home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Din bedste kamp
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Din bedste kamp  (Læst 6786 gange)
Ostehaps
Reserveholdsspiller

Sv: Din bedste kamp
« Svar #15: 05 Okt 2008, 08:29 »

Ha ha det var sådan en dejlig sejr. Opstemt
Jeg ligger på en 2 plads i 2. divison, mens at Stuttgart førte 1.divison Opstemt

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 05 Okt 2008, 09:23 »

Starten på sæsonen 2019/2020 står for mig som den bedste med mit hold, Havant & Waterlooville.

Efter at have vundet Charity Shield over Arsenal (som er det største hold i spillet på dette tidspunkt) med 4-1, så skulle jeg starte sæsonen mod dem også.

Efter blot 2 minutter scorede en aldrende Niklas Bendtner til 0-1, men blot 20 minutter senere, så stod der igen 4-1. 2.halvleg fortsatte, og da dommeren blæste kampen af stod der således 7-1 til mine drenge. Dette blev fulgt op af 4-0 sejr over Liverpool på udebane, 2-2 ude mod Chelsea, og ikke mindst 5-0 over Inter i Supercuppen.

Skal lige siges at jeg er tredobbelt mester, hvilket gør resultatet mindre vildt...

kasperbp12
Manager

« Svar #17: 05 Okt 2008, 10:00 »

Starten på sæsonen 2019/2020 står for mig som den bedste med mit hold, Havant & Waterlooville.

Efter at have vundet Charity Shield over Arsenal (som er det største hold i spillet på dette tidspunkt) med 4-1, så skulle jeg starte sæsonen mod dem også.

Efter blot 2 minutter scorede en aldrende Niklas Bendtner til 0-1, men blot 20 minutter senere, så stod der igen 4-1. 2.halvleg fortsatte, og da dommeren blæste kampen af stod der således 7-1 til mine drenge. Dette blev fulgt op af 4-0 sejr over Liverpool på udebane, 2-2 ude mod Chelsea, og ikke mindst 5-0 over Inter i Supercuppen.

Skal lige siges at jeg er tredobbelt mester, hvilket gør resultatet mindre vildt...
mange gange tillykke med det og må man se et ss af holdet?? Smiley

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #18: 05 Okt 2008, 10:44 »

jelle123

Det var det alligevel imponerende, især 3-0 ude over valencia
« Seneste Redigering: 05 Okt 2008, 10:46 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 05 Okt 2008, 11:01 »

Min bedste kamp må være med et af mine tidligere Brøndby spil
Det var i anden sæson og jeg havde kvalificeret mig til Champions League.
I min første kamp skulle jeg møde Porto på udebane. Havde ikke de store forventninger til kampen, og Porto kom også som forventet hurtigt foran. Men inden jeg fik set mig omkring stod den 4-1 til Brøndby vilket også blev slutresultatet. Smiley

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 05 Okt 2008, 13:54 »

Jeps. Det var helt galt. Har også mange andre vilde resultater. Kan lige skrive lidt.

Brøndby IF - Real Madrid  3-1 (CL)
Brøndby IF - Leverkusen  6-0 (CL)
Valencia - Brøndby IF  1-4 (CL)
Barcelona - Brøndby IF 0-1 (CL)

må man få SS af hold og taktik ?

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Cesc
Gæst

« Svar #21: 05 Okt 2008, 14:13 »

VILLARREAL 4-5 REAL BETIS
Ja, Football Manager 08 er ved at være gammelt, for denne kamp er jo snart over et år siden jeg har spillet. Jeg er Betis-fan, ikke en stor fan, men jeg holder med dem - så den har jeg naturligvis spillet med. Jeg var på besøg på Madrigal, hvor jeg ikke regnede med et stort resultat, men det blev det, trods en skidt første halvleg.

Der var spillet 45 minutter og på resultat-tavlen, stod der 4-0 til hjemmebaneholdet, Villarreal. Nihat og Rossi var i storform og lavede to mål hver, mine forsvarsspillere Melli og Juanito kunne slet ikke følge med. Jeg havde utrolig få chancer, og i anden halvleg regnede jeg slet ikke med at det sensationelle ville ske. Den halvskadede Rafael Sobis blev sendt på banen, og nu spillede jeg med to angribere - Pavone og Sobis. De to gjorde det fantastisk godt, og brasilianeren slog med det samme klik med argentineren.

Omkring det 55. minut udlignede Sobis med en perle af et langskud, og efter et par minutter hamrede Mark Gonzalez to bolde i mål. Tiden gik, meget hurtigt, og Villarreal var foran med 4-3. Da der var 10 minutter tilbage satsede jeg hele butikken, for jeg havde jo en chance for at få uafgjort. Men der skete ikke rigtig noget, Villarreal havde et forsøg på stolpen. Der blev lagt 3 minutter til, og lige da 4. dommeren havde vist sit skilt hamrede Sobis bolden i mål! 4-4, men det var ikke slut endnu. Jeg fik tilkæmpet mig et hjørnespark i det allersidste sekund, og Melli steg til vejrs og headede bolden ind til slutresultatet 4-5!

Jeg glemmer nok aldrig den kamp!

Metsu1
Manager

« Svar #22: 05 Okt 2008, 14:21 »

Jeg ved, det er den bedste kamp, man skal vise her, men jeg er nødt til at vise jer denne kamp, som nok er den værste kamp, jeg har oplevet.

Jeg er Man Utd mod ærkerivalerne fra Liverpool

Hvorfor lige mod Liverpool  Skuffet

Et selvmål og et frispark, der blev rettet af og så en scoring på deres eneste forsøg indefor målrammen

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #23: 05 Okt 2008, 14:24 »

Jeg ved, det er den bedste kamp, man skal vise her, men jeg er nødt til at vise jer denne kamp, som nok er den værste kamp, jeg har oplevet.

Jeg er Man Utd mod ærkerivalerne fra Liverpool

Hvorfor lige mod Liverpool  Skuffet

Et selvmål og et frispark, der blev rettet af og så en scoring på deres eneste forsøg indefor målrammen

Én simpel grund. Liverpool er bare bedre  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #24: 05 Okt 2008, 14:40 »

Everton FC 2-0 Liverpool FC

Mit første opgør om Merseyside. Kampen startede skidt for mig, da jeg tage den ellers så solide Joleon Lescott ud med en skade efter små 12 minutter, det skulle dog ikke få den store betydning for opgøret da David Mendes da Silva gjorde det godt. Hele første halvleg var ét stort stormløb ned mod Pepe Reina, men ved pause stod der 0-0.

Efter pausen skulle der blot gå ét minut og nitten sekunder før jeg kunne juble. Leighton Baines og Santiago Solari spiller 1-2 med hinanden langs venstrekanten, inden førstnævnte lagde bolden indover. Steve Gerrard får dog headet, men med en fantatisk helflugter kunne Tim Cahill gøre det til 1-0. Og det stoppede ikke her. Godt ti minutter senere bryder Joseph Yobo et Liverpool angreb og spiller bolden hurtigt videre til Tim Cahill som første spiller den videre til Mikel Arteta, der tager to træk fremad inden han overlader til Andy Johnson, som vender sig rundt om Daniel Agger og sætter den tørt nede ved den forreste stolpe. AJ blev dog langstidsskadet kort tid efter.

FCK 3-4 Brøndby IF

Jeg har oplevet en masse vilde kampe, nationalt som internationalt, med mit Brøndby mandskab, men denne kamp er en af de vildeste. At det så er et New Firm away gør det ikke værre.
FCK lagde bedst fra start med en masse gode forsøg, som Kevin Olimpa tog sig af. På mit første angreb, efter godt 16-17 minutter, bliver Mikkel Thygesens forsøg rettet af og snyder Jesper Christiansen. Tyve minutter senere har Hanne Hagary helt fortjent vendt 0-1 til 2-1. Kort før pause får Michael Jakobsen udlignet til 2-2 efter et hjørne. Jeg gav verbale tæsk i pausen - og det skulle virke.

Allerede fra start af var det nærmest et nyt Brøndby hold der kom på banen. Søren Ulrik Vestergaard erobrer bolden fra Miguel Villata og gør det til 2-3. Næste mål falder med godt ti minutter igen. Samme Miguel Villata laver nemlig en 'Jesper Olsen' og samme Søren Ulrik Vestergaard afgør kampen til 2-4. I sidste sekund får Morten Nielsen dog reduceret til 3-4 da mit forsvar sov.

To fede kampe, jeg lige hurtigt kunne komme på Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Pepe
Gæst

« Svar #25: 05 Okt 2008, 14:49 »

FC Midtjylland 5 - 6 AaB
En fuldstændig sindssyg kamp. Jeg skal møde FC Midtjylland og håber på en sejr. Det går dog fuldstændig galt og i halvlegen står det 5-0 til ulvene. Det gør det også efter 75 minutter, men i det sidste kvarter af den ordinære spilletid scorer Mota fire mål. Jeg satser alt i slutminutterne - jeg har jo intet at tabe. Det giver pote. Syv (!) minutter inde i overtiden kan Rade Prica gøre det til 5-5, og et minut senere scorer Jeppe Curth til 5-6. Opstemt

dasmessi
Gæst

« Svar #26: 05 Okt 2008, 15:24 »

Dasmessi

Nice lavet Smiley hvordan forløb kampen Opstemt
Svært at beskrive, men prøver. De startede så vidt jeg husker med at de spillede hele tiden på Kvist som var højre fløj i kampen. Nørregaard som var defensiv midt, lagde hele tiden bolden ud til kvist som smækkede den ind i hovedet på Nordstrand til 0-1 efter 15min. Kort efter havde jeg en kæmpe chance med Jesper Luth som spillede angriber ved siden af Mads Overgaard som headede på stolpen. Efter sendte Kvist igen et indlæg ind over og der stod Sionko som sendte den i kassen.

I pausen satte jeg så lejesvenden David Williams fra BIF som jeg havde lånt i en sæson på banen og han sendte så en bold i kassen, fra en flot aflevering af Luth og 1-2. Nu satsede jeg offensivt og det gav pote. Mads Overgaard tager en flot solotur og placerede bolden forbi Jesper Christiansen. Nu stod det 2-2 og jeg satsede stadig offensivt. De sidste 5 min foreløb med kæmpe FCK chancer og mange af dem, føler jeg de skulle have scoret på. Bla. et brændt straffe. Der var vi heldige. I det aller sidste minut får vi så hjørne og Henrik Fagerberg kommer flyvende hen over Larsson og Laursen og der er den!!!!!!!!!!!!
Vi vinder kampen 3-2!!

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #27: 05 Okt 2008, 15:36 »

Dasmessi

Nice comeback alligevel Smiley

Din Vej 2019

dasmessi
Gæst

« Svar #28: 05 Okt 2008, 15:40 »

Dasmessi

Nice comeback alligevel Smiley
Ja ikk?
Nok det sygeste resultat i min FM historie.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #29: 28 Okt 2008, 09:13 »

Min bedste kamp må være da jeg i sæsonen 13/14 vandt uefa cuppen med brøndby 3-1 over chelsea. Efter at være kommet videre fra gruppespillet slog jeg først ajax, så braga, så kom sampdoria. Og så var det tid til at møde giganterne juventus, men 3-1 på udebane og 3-2 på hjemmebane var jeg klar til chelsea hvor jeg fortjent vandt Opstemt

Din Vej 2019

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010