home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 103507 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #375: 19 Maj 2013, 23:16 »

Så blev det Sverige.  Thumbs Up

Man må bare sige at holdet nåede et HELT andet niveau efter tilgangen af Henrik og Daniel Sedin, som udover at gøre det fremragende i sig selv også har gjort Louis Eriksson langt bedre. De har forvandlet deres powerplay og båret holdet på deres skuldre. Meget flot.

Derudover så kommer vi altså til at tage Schweiz seriøst i fremtiden. 10 kampe, 1 nederlag, nemlig finalen. Selvom de ikke fik lov at være meget foran synes jeg de i store dele af kampen er okay godt med og man sad i 1. periode med en følelse af at Schweiz godt ville kunne nappe den. Men fortjent svensk sejr.

Ellers en udmærket dansk VM-slutrunde hvor vi tager vores første point fra Tjekkiet, spiller lige op med Canada og også ligger godt til i kampen mod Sverige. Men frem for alt blev vi oppe. Det er det vigtigste!
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #376: 06 Jun 2013, 21:52 »

Pittsburgh Penguins bagud 3-0 i kampe Skuffet Græder
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #377: 25 Jun 2013, 11:58 »

Så blev det sgu Chicago der snuppede den ligesom for fire år siden. Synes de gennem playoff har vist at de er de rigtige vindere specielt i den her finaleserie. Patrick Kane bliver slutspillets mest værdifulde spiller, hvilket IMO også er helt fortjent. Han er bare en goalgetter. Jeg må altså også anerkende begge de to målmænds finaleserier. Både Corey Crawford og Tuuka Rask har stået blændende og hevet vigtige redninger frem når det har været nødvendigt. at have en god målmand er altså bare så vigtigt.

Derudover har jeg lige gravet et gammelt citat frem. Jeg har styr på det der  Cool
Så kom vi igang igen og nøj hvor er det rart  Opstemt

Blackhawks, jeg personligt havde som titelfavorit inden sæsonstarten, har lagt stærkt fra land. Kun et nederlag i 10 er vel okay? Heldigvis er mit hold, Montreal, ikke nær så ringe som sidste sæson og har faktisk gjort det okay her i starten. I bunden er det højst overraskende Capitals der ser svagest selvom man har en af verdens bedste spillere i form af Alex Ovechkin.

Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #378: 03 Jul 2013, 19:39 »



 funny Det der hold er og bliver en farce uden lige. De er altid garante for et godt grin.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #379: 03 Jul 2013, 19:43 »

Allstar-hold er altid latterlige... Ikke kun i NHL.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ishockey
« Svar #380: 03 Jul 2013, 20:16 »

Synes nu ikke nomineringer i NBA er så latterlige. De år jeg har fulgt med, er den rigtige MVP udpeget og har kun set et par enkelte store snubs som f.eks. Curry i år. De andre nomineringer har også været spot-on, synes jeg.
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #381: 03 Jul 2013, 21:10 »

Synes nu ikke nomineringer i NBA er så latterlige. De år jeg har fulgt med, er den rigtige MVP udpeget og har kun set et par enkelte store snubs som f.eks. Curry i år. De andre nomineringer har også været spot-on, synes jeg.


Det er jo altid en vurderingssag.. og specielt med en MVP over 82 kampe, vil der være mange meninger omkring den slags.. jeg har fulgt med i rigtigt mange år, og alt efter om man ser et par kampe og bare stat lines fra de andre kampe, kan man ikke altid se hvor vigtige de kan være for de pågældene hold..

Der vil altid være store diskussioner for og imod den slags kåringer.. men jeg vil sige, at der både har været svipsere i MLB, NHL, NBA og NFL igennem de seneste ti år.. Wink

lige et par ting omkring NHL sæsonen så mangler jeg allerede hockey.. fortjent af Blackhawks og sikken en fest de fyrede af! Flot af Chicago! og lad os så få endnu en fed NHL sæson næste år!
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #382: 05 Jul 2013, 18:20 »

TO DANSKERSKIFTE I NHL I DAG!

Philip Larsen blev tradet fra Dallas Stars til Edmonton Oilers! Han har haft svært ved at komme helt ind på holdet i Dallas, og hans chancer ser unægteligt bedre ud i Edmonton!

Peter Regin skifter til New York Islanders! Så han bliver holdkammerart med Frans Nielsen! Et helt kanon skifte! Men jeg tror også, at det er hans sidste NHL-chance! Han skal præstere og holde sig skadesfri i næste sæson! Ellers er det tilbage til Europa!

Derudover skifter Ottawa-legenden Daniel Alfredsson til Detroit, hvor han formegentlig slutter karrieren efter den kommende sæson!
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #383: 19 Aug 2013, 20:43 »

http://www.bt.dk/ishockey/kaemper-for-ishockey-vm-til-koebenhavn

Få nu bare lavet den hal til min. 15.000 og lad os få lukket det lort. De taler om at vi har gode muligheder og så videre, men det er altså på tide at de indser at det har vi bare ikke, medmindre vi får en hal med nogenlunde faciliteter og tilskuerkapacitet.

Jeg vil så gerne have den slutrunde til Danmark, nu har vi haft to gange cykling, en gang fodbold og en gang håndbold inden for de seneste år, så nu må det være tid for Danmarks tredjestørste sport også at arrangere et stort mesterskab. Få den nu lukket for pokker da!
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #384: 19 Aug 2013, 21:26 »

http://www.bt.dk/ishockey/kaemper-for-ishockey-vm-til-koebenhavn

Få nu bare lavet den hal til min. 15.000 og lad os få lukket det lort. De taler om at vi har gode muligheder og så videre, men det er altså på tide at de indser at det har vi bare ikke, medmindre vi får en hal med nogenlunde faciliteter og tilskuerkapacitet.

Jeg vil så gerne have den slutrunde til Danmark, nu har vi haft to gange cykling, en gang fodbold og en gang håndbold inden for de seneste år, så nu må det være tid for Danmarks tredjestørste sport også at arrangere et stort mesterskab. Få den nu lukket for pokker da!

Er argumentet for, at Danmark skal have VM til landet, at vi har haft andre sportsbegivenheder? Den er jeg ikke helt med på... For som jeg ser har de tre sportsgrene, du nævner, mere interesse end ishockey. Desuden ser jeg ikke ishockey som den 3. største sport.

Men jo, det ville da være fedt at få endnu en stor begivenhed til landet! Kan bare ikke se, at det er pga. andre sportsgrene, at vi skulle få det.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #385: 19 Aug 2013, 21:34 »

Er argumentet for, at Danmark skal have VM til landet, at vi har haft andre sportsbegivenheder? Den er jeg ikke helt med på... For som jeg ser har de tre sportsgrene, du nævner, mere interesse end ishockey. Desuden ser jeg ikke ishockey som den 3. største sport.

Men jo, det ville da være fedt at få endnu en stor begivenhed til landet! Kan bare ikke se, at det er pga. andre sportsgrene, at vi skulle få det.
Hehe nej, vi kan selvsagt ikke sidde nede hos IIHF og argumentere med at nu må det blive Ishockeys tur i Danmark  Tunge Men vi kan bruge det til at vise at Danmark sagtens kan arrangere og håndtere sådanne begivenheder.

Tilskuermæssigt er Ishockey Danmarks tredjestørste sport, med kun 10 tilskuere færre pr. kamp end Håndbold. Men den synes jeg vi har haft før, så den har jeg ikke tænkt mig at rive op i, igen  Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #386: 19 Aug 2013, 21:38 »

Ja, det kan jeg faktisk godt huske, når du siger det. Wink

Men det er jo stadig svært at sammenligne med f.eks. cykling, hvor man ikke opgører tilskuertal langs ruten. Men på TV-seerne har cykling da flere seere end ishockey. Hvis man så sammenligner med håndbold, tror jeg altså det er nemmere at lokke danskere ud at se en håndboldkamp (mellem to andre lande) til en slutrunde frem for ishockey. Håndbold er bare mere "dansk" for sofasport-seerne, som jeg ser det.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #387: 09 Sep 2013, 23:14 »

Så er vi efterhånden ved at lade op til sæsonen igen, NHL med start d. 1.oktober og AL-Bank Ligaen med start d. 20.spetember. Det bliver godt at komme igang igen.

Først og fremmest, så må man jo nødvendigvis holde lidt øje med Islanders i år, nu hvor vi har to danskere i klubben. Ved ikke helt hvor Frans og Regin står i hierakiet, men så vidt jeg ved spiller Frans anden- eller tredjecenter. Kunne være sjovt hvis de kom til at spille i samme kæde, men tvivler noget. Omkring Islanders, så har de netop annonceret at John Tavares er udnævnt til Captain. Alt andet lige temmeligt naturligt. En absolut fremragende spiller.

En lidt mindre ting er at jeg i går læste at den finske keeper Mika Kiprusoff fra Calgary, stopper karrieren. Hans formkurve har været nedadgående over de seneste par år, men en absolut verdensklassekeeper der takker af. Han har haft mange gode redninger inde på stregen, med sine hurtige reflekser.

Kigger vi lidt hjem mode Danmark, så glæder jeg mig også til at vi starter herhjemme. Mit hold, Herlev Eagles, lægger ud på hjemmebane mod lokalrivalen Rødovre, så der skal nok blive knald på fra start. Umiddelbart ser vi ret svage ud i år synes jeg. bla. med afgangene af Thor Dresler og Kim Staal, som lavede rigtig mange af vores point sidste år. Kan ikke se hvem der skal overtage fra de to. Måske Jonas Sasss skal have mere ansvar, men jeg har svært ved at se hvem der skal lave vores point. Men jeg er i hvert fald at finde i Herlev Skøjtehal fredag, for der skal nok blive gang i den.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #388: 09 Sep 2013, 23:54 »

Ja, Herlevs hold er svækket, men det gør ingen forskel! De skal nok komme i slutspillet, og de skal nok blive slået ud i kvarten - Nøjagtigt som i de to seneste år, hvor vi har haft et bedre hold.

Sass skal nok få en masse ansvar i år, hvilket han også fik sidste år, hvor han især blev parret meget med Staal, hvilket kastede et fint pointsnit af sig. Vi har papir på ham i to år endnu, men jeg tror alligevel at dette bliver hans sidste sæson i Danmark i denne omgang. Lur mig om der ikke er en klausul i kontrakten, der tillader ham at springe til udlandet - Allsvenskan ser jeg som et godt bud på hans næste destination.

Jeg har tidligere spillet sammen med omtrent halvdelen af den nuværende Herlev-trup, og jeg kan da sige, at der er et par lysende talenter! Personligt tror jeg på, at både Dallas Maxwell og Nicki Kisum får deres store ALB-gennembrud i år! Begge viste fine takter allerede sidste år, og med mere istid i den kommende sæson mod generelt svagere modstandere (Ja, ligaen er blevet ringere i henhold til sidste år), så tror jeg godt de kan lave en del point!

Elomo er selvfølgelig holdets store profil, og det bliver spændende at se, hvor meget han kan løfte sine eventuelle kædekammerarter. Jeg har ikke set en eneste træningskamp, så jeg kender ikke formationerne, men lur mig om han ikke bliver placeret med Carlsen og/eller Sass! Kan blive giftigt!

Defensivt ser det MEGET tyndt ud. Koenig har selvfølgelig vist sit værd i Danmark før - Men han er gammel. Spørgsmålet er om han stadig kan! Vi har ikke en eneste topback! Det er skræmmende! Som jeg ser det er det kun Nicklas Hansen, Sebastian Laursen og Nordin der har niveauet. Resten er sgu b-spillere.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ishockey
« Svar #389: 20 Sep 2013, 09:30 »

Så løber det af i aften. Det bliver stort. Nogle meget spændende kampe der er lagt op til i aften, med både Herlev-Rødovre, men også en gentagelse af forårets finaleserie mellem Frederikshavn og SønderjyskE. Jeg spår ikke mange mål, men intensitet skal der nok komme. Sæsonens første kampe er altid gode for spænding, og alle vil lægge godt fra land.

Der bliver stemning og nok også lidt håndgemæng i Herlev Skøjtehal i aften, så det skal nok blive interessant.
« Seneste Redigering: 02 Okt 2013, 10:28 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010