Januar 2006Så var det tid til at spille vores første kamp i Copa del Rey, og det skulle blive mod Levante. Det blev en svær kamp, da Levante kom foran ret hurtigt i kampen, og derefter gik det bare op af bakke. En opsang i pausen hjalp heller ikke det store, så nu må vi bare gøre det bedre i den næste kamp på hjemmebane.
Levante - Sevilla 1-0Nu skulle vi møde Málaga, min evige pestilens i efteråret! Det blev en god kamp, og Aranda der lige er vendt tilbage fra en kort skadespause fik et godt comeback med et hurtigt mål. I pausen udtrykte jeg min tilfredshed med resultatet, men ville gerne have en mere overbevisende sejr mod et hold som Málaga, og det må man sige at Fabiano tog til sig, med et mål i starten af anden halvleg.
Sevilla - Málaga 2-0Nu skulle vi så tage imod Levante i Copa del Reys anden kamp i runden. Denne gang spillede vi på hjemmebane og det bar kampen også præg af, eftersom der kom masser af mål til os. Levante lagde dog ud, men hurtigt efter kom spillere som Saviola, Mitea og Fabiano på måltavlen i en målrig spændende cupkamp.
Sevilla - Levante 4-1Så var det blevet tid til at skulle gæste Santiago Bernabéu til en meget svær kamp. Allerede efter 10 minutter var vi bagud 2-0, men Fabiano åbnede kampen igen kort efter med en reducering. Zidane og Beckham scorede hver et mål, mens Aranda sidst i kampen fik scoret vores andet mål.
Real Madrid - Sevilla 4-2I vores næste kamp skulle vi igen møde Real Madrid. Denne gang i Copa del Rey og denne gang på hjemmebane. Det blev til en kedelig uafgjort uden mål, men desværre måtte Fabiano udgå med en skade.
Sevilla - Real MadridØv.. Endnu en super kedelig uafgjort. Denne gang mod Racing Santander på udebane. Der skete simpelthen ikke en skid, så det er et meget kort resumé!
Racing Santander - Sevilla 0-0Nu skulle vi spille pokalkamp nr. 2 mod Real Madrid, og det blev ligesom sidste kamp også en tæt kamp. Dog med det til forskel at Raul scorede og stoppede vores rejse videre i spanske Copa del Rey. Lidt surt, men nu kan jeg så fokusere mere på Priméra Division og Europa.
Real Madrid - Sevilla 1-0Endnu en skuffende kamp, denne gang mod Villarreal. Inden der var gået 35 minutter var Dani Alves blevet udvist og Saviola blevet skadet. Derefter fik Villarreal lagt et enormt pres på os med en mand i overtal, de kunne dog ikke score før kort før pause, hvor Riquelme scorede på straffespark.
Sevilla - Villarreal 0-1
TransfersWell, det er jo januar og transfervinduet er åbent, så det betyder jo at det er tid til at købe ind!

I starten gik jeg kun efter at få skrevet kontrakt med nogle af de gode spillere, hvis kontrakt udløber til sommer. Og det lykkedes da også med nogle af dem:
Álvaro RecobaHernán CrespoStefano FioreIgor GabilondoDerudover, fik jeg i slutningen af januar et bud på Luis Fabiano af Athletico Madrid. Det lød på hele £6.75mio, så det accepterede jeg med det samme, da spilleren har været en del skadesplaget i denne sæson. For nogle af de penge købte jeg så et talent fra samme hjemland, nemlig
Fernando Genro for £3.7mio.
Derudover har jeg lige fået solgt georgieren Alexander Lashvili til Tottenham. Denne spiller købte jeg i sommers for £350k, men har spillet for mit B-hold stort set hele tiden, men nu har jeg så fået solgt ham til Tottenham for hele £3.1mio, så man må sige at jeg har tjent lidt på ham!

Og her til sidst, fik jeg lige gjort mit største indkøb indtil videre. Det drejer sig om Valencias angriber Mista, som jeg tidligere i sæsonens meldtes interesseret i. - Ham har jeg nu købt for ca £9mio. Hans kontrakt binder ham til Sevilla indtil 2010.