvis du vil aflevere til den anden back. Dog skal du først bruge den højre analog et splitsekund før pucken bliver sluppet af dommeren. Håber det hele gav mening Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #397: 19 Nov 2013, 23:10 »

Er ændret en del, var det allerede sidste år - men fandt rent faktisk en hurtig guide lige bagefter, så har fundet ud af det nu Peace
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #398: 19 Jan 2014, 22:57 »

<a href="http://www.youtube.com/v/Vlel1VPZ4zA?hl=da_DK&amp;amp;version=3" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Vlel1VPZ4zA?hl=da_DK&amp;amp;version=3</a>

Klip fra i nat. Det skal lige siges at det her er ved kampens start, altså ved allerførste faceoff i kampen.

Læg i øvrigt mærke til at Kevin Bieksa (Blå #3), den rutinerede ræv, går ind og overtager face-offen fra #54, som fik debut i kampen. Noget kunne altså tyde på at han lugtet lunten lidt...
« Seneste Redigering: 19 Jan 2014, 22:59 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ishockey
« Svar #399: 19 Jan 2014, 23:17 »

Det er jo fuldstændigt vildt at de på den måde slås Peace
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #400: 10 Maj 2014, 18:16 »

Ærgerlig start på VM, selvom et nederlag til Sverige trods alt må forventes. Vi er nogenlunde med i 1.periode, men vi får aldrig rigtigt skabt de store chancer og så ved vi jo at svenskerne er uhyggelige når først de kommer i overtalsituationern e.

Powerplay skal der i den rad arbejdes på og så skal de vigtige spillere, Jannik, Mikkel og Morten Green træde mere i karakter. Vigtig kamp imorgen mod Norge.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #401: 10 Maj 2014, 18:22 »

Ærgerlig start på VM, selvom et nederlag til Sverige trods alt må forventes. Vi er nogenlunde med i 1.periode, men vi får aldrig rigtigt skabt de store chancer og så ved vi jo at svenskerne er uhyggelige når først de kommer i overtalsituationern e.

Powerplay skal der i den rad arbejdes på og så skal de vigtige spillere, Jannik, Mikkel og Morten Green træde mere i karakter. Vigtig kamp imorgen mod Norge.
Ja ikke den bedste start. Synes Danmark godt kunne have udfordret Sverige. Vi skal så også være bedre til at afslutte. JA vores Powerplay stank da for vildt. Vi skal vinde imorgen!!  Thumbs Up
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #402: 04 Jun 2014, 22:25 »

Så er det i aften årets første Stanley-cup finale spilles. Det plejer altid at være nogle spændende og målrige nogle af slagsen, og jeg forventer heller ikke andet i aften. Nu er foregår det jo naturligvis også i USA det foregår, og de går heller aldrig af vejen for lidt glimmer og glamour udover en intens fight.

Personligt håber jeg lidt på at Kings tager trofæet, da jeg selv skal holde sommerferien i Los Angeles. Det skal nok blive lidt sjovt hvis de kan hive trofæet hjem igen for anden gang på fire år. Tror egentlig også at Kings er det stærkeste af de to hold, men spændende bliver det!
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #403: 05 Jun 2014, 10:36 »

Kings har nok det bedste hold, men kan sagens se Rangers tag trofæet :-)
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #404: 08 Sep 2014, 13:20 »

Nu nærmer NHL-sæsonen sig med hastige skridt med de første pre-season kampe mindre end 2 uger væk. Og umiddelbart, så starter den danske liga vel også snart og den kan vi endda følge med i på TV2 hvilket er glædeligt.

Men ved ikke om I har set det, men sidste år udkom der et hockey-sim spil: Franchise Hockey Manager. Er der nogle der har prøvet det?
http://www.ootpdevelopments.com/franchise-hockey-manager/
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010